Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Rockstar själva har sagt att man inte ska trycka på retry om servrarna är nere, då ska man backa till online menyn igen och välja choose character, så göt jag varje gång och har inte förlorat min karaktär. Än.

Btw i online-läget stäng inte av konsolen I online läget,gå istället till SP och stäng av spelet. Då sparas dina framsteg i MP.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Tänkte utfärda en allmän varning för att ersätta en befintlig bil i ett fullt garage, med en annan. Tyvärr ersätts fel bil (man får göra sitt val via en meny) och jag har förlorat en Carbonizzare och en Sandking XL med flera hundra tusen dollar i mods och upgrades på det sättet. Många speltimmars slit borta. Enerverande, minst sagt och helt tokigt oacceptabelt.

Jag uppmuntrar alla med buggar att rapportera, kända som okända, att maila [email protected] och på ett vårdat sätt delge just er upplevelse. Även önskningar om framtida innehåll bör inkluderas.

Seså - maila på!
  • 0
Förlorade ytterligare en bil i SP nu. Tragiskt att dom inte kan fixa en sådan sak då bil köp och mods är en stor del av spelet.
  • 0
Körde hela kvällen igår och tjänade ihop ca 40 000$. La ner 30000$ på en bil och ställde den i garaget. Idag står set en rosa Vaggio där istället...? Väldigt surt
  • 0
Alltså jag fattar VERKLIGEN INTE hur nån ens kan säga att online är kasst? Det är ju helt otroligt! Underbart! Älskar, älskar, älskar! Enda negativa var launchen men efter det har det gått finfint! Hur kan man ens säga att det finns lite att göra? Det finns ju ett ton med saker att göra? Rockstar.. Dan oudda dan!
GejmandeVåfflan!
  • 0
Apropå bilarna i spelet. För mig finns det bara Dewbauchee JB 700.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar GamingWaffle:
Alltså jag fattar VERKLIGEN INTE hur nån ens kan säga att online är kasst? Det är ju helt otroligt! Underbart! Älskar, älskar, älskar! Enda negativa var launchen men efter det har det gått finfint! Hur kan man ens säga att det finns lite att göra? Det finns ju ett ton med saker att göra? Rockstar.. Dan oudda dan!


Jag håller med dig, online delen är verkligen underbar. Men som sagt, tråkigt med alla problem som finns och jag hoppas verkligen att det åtgärdas snart.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Apropå bilarna i spelet. För mig finns det bara Dewbauchee JB 700.


Varför betalar man egentligen en dryg miljon för en vanlig sportbil? Går hur enkelt som helst att få tag i en Peggani eller Bullet på gatorna.

Tillagt 2013-10-15 19:40:
Har just nu fått Franklin att likna Rick Ross, Michael att likna Michael Knight och Trevor att likna en rakad Max Payne. Vem sa egentligen att det är svårt att hitta till frisörsalongerna som erbjuder afro, cherry och rakat?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Mr Clint:
Apropå bilarna i spelet. För mig finns det bara Dewbauchee JB 700.


Pff, Coil Voltic
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar GamingWaffle:
Alltså jag fattar VERKLIGEN INTE hur nån ens kan säga att online är kasst? Det är ju helt otroligt! Underbart! Älskar, älskar, älskar! Enda negativa var launchen men efter det har det gått finfint! Hur kan man ens säga att det finns lite att göra? Det finns ju ett ton med saker att göra? Rockstar.. Dan oudda dan!


Tycker att GTA O känns väldigt mediokert, som bäst. Deatmatch delen känns fruktansvärt dålig och jag hade överlag mycket godare upplevelse med fyran. Det enda som känns intressant är olika co-op uppdrag samt några roliga speltyper. Känner verkligen inte att det finns mycket att göra (som känns roligt).
  • 0
Citerar metroid_prime:
Tycker att GTA O känns väldigt mediokert, som bäst. Deatmatch delen känns fruktansvärt dålig och jag hade överlag mycket godare upplevelse med fyran. Det enda som känns intressant är olika co-op uppdrag samt några roliga speltyper. Känner verkligen inte att det finns mycket att göra (som känns roligt).


Jag tycker om Deathmatch för de är så simpla. Inte en massa boosters, perks, abilities, nukes, killstreaks och dylikt utan något väldigt simpelt som man kan hoppa in i när man känner för det. Finner det lugnande att inte köra ett läge som är dödligt allvar och distraherande.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Mr Clint:Apropå bilarna i spelet. För mig finns det bara Dewbauchee JB 700.

Pff, Coil Voltic


Mesa Offroad ska det vara. Inte många som kör den heller om vi pratar Online. Ingen bil, men Western Daemon blev nyss min genom lite trixande.
  • 0
Fyfan vad jag avskyr online hittills, nothing but lag!
  • 0
Citerar Mr Clint:
Citerar NintendorRemote:Epsilon Program uppdragen är kul.

Det var grymt värt i slutändan. Om man gjorde rätt val. Mer värt än att samla ubåts-delarna iaf.


Sant.

Tillagt 2013-10-16 09:38:
Citerar AG Jati:
Varför betalar man egentligen en dryg miljon för en vanlig sportbil? Går hur enkelt som helst att få tag i en Peggani eller Bullet på gatorna.


Jag tycker bara det känns så fult och ofullständigt med en stulen bil. Jag kan åka runt med dem men ska jag äga den och pimpa den vill jag att det ska vara min som jag köpt.
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag tycker om Deathmatch för de är så simpla. Inte en massa boosters, perks, abilities, nukes, killstreaks och dylikt utan något väldigt simpelt som man kan hoppa in i när man känner för det. Finner det lugnande att inte köra ett läge som är dödligt allvar och distraherande.


Konceptet är det inget fel på. Spelets skjutmekanik är dock alldeles för svagt för att ett deathmatch läge ska kännas bra. Tyckte att GTA IVs deathmatch bjöd på mer ren kaos.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Apropå bilarna i spelet. För mig finns det bara Dewbauchee JB 700.


Personligen så älskar jag Ocelot Jackal. Denna är det inget fel på heller.
Glory to Arstotzka!
  • 0
http://rsg.ms/19Pzsqu

Min Gamereactor-mobile
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Jag tycker bara det känns så fult och ofullständigt med en stulen bil. Jag kan åka runt med dem men ska jag äga den och pimpa den vill jag att det ska vara min som jag köpt.


När du kan spendera så mycket slantar på en taxifirma, plåtverkstad, cafe och gräsbutik känns det väl mer lönt att sno åt sig en kärra. Känner mig aldrig direkt "smutsig" att köpa en Coquette för 250 spänn hos polisen. Kör ju som fasen så att man glömmer dess tidigare rykte.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar metroid_prime:
Tycker att GTA O känns väldigt mediokert, som bäst. Deatmatch delen känns fruktansvärt dålig. Det enda som känns intressant är olika co-op uppdrag samt några roliga speltyper. Känner verkligen inte att det finns mycket att göra (som känns roligt).

/Håller helt med
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Någon som har lyckats få achivementen/trophyn "The American Dream" på GTA Online?
Har en lägenhet med 10 bilars garage och bilar men inte fått den.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Jag har problem med offline modet jag kan inte komma in i Los Santos Customs har försökt köra till garage dörren men den vill öppnas har ni samma problem?
Row Row fight the power
  • 0
Hade ett underbart litet äventyr med Michael och Trevor igår. En liten roadmovie typ. Michael plockade upp Trevor utanför strippklubben i en babyblå Manana cabriolet, trimmad och bepansrad, och drog iväg längs motorvägen norrut mot Grapeseed och Sandy Shores och rånade alla butiker längs vägen.

Efter ett tag hade många snutbilar och helikoptrar anslutit i jakten. Trevor bekämpade dem ihärdigt med sin uzi medan Michael sporadiskt slängde en granat eller en stickybomb. Det var full kalabalik. I backspegeln kunde man hela tiden se bilar som voltade, snurrade runt och exploderade i sin iver att komma ikapp oss. Men våran bil tuffade tappert vidare, trots flertalet krockar och volter.

Det hela fick ett sorgligt slut då jag strax efter Paleto Bay tappade kontrollen över bilen och körde utför en klippa och ner i havet, Lite Thelma & Louise-aktigt sådär. Trevor var redan död innan vi träffade vattenytan, han blev skjuten. Michael sköt de i vattnet, som en hund. De svinen.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Hade ett underbart litet äventyr med Michael och Trevor igår. En liten roadmovie typ. Michael plockade upp Trevor utanför strippklubben i en babyblå Manana cabriolet, trimmad och bepansrad, och drog iväg längs motorvägen norrut mot Grapeseed och Sandy Shores och rånade alla butiker längs vägen.

Efter ett tag hade många snutbilar och helikoptrar anslutit i jakten. Trevor bekämpade dem ihärdigt med sin uzi medan Michael sporadiskt slängde en granat eller en stickybomb. Det var full kalabalik. I backspegeln kunde man hela tiden se bilar som voltade, snurrade runt och exploderade i sin iver att komma ikapp oss. Men våran bil tuffade tappert vidare, trots flertalet krockar och volter.

Det hela fick ett sorgligt slut då jag strax efter Paleto Bay tappade kontrollen över bilen och körde utför en klippa och ner i havet, Lite Thelma & Louise-aktigt sådär. Trevor var redan död innan vi träffade vattenytan, han blev skjuten. Michael sköt de i vattnet, som en hund. De svinen.


Rolig story!

Tillagt 2013-10-18 21:37:
Ja, nu är det inte långt kvar av äventyret. Man har nästan låst upp alla vapnen och ligger på 60%. Enligt en kompis till mig tar spelet redan slut vid 67%. Lite synd, med tanke på att de flesta GTA-äventyr är något längre.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Ja, nu är det inte långt kvar av äventyret. Man har nästan låst upp alla vapnen och ligger på 60%. Enligt en kompis till mig tar spelet redan slut vid 67%. Lite synd, med tanke på att de flesta GTA-äventyr är något längre.


Utan att göra några sidouppdrag så klarade jag spelet på 59,3%.
Protect ya neck
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!