Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Dagens citat på GR


Not really, du behöver 5 till för en fyrkant, du får nöja dig med en rektangel.

Colabaronen om Samurais vänlista.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Andolini:
Not really, du behöver 5 till för en fyrkant, du får nöja dig med en rektangel.

Colabaronen om Samurais vänlista.


Inte mitt fel att jag är trött.

Tillagt 2010-03-02 02:36:
Citerar Artillery Force:
"Förintelsen behöver inte vara sann, det finns inga källor på att tre miljoner judar mördats." - Ironfist00


"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Artillery Force:
"Förintelsen behöver inte vara sann, det finns inga källor på att tre miljoner judar mördats." - Ironfist00


Det finns mer bevis än du tror kan man säga.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Citerar Ironfist00:
Men jag skulle ändra det till "Förintelsen lär vara sann, men det kan inte ha mördats sex miljoner människor"

Dock inte bättre det.




Aha då förstår jag. Du menade att det inte finns tillräckligt med bevis?
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar ps3 xbox wii psp fan:
synd att inte den var data jord men endå bra
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Kazeus:
Aha då förstår jag. Du menade att det inte finns tillräckligt med bevis?

Jag ska inte säga att jag är helt oskyldig, men det citatet som Artillery Force tog var ett misstag av mig då jag inte menade så egentligen.

Jag menade helt enkelt en annan sak, men vill inte ta upp det igen.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Taget från kraz:s blogg:

"tanken att en kille kör in sin kuk i en annan killes röv är jävligt äckligt och fel om man följer naturens lagar. Om alla vore bögar skulle människan dö ut"
- elak
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
"Min andra lillasyster gör mig illamående bara av att titta på henne, jag har aldrig kunnat se något positivt med henne."

//DonutDuDe tycker inte om sitt (sina) syskon.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Ironfist00:
"Min andra lillasyster gör mig illamående bara av att titta på henne, jag har aldrig kunnat se något positivt med henne."


Fan va elakt.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
och vill tillägga att gr är 360 fanboys. jag var ckså fanboy förut men vart fan fick det mig? bara massa flaming och skit. jag gillar båda konsoller och har båda konsoller också. Men hur mogna är ni gr? mass effect 2 10/10, Halo 1, 2 och 3 10/10 gears of war 10/10. jag menar... halo är väl så linjärt det bara gå. och shooters ska vara linjära. men sen när fick inte action spel vara det? också att ni gav killzone 2 10/10!?! Det spelet är linjärt och inte kul! baserat på faktan jag skrivigt ovanför så är gamereactor kåt i rymdäventyr med kontiga monster som man ska skuta på och män som har på sig body armor som går så tajt runt bollarna så det är direkt sterilisering. GR ni borde byta namn till Spaceboyz, Rymdenshjältar, NutSquashTeam eller varför inte GAYREACTOR!
-McRaoul

Så... dåligt.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Så... dåligt.


Can't agree with you more.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Så... dåligt.


Vad pratar snubben om egentligen?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Vad pratar snubben om egentligen?


Han tror tydligen att GR är 360-fanboys och att dom ger 360spel bra betyg för det, men det jag inte fattar är hur KIllzone kommer in i bilden? Det är ju ett exlusivt storspel till PS3?. Wtf liksom.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Han tror tydligen att GR är 360-fanboys och att dom ger 360spel bra betyg för det, men det jag inte fattar är hur KIllzone kommer in i bilden? Det är ju ett exlusivt storspel till PS3?. Wtf liksom.


Han verkar vara lite klyven i frågan så att säga.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
"Springa där. I bara höftskynke. Slakta moster. Gudar. Inget kan stå upp emot mig."
- zwqase längtar till God of War III...
  • 0
Citerar Daniel007:
"Springa där. I bara höftskynke. Slakta moster. Gudar. Inget kan stå upp emot mig."
- zwqase längtar till God of War III...


Stackars zwqases moster
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
''Majoras Mask är ett av de sämsta Mario-spelen. Det är roligt, men det är inte Zelda.''

- Min kompis Alex kan sin sak.
Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Rädslan för långa ord
  • 0
Aiklund till mig, visserligen på MSN men jag tyckte den var fan värd att nämna.

"En kille spelar ett demo av ett spel, och under honom spelar en kille hela demot"
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Nixxer:
Taget från kraz:s blogg:

"tanken att en kille kör in sin kuk i en annan killes röv är jävligt äckligt och fel om man följer naturens lagar. Om alla vore bögar skulle människan dö ut"
- elak


Jävligt smart kille altså ;)
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Petter:
Återigen: Du får gärna älska skräp. Men ta det inte personligt när någon med bättre smak ratar junket.


Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Sluta göra förkortningar för att verka cool. Vad är VS?

Toy of Joy i sin blogg "Radeon 4650 VS Nvidia 9600GT"

Ledare av prinsesspiraterna!
  • 0
Citerar Jailbird:
Jag är fantastisk. Den absoluta perfektionen av alla guds skapelser.


Citerar torbli79:
Ta det lugnt Freddas, 1 april är först om några dagar.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Citerar Tetra:
Sluta göra förkortningar för att verka cool. Vad är VS?

Toy of Joy i sin blogg "Radeon 4650 VS Nvidia 9600GT"


A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar potatisKungen:
En MLG spelare, som spelar på absolut topp nivå lägger ner ca 16 timmar per dag.


Jo men visst.
Trust your hand.
  • 0
Citerar The One And Only:
Citerar Jailbird:

Jag är fantastisk. Den absoluta perfektionen av alla guds skapelser.



Citerar torbli79:

Ta det lugnt Freddas, 1 april är först om några dagar.
7

Haha!
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!