Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Forza Motorsport 3 - Officiell tråd


Jag har fått till mig en sådan stört rå Chevelle. Jag färgade den mörkgrå, ungefär som den Vin Diesel kör i Fast and the furious 4. Så frän.



Toppfart, 307 kmh.

Hästkrafter: 796 om jag inte misstar mig.


Den är även lättad och har racingdäck med extra grepp. Att köra den runt hela Fujimi Kaido är så jäkla kul.


Förutom den, så har jag en Veyron och en FXX. Ferrari'n är svart och Veyronen är gul med olika dekaler varstans. ( Veyronen är ju redan störtful i orignialskick, så varför inte göra den fulare liksom? ) Bugatti'n gör sitt jobb rakt fram, men den är så stel i kurvorna, men så väger den ju också mycket. Ferrarin däremot är underbar i kurvorna. Den glider aldrig av eller spinner med däcken för att få grepp, såsom Chevellen kan göra. Men min favorit är ändock Chevan.



Har någon här någon aning om en muskelbil som kan trimmas ordentligt?
Eller bör jag rikta in mig på en Japansk bil, isåfall, vilken? Jag vill ha en lättrimmad bil, som kan bli en riktig slaktare när den är klar. Jag har hört att Nissan Silvia ska vara jättebra för detta, men bör jag kolla runt först?


Annars finns det någon bra pickup man kan köpa, jag vet att dem inte kan nå särskilt höga farter, men jag har ett sorts projekt framför mig som innebär en rätt så snabb pickup. Vilken är mest lämpad för att trimmas och lättas?


Om jag får tips så uppskattas det verkligen.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Fick spelet igår. När jag satte i skiva 1 stod det att jag skulle sätta i skiva 2 för att få extra bilarna.
Satte i skiva 2 då laddar det, sen står det sätt i skiva 1 för att spela Forza Motorsport3. När jag gör det kommer det upp, sätt i skiva 2 för att instrallera extra bilar. Det funkar inte. Sen fick jag en kod som jag löste in allt går bra med jag får inte några extra bilar.

Kan man på nåt sätt göra så att styrningen blirr känsligare? Har bara kört NFS och där reagerar det direkt.

Tack på förhand.

Tillagt 2011-07-31 23:47:
Citerar PS3andXbox3604me:
Är det någon här som både har NFS: Shift och Forza Motorsport 3 och kan rekommendera vilket som är bäst?

Bror ju på, tycker Forza 3 är mer värkligt och bättre grafik. Men i NFS så är styrningen grymt mycket bättre enligt mig. Så jag säger väl Ferrari eller Lamboghini.
Kuznetsov #92
  • 0
Lägg en bil på auction house om ni behöver credits och skriv vad det är för bil model och sånt. Min GT: PRO PSYCHO
Skrattar bäst, som skrattar sist.
  • 0
Har mekat hela helgen och fått min Murcielago att bli helt underbar! Toppfart på 375km/h, runt 1000hk och en kurvtagningsförmåga som är helt acceptabel. Fyrhjulsdriften gör den rätt understyrd men det är skönt att kunna gasa fullt ur en kurva utan att få sladd!

Har också fixat och trixat lite med en Porsche GT2 (997). Endast nya däck och ny profil på desamma och den är helt underbar den med, visst så saknar den toppfarten men å andra sidan så är den rå-snabb i kurvorna. Den kanske blir bättre med mer trim men jag vill hålla den så original som möjligt. Har såklart pilla lite på inställningarna för bilen för att förbättra bromsarna och dämpningen.

För övrigt så målar jag alla bilar svarta med röda fälgar och röda sidospeglar samt mörka rutor. Ser rätt fränt ut fast jag antar att det är det mest icke-originella utseendet.

Slutsats: Forza 3 är fränt!
  • 0
<quote author="Rmad">Fick spelet igår. När jag satte i skiva 1 stod det att jag skulle sätta i skiva 2 för att få extra bilarna.
Satte i skiva 2 då laddar det, sen står det sätt i skiva 1 för att spela Forza Motorsport3. När jag gör det kommer det upp, sätt i skiva 2 för att instrallera extra bilar. Det funkar inte. Sen fick jag en kod som jag löste in allt går bra med jag får inte några extra bilar.

Kan man på nåt sätt göra så att styrningen blirr känsligare? Har bara kört NFS och där reagerar det direkt.

Tack på förhand.

Tillagt 2011-07-31 23:47:


Du måste köpa bilarna i spelet. De parkerar sig inte där bara. En del låser man upp o.s.v.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!