Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Söker mogna spelvänner.


Hej!

Skulle vara kul och lira lite Halo 4 med någon mogen där ute.
Är själv mer än gammal och skulle gärna lira med någon som iaf fått basröst och inte fnittrar hysteriskt över könsord.

Så är du mogen(iaf över 20) och sugen på och lira lite och ha kul ?
Adda Profeten på XBL.
- v -
  • 0
Alla över 20 är likadana som p12orna dessvärre.
  • 0
Nae, Mw2 spelar jag med ett gäng där alla är över 12 och vi har en mogen nivå på spelandet ;)
- v -
  • 0
Mogen/MW2

Pick one
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Vad är en mogen nivå egentligen?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Vad är en mogen nivå egentligen?
Det är väl när man inte är ful i munnen, kan ta en förlust, inte rapar högt i micken och inte sitter och häcklar sina motståndare. Dvs. någorlunda rumsren.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Krysslåda:
Det är väl när man inte är ful i munnen, kan ta en förlust, inte rapar högt i micken och inte sitter och häcklar sina motståndare. Dvs. någorlunda rumsren.


Det låter otroligt tråkigt.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Mogen/MW2

Pick one


Haha, this.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Krysslåda är spot on.

Sen finns det många äldre som lirar MW2/whatever.

Flertalet här verkar dock ha puberteten framför sig.
- v -
  • 0
  • Räv
  • Räv
Att anse sig kunna bedöma mogenhet hos andra individer tyder ju dock oftast på att man själv brister i området.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Att anse sig kunna bedöma mogenhet hos andra individer tyder ju dock oftast på att man själv brister i området.


Otroligt dålig retorik.
- v -
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar sundevil:
Otroligt dålig retorik.


Knappast, däremot ett förvånansvärt lamt försök från din sida att kasta av dig kritiken.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Att anse sig kunna bedöma mogenhet hos andra individer tyder ju dock oftast på att man själv brister i området.
Vad bråkig du var då? Det är klart att man kan bedöma det? Först sätter man upp ett antal kriterier för vad man tycker är "moget beteende". Uppfyller personer inte de kraven så får man självklart tycka att den personen för "omogen"/inte mogen.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Krysslåda:
Vad bråkig du var då? Det är klart att man kan bedöma det? Först sätter man upp ett antal kriterier för vad man tycker är "moget beteende". Uppfyller personer inte de kraven så får man självklart tycka att den personen för "omogen"/inte mogen.


Så en mogen person kan inte dra kukskämt eller rapa högt i micken? Att vara mogen och att bete sig eller agera moget är två helt olika saker. Allting beror ju på vilken sorts jargong man har i gruppen, och hur väl man känner varandra. Ett gäng polare som sitter och spelar BF3 över Skype lär väl av helt naturliga skäl ha ett ganska grovt och icke rumsrent språk, oavsett om de är mogna eller inte.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Vad menar du med mogen het? Jag har svårt att spela med andra i min ålder därför dom skriker och är korkade. Å jag tycker inte att könsord är roliga. Men jag är 13. Så vad betyder det?
Jets are like comets at sunset
  • 0
Det blir ju hårklyverier. En mogen person är väl en sådan person som oftast beter sig moget.

Men du har väl rätt i att han kunde skrivit "moget beteende" istället för "är mogen".

Citerar Sideshow95:
Så en mogen person kan inte dra kukskämt eller rapa högt i micken? Att vara mogen och att bete sig eller agera moget är två helt olika saker. Allting beror ju på vilken sorts jargong man har i gruppen, och hur väl man känner varandra. Ett gäng polare som sitter och spelar BF3 över Skype lär väl av helt naturliga skäl ha ett ganska grovt och icke rumsrent språk, oavsett om de är mogna eller inte.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Tsss, ingen på den tråden verkar vara särskilt mogen ....
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar sundevil:
Hej!

Skulle vara kul och lira lite Halo 4 med någon mogen där ute.
Är själv mer än gammal och skulle gärna lira med någon som iaf fått basröst och inte fnittrar hysteriskt över könsord.

Så är du mogen(iaf över 20) och sugen på och lira lite och ha kul ?
Adda Profeten på XBL.


tror det är mig du söker
31 är och har två barn, jag har bara 1 på min friend list som spelar Halo 4 så det vore trevligt med 1 till.

Xbox live: Guldfesken
  • 0
Glömde för en sekund vad det var för forum jag postade i,men fått tag i kul folk som lyckligt klarat sig ur puberteten så jag är nöjd.
- v -
  • 0
Citerar Republic Commando:
Tsss, ingen på den tråden verkar vara särskilt mogen ....

Jag är skitmogen, stick härifrån är du snäll
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Jag är skitmogen, stick härifrån är du snäll


Seriöst, om killen säger att han vill ha en mogen spelvän är väl detta inte särskilt schysst att skriva?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar Spion:
BE OM URSÄKT TOM 2MAT


Mot honom som söker spelvänner, ja.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Han är en mogen tomat. Kanske solmogen, vad vet jag.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Adda gärna Alterien om ni vill. Brinner för Halo och hade varit underbart att få lite extra gött folk att spela med!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!