Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Diablo III och Reaper Of Souls - Officiell tråd


Någon som vill hjälpa mig att lvla min Bar till 70, 56 nu
Evil Is Back
  • 0
Nice klass som en glass, tyckte Torchlight 2 krossade Diablo likt krossad choklad men nu med exp så är det nästan tvärtom.
nobba brass det ger sämre reaktionsförmåga
  • 0
Sedan expansionen kom har jag spelat riktigt mycket diablo mycket bra spel!
i'll Be Back
  • 0
Eftersom RoS säljer bra måste det väl komma en annan expansion?
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Eftersom RoS säljer bra måste det väl komma en annan expansion?


Det känns självklart, men jag har inte ännu spelat ut kampanjsegmentet i Reaper Of Souls, så vet inte om det går att bygga vidare på berättelsen.
  • 0
5 levlar till sen är barbaren 70
Evil Is Back
  • 0
fått upp alla klasserna till 70, 3st av dem ligger på torment 3 nivå och jag ska ALDRIG levla igen. haha
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Hej! Jag köpte nyss Diablo 3 till konsol.

Nu behöver jag lite småråd.
Hur ställer ni in er gamma? Hur ljust/mörkt kör ni på, har ni så "Diablo" symbolen knappt syns när man ställer in?
Är det nödvändigt att visa damage och sånt på monstrerna? Alltså floating numbers?
Sist men inte minst. Är det onödigt att ha health bars på min gubbe/mobsen?
  • 0
Citerar TILFen:
Hej! Jag köpte nyss Diablo 3 till konsol.

Nu behöver jag lite småråd.
Hur ställer ni in er gamma? Hur ljust/mörkt kör ni på, har ni så "Diablo" symbolen knappt syns när man ställer in?
Är det nödvändigt att visa damage och sånt på monstrerna? Alltså floating numbers?
Sist men inte minst. Är det onödigt att ha health bars på min gubbe/mobsen?


Mycket av det du frågar om är smaksaker. Till viss del kan det också bero på vilken klass du ämnar spela som. Jag som för tillfället spelar Demon Hunter visar exempelvis endast critical damage ty det annars blir så mycket "onödiga" siffror på skärmen. Inte för att jag har något emot siffror, men...
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Köpte Diablo III till PS3 i helgen, någon som vet varför jag fick både en engelsk och en rysk version? Är det Putins sätt att infiltrera våra spelkonsoller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!