LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Tekken

      Diskutera allt som handlar om Tekken: spelen. sponsrat av Namco

      Tekken-Officiell Tråd


      Här snackar vi allt om himmel och jord om Tekken serien.

      Tänkte säga att jag tycker (nu kommer det) att Tekken 2 är det bästa Tekken spelet Visst är Tekken 5 bäst, men jag tycker bättre om Tekken 2. Har haft många minnen av det.

      Intro trailern är det bästa någonsin!
      • 0
      Citerar Kaiser:
      Tänkte säga att jag tycker (nu kommer det) att Tekken 2 är det bästa Tekken spelet Visst är Tekken 5 bäst


      Motsägelsefullt? : )
      Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
      • 0
      Belmont: Hahah Ok! jag tycker att Tekken 2 är bättre än Tekken 5

      Men det är iallafall vad jag tycker.
      • 0
      You bet, Belmont!
      My hair is a bird. Your argument is invalid.
      • 0
      Önskar verkligen att dom kunde göra en uppgradering av Tekken 2. Med snyggare grafik och sånt
      • 0
      Tekken 2 är ju helt stelt
      Riktiga karlar äter sylt!
      • 0
      Citerar Kaiser:
      Önskar verkligen att dom kunde göra en uppgradering av Tekken 2. Med snyggare grafik och sånt


      Jao, egentligen är de flesta fightingspel som släpps uppgraderingar av det tidigare med få, eller ibland många förändringar.
      Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
      • 0
      Lägg till lite mer text i startinlägget så blir moddarna glada!
      My hair is a bird. Your argument is invalid.
      • 0
      1. Tekken DR
      2. Tekken 3
      3. Tekken Tag
      4. Tekken 2
      5. Tekken 5
      6. Tekken 4
      7. Tekken
      • 0
      glömde två st.

      Tekken advance och tekken 5 dark resurrection (tekken dr är PSP)
      Let's Make it Happen
      • 0
      Har inte spelat någon av dom men Tekken 5 DR hade nog annars varit i topp!
      • 0
      Dom bästa karaktärerna är lungt Lili och Devil Jin/Jin.
      Riktiga karlar äter sylt!
      • 0
      Tekken 5 är bäst 2:an är värdelös jämfört med 5:an.
      • 0
      Citerar Wonderboy:
      Tekken 5 är bäst 2:an är värdelös jämfört med 5:an.
      Smart då! Tekken 2 kom ju på 90 talet tror jag.
      • 0
      Tekken 3 är överlägset det bästa spelet i serien, om vi räknar bort Street Fighter Alpha 3 så är det även det bästa fightspelet igenom tiderna.
      This is your life, doesn't get any better than this...
      • 0
      SFA3 är kul. men redigt dåligt. sen så var visserligen Tekken 3 väldigt revolutionerande med att vara första spelet i Tekken serien att införa "sidesteping/sidewalking" men spelet var långt ifrån bra.
      Där i mot så är Tekken Tag Tournament fortfarande hyllat till skyarna och spelas tom idag.
      man själv tycker jag att T5DR är bästa spelet i serien än så länge. kommer nog tycka T6 är bästa när det funnits ute ett tag på PS3.
      Let's Make it Happen
      • 0
      Själv tycker jag Tekken 3 är bäst då det är det enda jag haft och kört riktigt mycket. Jag har testat Tag Turnament och femman lite kort men jag fick inte riktigt något intryck av dem. Kanske laddar ner Dark Ressurection till min nya PS3:a någon gång men det får bli senare.
      • 0
      Citerar Bobbou:
      Själv tycker jag Tekken 3 är bäst då det är det enda jag haft och kört riktigt mycket. Jag har testat Tag Turnament och femman lite kort men jag fick inte riktigt något intryck av dem. Kanske laddar ner Dark Ressurection till min nya PS3:a någon gång men det får bli senare.


      tycker du inte ska vänta för länge med det. om du tyckte om Tekken 3 kommer du älska tekken 5 DR så fort du kommit in i det lite. ta chansen nu och buffa upp dig lite innan Tekken 6. lär göra att det blir mycket lättare för dig att komma in i det.

      och om du behöver hjälp med något så bara fråga mig.
      Ska nog kunna svara på alla dina frågor
      Let's Make it Happen
      • 0
      Citerar Crimson4649:
      tycker du inte ska vänta för länge med det. om du tyckte om Tekken 3 kommer du älska tekken 5 DR så fort du kommit in i det lite. ta chansen nu och buffa upp dig lite innan Tekken 6. lär göra att det blir mycket lättare för dig att komma in i det.

      och om du behöver hjälp med något så bara fråga mig.
      Ska nog kunna svara på alla dina frågor


      Det är bara det att jag inte har så mycket pengar just nu och dem måste gå till ett mopedlås (Dem är sjukt dyra ) och så tänkte jag införskaffa mig lite annat också.
      • 0
      antar att du är runt 15år då.
      och då kan pengar vara lite svårt att komma åt och man får prioritera mycket
      Men vänta inte för länge bara ;)
      Let's Make it Happen
      • 0
      Mitt i prick! Även om jag får ihop pengar snabbare än vad jag tror så vet jag inte riktigt om jag ska skaffa det. Är ingen stor fantast av fightingspel i regel men det skulle vara om jag skaffade en till kontroll då till PS3:an.
      • 0
      att spela Tekken bara mot datorn är surt som fan i längden.
      roligast har man om man är två eller fler.

      vill inte tipsa om online funktionen så vidare du inte känner den du spelar med och vet att han har bra anslutning. för annars kommer det lagga sönder och då har ingen kul.

      Tekken är ett redigt socialt spel
      man måste ha vänner för att bli bra på det ;)
      Let's Make it Happen
      • 0
      Citerar Bart S:
      Smart då! Tekken 2 kom ju på 90 talet tror jag.


      Så du menar att nyare spel måste vara bättre än gamla ?
      Ok.Faith.Yeah.Got It.
      • 0
      lol. tvivlar på att du kommer få ett svar ifrån han ^__^
      Let's Make it Happen
      • 0
      BTW. E3 nu. namco kommer vara där. så kanske får ett spikat datum för T6.
      Let's Make it Happen
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!