Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Sådär, hittat den!
  • 0
Behöver hjälp med en grej. Jag vill lägga upp bilder på mitt crews photostream men vet inte hur man gör. Jag kan se bilderna på min egen sida. Väldigt tacksam för svar.
Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children.
  • 0
Lånade GTA av en kompis till ps3. Har spelat drygt en vecka nu och klarat ca 40%. Igår började spelet frysa sig och har även gjort så idag. Kommer strax efter jag ar börjat spela. Hände samma sak med last of us. Spelade ett bra tag innan det började komma men när det kom så kom det regelbundet. Där tog det dock längre tid innan det kom. Någon som har råkat ut för något liknande?
  • 0
Blev bad sport för några dagar sedan efter en skön tur med min Rhino och har inte spelat sedan dess. Inväntar beach bum-innehållet innan jag ger mig in igen då jag, med min level 100, har hunnit se och göra det mesta och är rent ut sagt uttråkad så in i helvete av detta spelet.
  • 0
Jag kom på det. Tack ändå.
Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children.
  • 0
via mobil

Spoiler:Deathwish ending var alldelles för förutsägbart och lyckligt för ett. GTA kör jag om blir det andra alternativ.
  • 0
Citerar NintendorRemote:
via mobil

. GTA kör jag om blir det andra alternativ.


Spoilermarkera eller skriv i spoilertråden.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Deathwish ending var alldelles för förutsägbart och lyckligt för ett. GTA kör jag om blir det andra alternativ.


Just don't do it. Not worth it.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Är det bara jag som har haft problem med att huvudsparfilen försvinner? Sjukt irriterande.
  • 0
Ey, Har fått dom 500 000 nu, som vi blev lovade för tre veckor sedan.
  • 0
Går det att köra heists online än?
"I've made a huge mistake
  • 0
Hej

Kan någon berätta för mig hur man gör uppdrag tillsammans med sin crewmedlem, går ju bara att skjuta varandra och race mot varandra. Kan man inte göra riktiga uppdrag ? Om man kan så vore ja jätteglad om någon kunde berätta noggrant då man börjar bli gammal
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Hej

Kan någon berätta för mig hur man gör uppdrag tillsammans med sin crewmedlem, går ju bara att skjuta varandra och race mot varandra. Kan man inte göra riktiga uppdrag ? Om man kan så vore ja jätteglad om någon kunde berätta noggrant då man börjar bli gammal


När man startar ett uppdrag hamnar man i en lobby. Sen tar man och invitar sin kompis så denna kan joina.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Helvete vad problem jag börjat få när jag vill in i garaget. Kommer in 1/3 gånger. Får bara se "max höjd" skylten, sen måste jag byta server ifall jag vill vidare.
  • 0
Citerar neostar:
Hej

Kan någon berätta för mig hur man gör uppdrag tillsammans med sin crewmedlem, går ju bara att skjuta varandra och race mot varandra. Kan man inte göra riktiga uppdrag ? Om man kan så vore ja jätteglad om någon kunde berätta noggrant då man börjar bli gammal



I kontaktlistan på telefonen så har du diverse nummer till olika karaktärer/uppdragsgivare t.ex. Lester som du kan ringa och fråga efter jobb. Alla jobb du får av spelkaraktärer är sådana som du samarbetar med vänner i, typ som att slå till mot knarkaffärer eller sno nåt fordon, etc..
  • 0
Citerar MadMiche7:
Citerar neostar:Hej

Kan någon berätta för mig hur man gör uppdrag tillsammans med sin crewmedlem, går ju bara att skjuta varandra och race mot varandra. Kan man inte göra riktiga uppdrag ? Om man kan så vore ja jätteglad om någon kunde berätta noggrant då man börjar bli gammal


I kontaktlistan på telefonen så har du diverse nummer till olika karaktärer/uppdragsgivare t.ex. Lester som du kan ringa och fråga efter jobb. Alla jobb du får av spelkaraktärer är sådana som du samarbetar med vänner i, typ som att slå till mot knarkaffärer eller sno nåt fordon, etc..


Tack för hjälpen. Ska prova ikväll
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag satte 2,1 miljarder i PIS-aktien. Kul om den ökar som förr igen, vad jag nu ska med pengarna till.

Någon info om när Bawsaq för onlinedelen öppnar än?
  • 0
Min vän lyckades få 6 miljoner av Rockstar i online-läget, hänt för någon annan?
Brum Brum!
  • 0
Någon xbox spelare som har space docker online?
  • 0
Adda gärna HenXagon, har inte så mycket folk att spela Online med så mycket då crewet verkar dött.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Vad tror ni om DLC?
Antagligen blir det som till GTA IV, att man får vara en ny karaktär. Personligen skulle jag helst vilja köra som Franklin igen back in the days typ. Känns som att han hade minst utrymme i spelet rent storymässigt.
Menar Spoiler:Visst han blev typ huvudkaraktären i slutet, men han hade inte riktigt någon bakgrundssstory. Bara att han brukade leva thuglife och ha en tjej.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Vad tror ni om DLC?
Antagligen blir det som till GTA IV, att man får vara en ny karaktär. Personligen skulle jag helst vilja köra som Franklin igen back in the days typ. Känns som att han hade minst utrymme i spelet rent storymässigt.
Menar Spoiler:Visst han blev typ huvudkaraktären i slutet, men han hade inte riktigt någon bakgrundssstory. Bara att han brukade leva thuglife och ha en tjej.



Absolut, håller med dig. Känndes liksom som att han bara kom in i bilden och sen fick man inte veta det förflutna.

Tillagt 2013-12-19 22:35:
Han är ju rätt ung, men ändå...
  • 0
Jo såklart, men de kan hända mycket under några veckor bara.

Det jag saknade i spelet var fler uppdrag "in the hood". Det var ju kanske 3 st bara.
Ville se lite mer spex med Lamar. Jag gillade honom och hans dialog med Franklin till skillnad med många andra som klagade på att det var för mycket "Nigga this Nigga that". Men de verkade faktiskt ha mer en bara ytlig relation. Den kunde ha utvecklats och utforskats mer.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Åhh nej va alla dns moddare förstör online fick 30 miljarder efter att ha kört ett race bara för någon jäkel modda. Vill bli av med dom och inte bli bannad :/
  • 0
Jag fick idag 2 miljarder för en bounty. Galet dåligt av Rockstar att det ens går att göra såhär. Det förstör ju HELA grejen med GTA Online...

...Samtidigt tycker också att det är jävligt kul att kunna leka med precis allt i spelet utan att behöva tänka på pengar. Läste en pressrelease på Rockstar där det står att de jobbar på problemet. Har man fått x antal miljoner/miljarder så kommer dessa att försvinna vid en framtida patch. De som mottagit pengar och som INTE medverkat till att något blivit modifierat kan sova lugnt. Man blir inte bannad/raderad...

...däremot är ju skadan redan skedd. Jag har i princip köpt ALLT redan som man kan köpa upp till level 25. Vad händer med de sakerna när patchen kommer? Vad händer om jag "tvättar" pengarna? Typ köper en massa aktier osv?
www.trinet.se
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!