Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sparsamt använt PS5 säljes


Säljer tyvärr mitt PS5 p.g.a. ekonomi- och flyttskäl. Allt är några få månader gammalt och sparsamt använt. Jag är rök- och djurfri, har alltid haft konsolen på samma ställe och tagit väl hand om den. Allt fungerar perfekt och är i strålande skick. Kvitto för garanti (allt köptes på Webhallen) finns till konsolen och allt övrigt. Allt är komplett.

Med tanke på de hutlösa priserna på eBay, Tradera och Blocket anser jag att 6000 kr (edit: 5500) är ett rimligt pris för en så sparsamt använd och välvårdad konsol. Du får även med Sonys officiella laddstation, den bjuder jag på.

Postas ej, träff i Stockholm som gäller. Om du har bil vore jag jätteglad om du kunde ta dig till Farsta Centrum. Kontanter går bra, men jag föredrar Swish.

Om du skulle vilja ha Godfall, Sackboy: A Big Adventure, Call of Duty Black Ops Cold War och Assassin's Creed Valhalla kan du få hela kalaset för 6500 kr (edit: 6000). Som sagt får du även DualSense-laddstationen och alla saker är i strålande skick med kvitton.

Konsolen: imgur.com/shW7aod

Kartongen: imgur.com/eHTU2nL

Kvittot: imgur.com/AV59W07

Handkontrollen: imgur.com/fj0QzFm

Kartongen till laddstationen (själva laddstationen syns på föregående bild): imgur.com/JuC1ybe

Spelen: imgur.com/9277k4R
  • 0
Okej då, ett prutat-och-klart-pris:

5500 för konsolen + laddstationen.

6000 med spelen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!