Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Få stopp på Uwe Boll? Gå med i kampen!


örrrk usch på Boll, skrev på för ett tag sen!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
161015, inte illa.
Life is unfair, kill yourself or get over it.
  • 0
Hahah Uwe boll är så ironisk
Han gör det han vill göra och ingen kommer nog kunna stoppa honom på länge. Han lever ju sin dröm.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24283
Japp.
  • 0
Citerar kantrell-man:
161015, inte illa.


Ca. 10 000 på en timme
I not like everybody else
  • 0
Asså, låt min brorsa va, va?
Det finns en schvamling i allas eder galjon.
  • 0
har faktiskt inte sett några av hans filmer
  • 0
Jag har skrivit på nu. Tror faktsikt inte att jag har sett någon av hans filmer, men är karln så dålig som alla påstår så vill jag vara delaktig i hans undergång.
  • 0
Citerar Logos:
Jag har skrivit på nu. Tror faktsikt inte att jag har sett någon av hans filmer, men är karln så dålig som alla påstår så vill jag vara delaktig i hans undergång.

Tycker inte att man ska döma saker man inte vet något om. Jag har inte sett hans filmer och tar därför inte ställning.
A nuclear war could ruin your whole day!
  • 0
Citerar EscChaos:
Tycker inte att man ska döma saker man inte vet något om. Jag har inte sett hans filmer och tar därför inte ställning.


Sant, men jag såg klippet där han gjorde ett uttalande angående den här listan. Han var skrytsam, sur och otrevlig och min uppfattning av honom är allt annat än positiv.
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Uwe är en gud!

Har sett bra mycket sämre så kallad underhållning. Det är bara att slå på tv:n valfri kväll veckan. Uwes alster får mig åtminstone att fnittra glatt. Garanterat ångestfri underhållning!
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

Detta fick mig att skratta mer än jag gjort åt något annat de senaste veckorna. Detta, mina damer och herrar, är humor, eller kanske total avsaknad av den.



HAHAHA!
  • 0
176736 nu. Undar när det börjar avta.
Luke, mah boi!
  • 0
Har ni sett att har gjort en lista för att behålla honom? Inte många som har skrivit på den Hittar inte länken just nu.
  • 0
jag fattar inte, varför vill alla ha väck Uwe Boll.
Visst hans filmer suger, men han är så jävlans skön människa, och Postal filmen är ju verkligen ett humoristiskt mästerverk.
Dricka sprit och hålla käften :P
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

Detta fick mig att skratta mer än jag gjort åt något annat de senaste veckorna. Detta, mina damer och herrar, är humor, eller kanske total avsaknad av den.


I'm the only genious in the whole fucking business!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Jag vill dra tillbaka min signatur!!


Hahahaha. Det skulle vara riktigt kul om det hände.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Ni som orkar att skriva på för att stoppa honom för att han ÅÅH SÅ MYCKET FÖRSTÖR ERA PRECIOUS TV-SPEL!!.. borde verkligen slösa eran tid på annat :3.

Hur ni kan ha hat mot en människa, som bara gör filmer av tv-spel (om än inte lyckade) som ni älskar.. va? Har han på något sätt.. skadat er fysiskt? Slått eran familj? Hotat er? Herrejesus, det är bara ett helvetes spel god damn it! Inte tusan förändras min syn till det sämre för Alone in the Dark för att filmen inte var bra .. Vad är det med er människor egentligen? Ni verkar vara en flock arga människor..

Ni gör mig verkligen ledsen på att världen ser ut som den gör idag, med åsikter som erans.. hur kan man som människa, ha sådana känslor och hat inom sig, bara för något TV-spel? Det föregår mitt förstånd..

Och kom inte dragandes med att han förstör våra älskade TV-spel, befläckar dem, gör deras rykte sämre, för det är bara bullshit :3. Spelar ingen roll om han skulle gjort Zelda eller Metroid till två stinkande bajskorvar, jag skulle ändå inte hyst agg mot honom. Why? Det är bara en film :3.
  • 0
Citerar Dark_Samus:
Ni gör mig verkligen ledsen på att världen ser ut som den gör idag, med åsikter som erans.. hur kan man som människa, ha sådana känslor och hat inom sig, bara för något TV-spel? Det föregår mitt förstånd..

Är det du, Jesus?
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar Dark_Samus:
Hur ni kan ha hat mot en människa


Hat? Det enda jag ser är ett jäkligt roligt spektakel.

Jag bryr mig inte om han gör filmer eller ej.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Uwe är ju skön!
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Han är lite svårtydlig, bollen. Lider karlen av världens största hybris (ännu större än Itagaki?) eller är allt ett jäkla skämt? Nåja, han underhåller oavsett ändå. Filmerna stinker. Verkligen.
  • 0
Jag skriver under på grund av det komiska i att Uwe faktiskt kan gå ut på internet och se att snart 250.000 människor har enats i en kamp för att stoppa hans karriär. En fjärdedels miljon... sanslöst.

Jag älskar internet
I'm just a blind man on the plains, I drink my water when it rains, and live by chance among the lightning strikes.
  • 0
Uwe Boll är helt jävla underbar. Det absolut bästa är att han lyckats göra 250.000 nördar så upprörda att de skrivit på en "protestlista".

Dessa lama protester leder inte till annat än att han kommer misshandla ännu fler usla spelstorys (seriöst, vem fan bryr sig om att han gjorde skitfilmer av House of the Dead eller Far Cry?). Protesterna motiverar honom ytterligare.

Postal ser annars ut att bli helt fantastisk. Han spränger gränser genom att skämta om i princip allt man absolut inte får skämta om (9/11-scenen är en blivande klassiker). Underbart.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!