Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guild Wars 2


Citerar Wrench:
Ja, om du öppnar din karaktär-tab (H) så finns det en liten dye-ikon övanför din head slot.


Tackar. Mina handskar matchar nämligen inte mina stövlar.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Wrench:
http://www.twitch.tv/aieron

Satan.


Holy crap.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Citerar Wrench:http://www.twitch.tv/aieron

Satan.

Holy crap.


Jäklar.. Fantastiskt!
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
  • Miro
  • Miro
Okej. Kommer här i hopp om att någon har haft liknande problem.

Har försökt i några timmar nu att spela "med" en kompis, dvs spela Guild Wars 2 i samma rum med samma nätverk. Bör inte vara några som helst problem, eller hur? Saken är dock den att endast EN av oss kan vara inloggade SAMTIDIGT. Ifall den ena försöker logga in medan den andra spelar får denne Error 42.

Någon som känner igen sig och har en lösning?
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Lägg gärna till Jeramo.8462 i gillet!
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Bjud in Regnskur.2075 också, hade glömt bort det.
A million light reflections pass over me
  • 0
Dingade precis 60 efter cirka 84h spelade på min Mesmer. Går sakta men säkert upp i level och har absolut inget som helst behov att göra det snabbare. Har runt 295 i Weaponsmithing så jag kan göra Rare-vapen som är för lvl 65.

Har som princip att alltid ligga före med min crafting, så jag spenderar grymt mycket tid och pengar på den. Gick upp en hel level på att gå från 265 - 295 i crafting genom discoveries.
Fullständigt njuter av spelet i behagligt tempo och tycker synd om vissa som spelat 300 h + sedan release och är uttråkade. (KONSTIGT)

Har även fått upp en Thief till 13, och han ska ränna runt med Dual Pistols och pirat-gear . Var tvungen att ha en medium armor alt eftersom det är de enda som kan få tag i gear som är pirat-inspirerat (vad jag vet). Thief erbjuder en helt annan spelupplevelse, och mina favoritvapen atm är definitivt Shortbow och Pistol + Dagger - combon . <3 Cluster Bombs och Infiltrators Arrow. Det är så lätt att fixa snabb gathering när man kan använda Shortbow-teleport hela tiden
I <3 this game.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar Miro:
Någon som känner igen sig och har en lösning?


Tyvärr inte.

Dock kan jag berätta att jag för närvarande delar en trea med min storebror, vi båda kan spela från vårat vardagsrum utan problem, samtidigt.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar Miro:
Okej. Kommer här i hopp om att någon har haft liknande problem.

Har försökt i några timmar nu att spela "med" en kompis, dvs spela Guild Wars 2 i samma rum med samma nätverk. Bör inte vara några som helst problem, eller hur? Saken är dock den att endast EN av oss kan vara inloggade SAMTIDIGT. Ifall den ena försöker logga in medan den andra spelar får denne Error 42.

Någon som känner igen sig och har en lösning?


Ni spelar väl inte på samma konto?
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
WvW är ju sinnessjukt kul ibland. Vi slogs mot en massiv zerg-grupp i senaste matchen som bara rusade från bas till bas och tog över allt. Vi kunde inte konfrontera dem direkt så istället lurkade jag och typ 9 andra runt bakom dem och gjorde blixtanfall och plockade eftersläntrare tills förstärkningarna anlände så vi kunde massakrera fanskapen.
  • 0
Fått igång spelrt nu, har en Charr på Underworld och är med i guilden några polare svängde ihop
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Miro
  • Miro
Citerar Axxorz:
Ni spelar väl inte på samma konto?


Nej, olika konton.

Citerar ICApåse:
Dock kan jag berätta att jag för närvarande delar en trea med min storebror, vi båda kan spela från vårat vardagsrum utan problem, samtidigt.


Okej, måste varit något lustigt fel med min kompis router. Det funkar i alla fall att spela två stycken hemma hos mig.
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Hur ser era karaktärer ut då? Här är min Mesmer, precis nydingad 61 .

http://i.imgur.com/lkm2e.jpg

Och här är en när hon är redo att skära fienderna i småbitar med hemmagjorda svärd!

http://i.imgur.com/LM07j.jpg
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Blev just utkastad till desktop med ett meddelande att "GW2 encountered a serious error..." blabla. Så skickade felrapport till ANet, och nu när jag startar klienten så vill den söka igenom och reparera. Ska tydligen ta en kvart har jag hört (hemskt va?).
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Min necro sylvari: http://i.imgur.com/DU1at.jpg

Helt olika armour sets xD Men de blir å satsa på ett komplett sätt när jag väl lyckats bli lvl 80, är atm lvl 72.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Wrench, vilket set är det där? Blev riktigt sugen på det till min Thief!

Icapåse: Det hände för mig med när jag körde igenom Twilight Arbor för första gången. Var du också i en instance?
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar baathen:
Icapåse: Det hände för mig med när jag körde igenom Twilight Arbor för första gången. Var du också i en instance?


Nej, jag var påväg till Orr för första gången. Var på kartan... ehum.. öst om Orr, typ, och skulle precis gå in i Orr då detta hände.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
  • J
  • J
Citerar Miro:
Någon som känner igen sig och har en lösning?


Pröva att stänga av UPnP, brukar fungera i sådana situationer du nämner.
  • 0
Några fler än jag som kör på Underworld?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar ICApåse:
Blev just utkastad till desktop med ett meddelande att "GW2 encountered a serious error..." blabla. Så skickade felrapport till ANet, och nu när jag startar klienten så vill den söka igenom och reparera. Ska tydligen ta en kvart har jag hört (hemskt va?).


Spelet har kraschat tre gånger för mig ikväll, senaste gången precis efter vi tog kol på en drake i Sparkfly Fen! Jag hann få min loot i alla fall .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Ungefär vilken level drar spelet igång ordentligt? Jag är uppe i 13, snart 14.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar baathen:
Wrench, vilket set är det där? Blev riktigt sugen på det till min Thief!


Det är Zho's armor. Har tre delar av den till min Charr Thief.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!