Svenska
nyaste
Atrás

Tekken

Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

Street Fighter X Tekken. + och -


Jag köpte spelet på releasen och jag både älskar och avskyr spelet.

Jag älskar både Street Fighter och Tekken, så jag såg verkligen fram emot att se två underbara spelserier gå ihop med den supersköna Street Fighter 4-grafiken.

Spelet har ett helt perfekt urval av karaktärer, och det är många karaktärer. Perfekt fightingsystem. Möjligheten att spela 2 mot 2. <3

Vad jag saknar med spelet är saker att låsa upp, som upplåsbara karaktärer, kostymer, färger osv. Old School-style. Känns som att en hel del spel slutat upp med detta.. är det bara jag som saknar det grymt mycket?

Och mer spellägen önskar jag att det fanns.
Som ett ordentligt Story-mode, som det som fanns i Mortal Kombat 9.

Istället får man ett bara arcade mode, med en del cutscenes.. och inget "Om du lyckas med det här och det här när du spelar Arcade Mode så dyker istället den här slutbossen upp!".

Och ett halvkasst mission mode.

Nej, i det här spelet är det bara att hoppa rakt in i "Training Mode" och nöta combos.
  • 0
360-dosan är helt fucking värdelös till detta spel. Är ju helt omöjligt att få in vissa combos. Köpte precis en Street Fighter x Tekken Fightpad.. får väl hoppas att det underlättar något.
  • 0
Citerar momolä:
Gör en blogg istället!
+1
Let's Make it Happen
  • 0
Jag har svårt för Street Fighter 4-grafiken...gillar inte gubbarnas orealistiska proportioner. De ser ut som köttbullar hela bunten.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!