Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 09 Onlineliga


Citerar XxSandraxX:
Citerar Seegoth:
Älskar de nya tröjorna!

Joo dom är snygga.Fast buffalos tröja blev ju helt fel.

http://cache.daylife.com/imageserve/0cTp0zq7t9enM/340x.jpg

Bild på hur deras tredje tröja egentligen ska se ut.


Men jag tycker dom ser rätt lika ut? Kanske skulle vara en aning mörkare men annars så ser dom ju bra ut tycker jag i alla fall.
  • 0
De stämmer,färgen borde vara mörkare.Dom gula ränderna på armarna och magen ska ha ett inslag av vitt också.Och sist men inte minst så saknar den dom två vita strecken på sidan av tröjan, och loggan ser liiite annars ut. Jag har studerat detta noga haha.
  • 0
Citerar XxSandraxX:
De stämmer,färgen borde vara mörkare.Dom gula ränderna på armarna och magen ska ha ett inslag av vitt också.Och sist men inte minst så saknar den dom två vita strecken på sidan av tröjan, och loggan ser liiite annars ut. Jag har studerat detta noga haha.
Citerar XxSandraxX:
De stämmer,färgen borde vara mörkare.Dom gula ränderna på armarna och magen ska ha ett inslag av vitt också.Och sist men inte minst så saknar den dom två vita strecken på sidan av tröjan, och loggan ser liiite annars ut. Jag har studerat detta noga haha.


Haha..ja där snackar vi ingående granskning Men rent generellt så är Buffalos alternativa tröja tråkig i jämnförelse med andra lag som t ex Pittsburghs ljusblåa tröjor eller Tampa Bays. Men Buffalos är grymma i sig också för att de använder det klassiska motivet
  • 0
Citerar Seegoth:
Citerar XxSandraxX:
De stämmer,färgen borde vara mörkare.Dom gula ränderna på armarna och magen ska ha ett inslag av vitt också.Och sist men inte minst så saknar den dom två vita strecken på sidan av tröjan, och loggan ser liiite annars ut. Jag har studerat detta noga haha.

Haha..ja där snackar vi ingående granskning Men rent generellt så är Buffalos alternativa tröja tråkig i jämnförelse med andra lag som t ex Pittsburghs ljusblåa tröjor eller Tampa Bays. Men Buffalos är grymma i sig också för att de använder det klassiska motivet
Joo,jag gillar dock designen på buffalos tröja om den nu bara hade blivit rätt i spelet.Dom flesta tröjorna var snygg tycker jag.
  • 0
Jag har fått ett problem med tröjkoden. Trots att jag sparar min profil efter jag tryckt in koden och sedan stänger av spelet så sparas tydligen inte koden utan jag måste skriva in den igen.

Nån som har någon bot mot detta?
  • 0
Citerar Seegoth:
Jag har fått ett problem med tröjkoden. Trots att jag sparar min profil efter jag tryckt in koden och sedan stänger av spelet så sparas tydligen inte koden utan jag måste skriva in den igen.

Nån som har någon bot mot detta?


Jag har samma problem...
  • 0
Problemet med att tröj-koden försvinner har idag fått en lösning. Nya rosters dök upp idag och med den följer nya tröjorna så man behöver nu inte bry sig mer om den där rackarns koden.
  • 0
ja tror jag var råken att joina klubben/ligan
  • 0
Öhh, är det någon spec åldersgräns på NHL 09 online? För jag kommer inte in och jag är 12 och har ett EA konto!! Snälla hjälp.'


BTW fyller 13 den 9 dec
Your daddy was a rich man... Your daddy's fucking dead
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!