Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Combat Evolved Anniversary


Då har det blivit officielt med en HD remake på Halo CE. Spelet kommer ha enbart 2 player online Co-op och mp delen blir baserat på Reach.
343i ville ej dela upp online spelarna för mycket med att göra en online del baserat på Halo CE delen, så det blir Reach om man vill avnjuta mp död.

MP delen kommer nog fungera som det gjorde i ODST där man fick Halo 3 mp med alla mp banor på en separat skiva. Så räkna med alla Reach banor och dom 7 nya som även ingår.
Spelet kommer även ha Achievements och en massa ny gömda saker.

Spelet släpps den 15 november

Video i Youtube länken och boxart i Gamereactor länken

http://www.youtube.com/watch?v=F1J3z_2Uep8
http://www.gamereactor.eu/news/7670/Halo+Anniversary+detailed
/
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
<tom>
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Youtube klippet är borttaget. Vad visade det?


Fan varför tog Halowaypoint bort den långa versionenav videon. Lägger till den 50% kortare versionen även den från Halowaypoint
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Alex09:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-halo-anniversary/714
812

Tillagt 2011-06-06 23:06:
Hittade det själv


Samma här dom har kvar den långa videon på Halowaypoint sidan, aka 343i officiella sida.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Detta blir ett köp!
  • 0
Extremt cool remake av ett extremt bra spel? Med nya klassiska Halo banor till reach? Detta är EXAKT vad jag ville ha
  • 0
Vänta nu, blir det ett retailspel? I så fall är det väl billigare än vanligt?
  • 0
En fråga bara: VARFÖR ser Master Chief så mycket fulare ut i Anniversary än vanliga Combat Evolved?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar smartjag33:
Vänta nu, blir det ett retailspel? I så fall är det väl billigare än vanligt?

ja ca 39.95$ om jag minns rätt
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Riktigt dåligt att det är reach på MP-delen. Lockar knappt alls
  • 0
Citerar Humanisten:
En fråga bara: VARFÖR ser Master Chief så mycket fulare ut i Anniversary än vanliga Combat Evolved?


Tydligen så blev det ett fel när de renderade trailern, så Master Chiefs hjälm blev utdragen, men det var tydligen något som bara hände i E3 trailern och inte i riktiga spelet om man ska tro Frank O' Connor.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Håller med xilli, synd Är armor abilities med blir jag ledsen. Halo 2/3s multiplayer var så brutalt mycket roligare än den i reach. Självklart köp dock, aldrig spelat klart hela ce
Casually Competitive.
  • 0
Citerar The LOL object:
Tydligen så blev det ett fel när de renderade trailern, så Master Chiefs hjälm blev utdragen, men det var tydligen något som bara hände i E3 trailern och inte i riktiga spelet om man ska tro Frank O' Connor.


Tur det, för det såg... Awkward ut

Citerar xilli:
Riktigt dåligt att det är reach på MP-delen. Lockar knappt alls


Mjo, men det är tydligen för att inte tvinga folk att välja och råka splittra communityn.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag tycker egentligen att det är bra att de lägger in det i Reach, för att som sagt inte splittra Communityn. Men det borde vara fler banor, typ 10 stycken.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Jag tycker egentligen att det är bra att de lägger in det i Reach, för att som sagt inte splittra Communityn. Men det borde vara fler banor, typ 10 stycken.


Ja verkligen 10 st banor hade inte varit fel, då vi garanterat inte kommer få fler förens i November liksom.
Visserligen utgör 6 banor 2 dlc packet med vardera 3 banor i normala fall.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Jo, sant. Men som sagt, Halo CE verkar av vad jag sett haft en del finfina banor så 10 stycken vore inte fel ;)
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag vill ha Blood Gulch!!! Kommer den vara med?

Citerar xilli:
Riktigt dåligt att det är reach på MP-delen. Lockar knappt alls


Håller inte med. Jag tycker att det ska bli intressant att se hur de kommer blanda Reach's element med Combat Evolved, det är ju trots allt de två bästa delarna i serien vi pratar om
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Tror det blir riktigt bra, känns väl inte som CE men jag känner att fler Reach banor, och klassiska sådana, kommer äga!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Vänta nu, så det har alltså inte en egen multiplayer utan man får köra Reachs?
Vik hädan, troll.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Lotus:
Vänta nu, så det har alltså inte en egen multiplayer utan man får köra Reachs?


Jag har för mig att det blir som i ODST.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar Lotus:
Vänta nu, så det har alltså inte en egen multiplayer utan man får köra Reachs?


Ända online MP blir 2 player Co-op för Campaign, sen blir det Reach om man vill köra riktig fler mans MP.
Så det blir nog som Halo 3 mp skivan som kom med i ODST, dock så värkar det även som att man får en kod så man kan ladda ner banorna till sin HDD.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Hoppas det.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Har kört väldigt mycket Halo CE MP på PC. (acro-rage!)

Bästa banan med några få polare är Hang 'Em high, som heter Tombstone i Halo 2, och jag tar för givet att den kommer med i Anniversary.
  • 0
Citerar Kreaver:
Har kört väldigt mycket Halo CE MP på PC. (acro-rage!)

Bästa banan med några få polare är Hang 'Em high, som heter Tombstone i Halo 2, och jag tar för givet att den kommer med i Anniversary.


den ar med i trailern sa det kan man nog gissa att den kommer vara.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!