Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar T-Boy:
Citerar jonte91n:Men jag tycker femmans radiokanaler är de tristaste med enorm marginal sen GTA III. Det finns bra grejer men det håller inte i närheten samma nivå som tidigare.

Kört GTA III lite kort, och oerhörd mängd timmar i San Andreas. Gillade båda radiokanalerna, både sett till musiken och radiopratarna. Däremot så kände jag inget speciellt för IV-kanalerna. Helt ointressant i jämförelse med tidigare delar. Femman känns som snäppet bättre, men nådde inte heller upp till tidigare nivåer.


Jag håller faktiskt inte med dig! Rockkanalen i GTA IV var strålande och WKTT samt Integrity 2.0 var bland de bästa pratkanalerna hittils. San Andreas och Vice City Stories är med och konkurrerar om bästa pratkanalerna med. Chatterbox i GTA 3 var strålande med. Men bästa soundtracket är tveklöst Vice City. GTA V är inte ens i närheten någon av dem enligt mig.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar jonte91n:
GTA V är inte ens i närheten någon av dem enligt mig.


Jo fan, NWA, Kendrick lamar, snoop, dre, easy, 2pac bäst hittills.
Forza Lazio!
  • 0
Inte om man inte gillar hiphop eller rap. Blev mest gravt besviken på rockkanalen och dessutom fucka de upp pratkanalerna rejält.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Tycker radio mirror park är grymt bra!
  • 0
Lyssnar mest på rebel radio eller nån av rock kanalern(kommer ej ihåg namnet). Men enbart när det spelas musik, för att det psykopatiska snacket dom har i kanalerna är ju bara konstigt. Det kunde dem ha i enbart sp
  • 0
Citerar jonte91n:
Inte om man inte gillar hiphop eller rap. Blev mest gravt besviken på rockkanalen och dessutom fucka de upp pratkanalerna rejält.


jo klart tråkigt om man inte gillar hiphop, prat kanalerna tycker jag personligen bara blir uttjatade hur bra de än är.
Forza Lazio!
  • 0
Citerar Impulse:
jo klart tråkigt om man inte gillar hiphop, prat kanalerna tycker jag personligen bara blir uttjatade hur bra de än är.


VCPR, Pratkanal i Vice City <3
Kan fortfarande lyssna på dessa med ett leende på läpparna
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
VCPR, Pratkanal i Vice City <3
Kan fortfarande lyssna på dessa med ett leende på läpparna


För väl gräva upp pstvåan och se om du har rätt.
Forza Lazio!
  • 0
Citerar Impulse:
För väl gräva upp pstvåan och se om du har rätt.


Gör som jag, köp Ps2-versionerna på Ps3
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag älskade pratkanalerna i Vice City, San Andreas och IV- det är där Rockstars storslagna talang för samhällssatir är som bäst. GTA V var inte ens i samma universum gällande kvalité och kreativitet. Skaffade Vice City Stories till Vita och gick bara in på radiokanalerna och lyssna i timmar. Underbart!
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Ska lugnt köpa PC-versionen när det släpps, men jag funderar om man köpa det via Steam eller hos någon annan återförsäljare (fysisk kopia dvs). Båda parterna känns smått riskabla, då fysiska kopior kan ha dryga DRMs, och Rockstar har ju tidigare tagit bort musik från Steam-versionerna av tidigare GTA-spel.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
så är det nån som provat heist?
  • 0
Citerar uffeF:
så är det nån som provat heist?


Körde typ tutorialen, sen slutade xbox live fungera
  • 0
Citerar williamcool:
Citerar uffeF:så är det nån som provat heist?

Körde typ tutorialen, sen slutade xbox live fungera


Fungerar perfekt på ps4.

De jättekul exakt som i singleplayer fast mer intense
  • 0
Citerar uffeF:
så är det nån som provat heist?


Stor besvikelse. Uppdragen avbryts om någon hoppar ur + endast 1 liv tillgodo, något som är alldeles för lite då man spelar på live med randoms.
Nothing beside remains. Round the decay of that colossal wreck, boundless and bare the lone and level sands stretch far away.
  • 0
om någon vill spela heists med mig och en vän är det bara adda tobias_jw på ps4
  • 0
Jag undrar om det är några som vill köra heist med mig och en kompis, då det är väldigt segt att köra med randoms! Lägg till Mini burken på xbox one!
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
värt att köpa till one? har det på 360nu.
  • 0
Citerar uffeF:
värt att köpa till one? har det på 360nu.


Gillar du GTA V och vill ha en stor grafisk uppdatering så är det klart värt det enligt mig. Spelet flyter på väldigt mycket bättre så det blir även en trevligare upplevelse.
Scoreacek scores again
  • 0
Adda btw Viktolicious på XB360 om någon vill köra i helgen.
Nothing beside remains. Round the decay of that colossal wreck, boundless and bare the lone and level sands stretch far away.
  • 0
Citerar uffeF:
värt att köpa till one? har det på 360nu.


Har själv tänkt köpa det till PC, när priset börjar sjunka (m+kb + moddar).
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
har dock ingen dator. (men vill ha)
men tror nog de e roligare med alla moddar
  • 0
Fan i helvetes jävla skitspel. Köpte en Insurgent i fredags, den dök aldrig upp i garaget för att jag var tvungen att dra innan den kommit. Nu vill den inte dyka upp, alls, men pengarna är dragna. Så, jag har 1,35 miljoner mindre men ingen insurgent.
Nothing beside remains. Round the decay of that colossal wreck, boundless and bare the lone and level sands stretch far away.
  • 0
Citerar Victolicious:
Fan i helvetes jävla skitspel. Köpte en Insurgent i fredags, den dök aldrig upp i garaget för att jag var tvungen att dra innan den kommit. Nu vill den inte dyka upp, alls, men pengarna är dragna. Så, jag har 1,35 miljoner mindre men ingen insurgent.


Testat att ringa försäkringsbolaget?
Scoreacek scores again
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!