Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

Den Officiella TEKKEN 6 Tråden


Citerar Kazeus:
Gillar Paul mer. Men gillar bådas fightingstil...


imo så är Kazuya bara en skönare karaktär, men ur ett spelmässigt perspektiv tycker jag dom båda är roliga

------------EDIT-----------

oj, ny sida nu. postar länkarna en gång till här då ;)

PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA
Let's Make it Happen
  • 0
Förresten, varför är yoshimitsu "new"?

Tillagt 2009-06-23 17:38:
Citerar Crimson4649:
oj, ny sida nu. postar länkarna en gång till här då ;)

PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA




Vad får du för arr vi trycker på länkarna? Pris eller?
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Förresten, varför är yoshimitsu "new"?

Tillagt 2009-06-23 17:38:
Citerar Crimson4649:oj, ny sida nu. postar länkarna en gång till här då ;)

PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA



Vad får du för arr vi trycker på länkarna? Pris eller?


Nä, bara "achivement points" så jag kan låsa upp extra bilder/wallpapers på sidan
Och som äkta TEKKEN fanat måste jag ha dom ^__^
Behöver att 1k folk klickat på länken för en. så måste ligga i
Tyvär kan jag inte ta del av de stora priserna för att jag bor i sverige
Let's Make it Happen
  • 0
Aha okej.



På tal om de nya gubbarna är de alla trista. Liksom, BoB, den obligatoriske tjockisen i fightingspel, inget riktigt fan vill ha med egentligen. Snabb och imba. Lars ser ut som en vanlig gubbe vem som helst har gjort i CC. Alisa ser ut som tagen ur Soul Calibur serien. Miguel gillar jag, men han har en stil(när han slåss) där han är full. Som Brad Wulong i DoA-serien... Leo, en pojkflicka med ett namn som kan vara både en tjejs och en killes. Exakt som Elliot, i DoA, alltså.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Aha okej.



På tal om de nya gubbarna är de alla trista. Liksom, BoB, den obligatoriske tjockisen i fightingspel, inget riktigt fan vill ha med egentligen. Snabb och imba. Lars ser ut som en vanlig gubbe vem som helst har gjort i CC. Alisa ser ut som tagen ur Soul Calibur serien. Miguel gillar jag, men han har en stil(när han slåss) där han är full. Som Brad Wulong i DoA-serien... Leo, en pojkflicka med ett namn som kan vara både en tjejs och en killes. Exakt som Elliot, i DoA, alltså.


Fattar absolut inte hur du kan tycka att Alisa ser ut att komma från Soul Calibur serien android med jettmotorer på ryggen o motorsågsblad som kommer ut från armarna?
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Crimson4649:
android med jettmotorer på ryggen o motorsågsblad som kommer ut från armarna?




Soul Calibur är ju en vapenserie. Men menade till utseendet, mest.



Men liksom, skulle vara mycket trevligare om hon faktiskt såg ut som en ryss också. Eller vänta, beror på hur man ser det.


Men ändå, så trist att tekken-serien ska behöva sjunka och ha med flickor som visar brösten. Sånt som de flesta andra fightingserier har. Anna är ju utseendefixerad, men hon är mer realistisk än tjejerna i SC,DoA osv...
A million light reflections pass over me
  • 0
jag skulle mer vilja kalla det en smaksak, alal de nya karaktärerna tycks iaf spela redigt bra, och tycker man inte om hur dom ser ut så är det inte svårt att fixa det i TEKKEN 6 ;)
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Kazeus:
Röstar nog såhär: Paul, King, Christie, Lei, Steve, Nina, BOb/Raven


Hur kan så många tycka om King? Själv gilla jag han i tvåan men sen efter de har jag inte tyckt om han.
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar Kazeus:
Aha okej.



På tal om de nya gubbarna är de alla trista. Liksom, BoB, den obligatoriske tjockisen i fightingspel, inget riktigt fan vill ha med egentligen.


Desperat försök att kopiera SFIV verkar det som.
Prying open my third eye.
  • 0
smaksak antar jag?


PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA

Tillagt 2009-06-24 01:29:
Citerar Andolini:
Citerar Kazeus:Aha okej.



På tal om de nya gubbarna är de alla trista. Liksom, BoB, den obligatoriske tjockisen i fightingspel, inget riktigt fan vill ha med egentligen.

Desperat försök att kopiera SFIV verkar det som.


bob kom före rufus bara så du vet ;)
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Solid Worm:
http://tekken.namco.com/tournament/?character=char1_r1&f
bid=n
iA6pfxAhxW

Rösta på Paul!


Har redan röstat på Kazuya.
Men fighten är fortfarande igång och vem som helst kan vinna. så hoppas alla röstar

PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA
(Klicka på den du tycker ska vinna)
Let's Make it Happen
  • 0
Crimson: Skärp dig. Jag har redan varit väldigt förlåtande mot dig, men att posta en tekken-relaterad nyhet i varje nyhet/tråd är absolut inte tillåtet. Du är otroligt nära en varning.

Posta dina tekken-relaterade nyheter här och ingen annanstans.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Crimson: Skärp dig. Jag har redan varit väldigt förlåtande mot dig, men att posta en tekken-relaterad nyhet i varje nyhet/tråd är absolut inte tillåtet. Du är otroligt nära en varning.

Posta dina tekken-relaterade nyheter här och ingen annanstans.


ok sorry
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Solid Worm:
http://tekken.namco.com/tournament/?character=char1_r1&fbid=n
iA6pfxAhxW

Rösta på Paul!


Ja! Skyskrape-Frillan för vinsten!

Tillagt 2009-06-24 14:17:
Citerar Kazeus:
Aha okej.



På tal om de nya gubbarna är de alla trista. Liksom, BoB, den obligatoriske tjockisen i fightingspel, inget riktigt fan vill ha med egentligen. Snabb och imba. Lars ser ut som en vanlig gubbe vem som helst har gjort i CC. Alisa ser ut som tagen ur Soul Calibur serien. Miguel gillar jag, men han har en stil(när han slåss) där han är full. Som Brad Wulong i DoA-serien... Leo, en pojkflicka med ett namn som kan vara både en tjejs och en killes. Exakt som Elliot, i DoA, alltså.


Efter ett tag så finns det ju verkligen inga idéer kvar, men det var väl knappast DoA som kom på temat 'androgyna karaktärer'? Jag ser vad du menar, men jag tycker om alla nya karaktärer, mest eftersom att de verkar intressanta. Och nej, Miguel är inte full. Han saknar bara träning
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Citerar Lundapojken:
Och nej, Miguel är inte full. Han saknar bara träning




Jo, såg i en intervju att han slogs efter han tagit ett glas eller två.


Eller dem kanske menar att han slogs som om han hade gjort det?

Tillagt 2009-06-24 15:01:
Citerar BoNne123:
Hur kan så många tycka om King? Själv gilla jag han i tvåan men sen efter de har jag inte tyckt om han.




Samma här, gillar inte hans stil så mycket, men han är onekligen cool.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Citerar BoNne123:
Hur kan så många tycka om King? Själv gilla jag han i tvåan men sen efter de har jag inte tyckt om han.



Samma här, gillar inte hans stil så mycket, men han är onekligen cool.


Om jag mötte han skulle jag ta av han masken, få se om han kan slås då. Är King ttvå, som är med nu, också präst?

Citerar Lundapojken:
Ja! Skyskrape-Frillan för vinsten


Gillar hans frsyr. Kommer ihåg i fjärde spelet när hans hår hängde ner, trodde dem hade förstört han.
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar Kazeus:
Citerar Lundapojken:
Och nej, Miguel är inte full. Han saknar bara träning



Jo, såg i en intervju att han slogs efter han tagit ett glas eller två.


... Kan du skicka den intervjun, om du har en länk?
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Vad är det för tekken som står på GR startsida på Realese? Tekken 6 kommer ju i Oktober men där står de nåt i Augusti. Är det dom som inte har ändrat eller är det nåt annat?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Dem vet nog inte att det har fått ett datum än.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Dem vet nog inte att det har fått ett datum än.


Blev lite fundersam att det skulle komma två eller nåt. Lrs och alisa var väl inte med i första arkad versionen av tekken 6 va?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
GR vet inte mycket vill jag lova. men det stoppar dom inte från att gissa massor.

BTW. glöm inte:
PAUL PHOENIX VS KAZUYA MISHIMA
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Kazeus:
http://www.gametrailers.com/user-movie/tekken-6-developer-inter
view/321796



Nej, men han är bara en gatkille från Spanien. Han slåss mest med instinkt. Trust me. Men tack för länken.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
  • kano
  • kano
Är det bara jag som tycker att Yoshimitsu är ful i Tekken 6?
"Utan pengar hade vi alla varit rika"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!