Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

STUDENT 2008!


Citerar Heroif:
För sex är en hemsk sak som ej ska skes före äktenskap?

Varje gång man har sex utanför äktenskapet dödar man en ängel, det vet du väl?
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Citerar Zelrach:
Varje gång man har sex utanför äktenskapet dödar man en ängel, det vet du väl?

*Räknar till 10, tar ett djupt andetag och fortsätter sedan med att döda änglar*
  • 0
En månad på dagen idag, och den "kittlande känsla" som Zelrach beskriver har sedan länge funnits, det här är stort, det här är mäktigt, det här är studenten 08!

Citerar Iqaros:
Alla som går ut nu, och är födda som de ska (dvs 1989) måste ha i baktanken att vi är de sista 80-talisterna som "tar studenten! Det är speciellt det.


Utan tvekan, och att vi är så jävla bra och vackra gör ju inte saken sämre!
  • 0
Citerar Zelrach:
Varje gång man har sex utanför äktenskapet dödar man en ängel, det vet du väl?


"1969 slutade jag med både sprit och sex. Det var de värsta 20 minuterna i mitt liv"- George Best Vadå massmord?
  • 0
Citerar lingon hannes:
Utan tvekan, och att vi är så jävla bra och vackra gör ju inte saken sämre!

The understatement of the year.
  • 0
Önskar att jag skulle få ta studenten i år men får vänta tills 2011...
Jag<3 Grand Theft Auto IV.
  • 0
Citerar Heroif:
Har 3 år kvar innan jag får röka segerpipan. Dock så kommer jag festa hårdare än er allihopa så sug på den dasen ni.

Glöm de. Min sommar kmr slå allt du nånsin kmr uppleva.
25/5 - Alanya
5/6 - Studenten
12/6 - Hultsfred
28/6 - Peace & Love
7/7 - Arvikafestivalen
20/7 - Rhodos
8/8 - Putte i parken

Sug på den du!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar Iqaros:
The understatement of the year.


Och då är det ändå ett jävla bra år!
  • 0
Citerar RobbaSBK:
8/8 - Putte i parken

Sug på den du!

Herrejävlar och flammande fläskkotletter!
Du vet att du vill ha mig.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Glöm de. Min sommar kmr slå allt du nånsin kmr uppleva.
25/5 - Alanya
5/6 - Studenten
12/6 - Hultsfred
28/6 - Peace & Love
7/7 - Arvikafestivalen
20/7 - Rhodos
8/8 - Putte i parken

Sug på den du!


En vecka efter skolavslutning ska jag och en polare cruza ner med 125 or genom hela sverige till alla internet polare vi känner, åka till danmark och köpa öl. Ska bo hos en brud i 1 vecka (pökelipök!) sedan åka till GBG och dr apå liseberg med en annan tjej (Mer pök) åka på såndär språkresa till malta, peace and love, och så PDOL, LK och Metaltown. (Jobba också.)

Så vänta bara tills jag tar studenten om detta händer nu!

Fast kommer aldrig spöa din 8/8.
  • 0
Citerar Zelrach:
Vad händer för er som ska ta studenten i år då? Blir det fullt ös medvetslös i en vecka med minst en vecka på långvården efter eller ska ni dricka hallonsaft med moster Gunn-Britt? Vad är planerna?

Vad händer efter studenten?


En hel del fest blir det nog, kanske lite hallonsaft i pauserna dock. Sista riktiga pluggveckan kommer nästa vecka, sedan är det bara att släppa loss (var tvungen att strunta i studentfest idag pga pluggerier) och göra det bästa av de sista veckorna.

Efter studenten ser det tyvärr rätt surt ut, ska försöka pallra mig iväg på festival i sommar men pga allvarliga luckor på skrivbordet där brev från arbetsgivare borde ligga så lär det tyvärr inte bli mycket annat gjort i sommar förutom att ta det lugnt fram tills oktober då jag rycker in och klär mig i svensk uniform.
  • 0
Citerar lingon hannes:
Efter studenten ser det tyvärr rätt surt ut, ska försöka pallra mig iväg på festival i sommar men pga allvarliga luckor på skrivbordet där brev från arbetsgivare borde ligga så lär det tyvärr inte bli mycket annat gjort i sommar förutom att ta det lugnt fram tills oktober då jag rycker in och klär mig i svensk uniform.


Det är vad bank och lån är till för!
  • 0
Själv tar man studenten nästa år. Skall gå till skolan och göra vad man nu gör, sedan tar jag bil hem och spelar Gothic III eller Killzone 2.

Att ta studenten är ingenting speciellt. Inte när man skall läsa vidare fem år i högskolan två månader senare.
We love the fact that you Americans are so suspcious of the Lingonberry.
  • 0
Citerar Tillfällig:
Att ta studenten är ingenting speciellt. Inte när man skall läsa vidare fem år i högskolan två månader senare.

Det skålar vi för, med hallonsaft. Tre år i mitt fall dock. Puh, förhoppningsvis UTAN föräldrar.
~Baten Kaitos~
  • 0
Usch och fy, studenten...

Kommer säkert bli skitgrymt då nästan hela klassen ska ut på kvällen och fylla våra kroppar med omåttligt mycket alkohol...

Sedan ska man skaffa sig ett jobb också, både gött och blä... ingen längre ledighet här inte...
I lol'd
  • 0
Citerar Tillfällig:
Själv tar man studenten nästa år. Skall gå till skolan och göra vad man nu gör, sedan tar jag bil hem och spelar Gothic III eller Killzone 2.

Att ta studenten är ingenting speciellt. Inte när man skall läsa vidare fem år i högskolan två månader senare.


Sabbathsår för mig som tur var.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Sabbathsår för mig som tur var.

Haha, klart man tar sabbatsår! Orka gå direkt till skolan efter sommaren som de övriga tio åren (ja, på ett ungefär).

Längtar efter att inte behöva gå till något upprop den här hösten!
  • 0
Det finns inte en enda person som tagit studenten på typ 20 år. Finns inget som heter Studenten längre. Man går bara ut gymnasiet. :p
Sticks and stones may break my bones...but I doubt it.
  • 0
  • Edo
  • Edo
Citerar Progrock:
Citerar AllEwO et finns inte en enda person som tagit studenten på typ 20 år. Finns inget som heter Studenten längre. Man går bara ut gymnasiet. :p
Sant.


Men "hejsan, vi gillar att vara petiga och verka smarta." Glädjedödare, säg vad ni säga vill, jag tar fan STUDENTEN i sommar. Ska bli riktigt skönt, och veckan innan dess resa till Spanien Puss
Though we need to find a time to just do this shit together
  • 0
Tar stundenten 2010. Kommer dock inte kännas speciellt eftersom jag har 5 år kvar på min utbildning vid det laget. Men firas ska det nog Dock kanske inte i allt för stor utsträckning, svårt att säga över två år innan liksom.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Grattis till er som går ut i år, själv så ska man ut ur nian ^^
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar Heroif:
En vecka efter skolavslutning...etc

De där va inte så illa pinkat heller må jag säga

Putte i parken är som sagt svårslaget XD
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!