Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

TEKKEN Tag Tournament 2


Vet inte varför jag glömt skriva det här.
Men vi kommer få en hel del ny info om kommande TEKKEN projekt inom dom närmsta 4 dagarna.

Om det är om TEKKEN X Street Fighter eller TEKKEN 7 eller någon annat TEKKEN IP vet jag inte. men det kommer vara nytt och inget vi sett innan iaf.

Så håll ögonen öppna

Kommer inte nämna någon källa eller liknande och gör där med en"Petter", dock kommer mina ord bli sanna ;)
Let's Make it Happen
  • 0
Tekken 7.

Äh, vafan jag blir glad vad det än är för spel. Det är ju Tekken vafan!
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Äh, vafan jag blir glad vad det än är för spel. Det är ju Tekken vafan!

Ja precis
Let's Make it Happen
  • 0
Känner hur det börjar närma sig nu
Let's Make it Happen
  • 0
Hoppas. Tekken Tag Tournament? Det är väl för tidigt för TxS-gameplay.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Hoppas. Tekken Tag Tournament? Det är väl för tidigt för TxS-gameplay.


TTT2? nja vet ej. många skulle bli lyriska av glädje. men för att få det att funka behöver man troligen ta bort alla väggar från TEKKEN. vilket jag önskar dom inte gjorde iaf

TxS gamplay är inte helt ute ur ekvationen. dock tror jag inte det.
Har för mig Harada sagt att ett nytt TEKKEN ska släppas innan TxS så vore konstigt om vi inte fick se något av det istället för TxS.

För övrigt är jag ganska så nöjd med TEKKEN 6.
Det jag vill se till nästa TEKKEN är äkta 720p eller högre upplösning.
Nerfad rage (rage är kul, men lite väl för kraftigt atm imo)
Nerfad juggle dmg, vissa karaktärer har alldeles för lätt att ta folk till väggen o sedan smaska på så det bara sjunger om det. juggles ska max ta 45% av livet oavsett hur svåra dom är att executa.
samt lite allmän balansering. vissa karaktärer saknar lite och andra har lite för mycket av det goda

fler banor att välja ifrån, samt en fler/bättre sett att klä sina karatärer.
Palet swap option vore redigt kul. så som det funkar i soul calibur, dvs alla items du sätter på dig kan du välja över 100 nyanser av.
Let's Make it Happen
  • 0
Citerar Crimson4649:
Har för mig Harada sagt att ett nytt TEKKEN ska släppas innan TxS så vore konstigt om vi inte fick se något av det istället för TxS.


Aha, men dåså. Jo, det är ju minst två år tills vi får ett färdigt TxS.

Citerar Crimson4649:
Nerfad juggle dmg, vissa karaktärer har alldeles för lätt att ta folk till väggen o sedan smaska på så det bara sjunger om det. juggles ska max ta 45% av livet oavsett hur svåra dom är att executa.


Yes, yes och yes. Vissa karaktärers juggles är ju sjuka.

Citerar Crimson4649:
Palet swap option vore redigt kul. så som det funkar i soul calibur, dvs alla items du sätter på dig kan du välja över 100 nyanser av.


Ja, det är så mycket bättre i SC. Hatar att behöva köpa en helt ny uppsättning kläder om man bara vill byta färg etc.
  • 0
Citerar Harada_TEKKEN @Twitter:
Tomorrow Sep 18 (sat) 18:00-19:00 ? TGS HALL 7. I'll announce something !! Whoohoo
dvs Sep 18 11:00-12:00 svensk tid. då är jag borta
Let's Make it Happen
  • 0
Spännande.
  • 0
mmm...
hoppas bara det inte är något efterblivet så som att TxFS blir i 3D (dvs med 3D glasögon)
Let's Make it Happen
  • 0
gött. kom precis hem o ser att uttalandet blir försenat pga fördröjningar i fightingspelsfinalerna
Let's Make it Happen
  • 0
Var är all hyp?
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Var är all hyp?
bra fråga
Let's Make it Happen
  • 0
Har inte så mycket att säga annat än att jag ser fram emot det.

Undrar om det blir som Tekken 6 i tag-form, dvs. samma karaktärer, några likadana banor etc.
  • 0
om du kollar intervjuerna ovan så kan du läsa rätt mycket om TTT2.
Let's Make it Happen
  • 0
Den enda karaktären som verkar vara visad på bild, namn kommer jag inte ihåg. Dock så verkar det inte vara en särskilt ny karaktär, just nu pekar det att det bara är Julia i en dräkt, men med ett annorlunda moveset.



http://farm6.static.flickr.com/5050/5288864131_d92048af25_b.jpg
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar Crimson4649:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=202911473079932&a
mp;o
id=195932470439223


Jag är faktiskt inte ett dugg taggad inför Tag Tournament 2, men god jesus...! Den där videon var sweet.
  • 0
http://www.webhallen.com/blog/2011/07/oj-ett-paket/

Webhallen har precis fått in en TTT2 kabinett.
Dom har sagt att den kommer vara up and running någon gång under den kommande veckan i deras affär i sthlm.

För alla er TEKKEN-fans som bor där i närheten, passa nu på! detta får ni fan inte bara missa!

Spelet har fortfarande inget datum för konsol. och jag själv räknar inte med något innan sommaren 2012. så här har ni chansen att trycka lite extra på det innan det släpps till massan!

Det ska också sägas att spelet fortfarande är i teststadiet, så från det att man kan spela det på arkad nu tills det att det finns på konsol kan många justeringar göras, även fler karaktärer kan komma att dyka upp!
Let's Make it Happen
  • 0
i höst smäller det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!