Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Far Cry 3 Officiella Tråden


Citerar Nazular:
New game plus och spelet hade varit förra årets bästa spel enligt mig


Håller verkligen med. Hade gärna spelat igenom kampanjen en gång till, om jag inte hade behövt låsa upp alla färdigheter, samla vapen och dylikt ännu en gång, vilket känns lite lagom segt och grindigt.
  • 0
Är det bara för mig som spelet stannar när man ska öppna Uplay? Så fort jag klickar på den så stannar konsolen. Bara svart bild, och jag får starta om konsolen manuellt. Kör på PS3.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
So... That's the ending?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Enligt min mening är detta årets spel 2012.
  • 0
Citerar Microdot:
Enligt min mening är detta årets spel 2012.


Håller med, "skjut känslan" var fantastisk!
Babak
  • 0
Far Cry 3 är världens bästa spel, ren spelglädje med underbar grafik. Den som inte köper detta spel kan lika bra lägga ner spelandet på heltid.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Tycker spelet är en besvikelse, men hoppas moddar kan fixa till spelet

Citerar neostar:
Far Cry 3 är världens bästa spel, ren spelglädje med underbar grafik. Den som inte köper detta spel kan lika bra lägga ner spelandet på heltid.

The fuck just happened?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Ser inte ut att ha varit någon större aktivitet här på ett tag men...ja.

Finns det någon insatt person som skulle kunna uttala sig om screen-tearing i PS3-versionen? Jag vet att det förekommer men tycker att det varierar väldigt mycket mellan olika videos. Skulle väl inte påstå att jag är överdrivet känslig i frågan men vill ju naturligtvis inte få en grym spelupplevelse förstörd av irriterande tekniska brister.

Vet inte om det rent tekniskt kan jämföras med FC2 på PS3, men där upplevde jag aldrig att screen-tearing störde mig nämnvärt.

Saken är den att jag äger en skaplig pc med Intel i7, 16 gig ram och GTX670 men som inbiten konsol-gamer skulle jag ändå helst vilja spela PS3-versionen, förutsatt att den är okej i sig själv. Att pc-versionen är överlägsen begriper jag såklart, men frågan gäller mest om PS3-versionen är "njutbar" eller inte. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan i frågan. Blir inte klok.

Min förhoppning är att någon kan dela med sig av lite egna upplevelser så att jag kan ta ett beslut innan FC4 hinner släppas
Dreamcast - up to six billion players
  • 0
Var inte storyn otroligt kort? Blev förvånad att jag nu helt plötsligt avslutade den. Enligt Steam har jag bara spelat 23 timmar, och då har jag inte hardcorespelat storyn. Tagit alla utom ett radiotorn, gjort sidoquests, farmat olika hudar etc under den tiden.
Låt oss ta ett universumbad
  • 0
Citerar mindcrime:
Ser inte ut att ha varit någon större aktivitet här på ett tag men...ja.

Finns det någon insatt person som skulle kunna uttala sig om screen-tearing i PS3-versionen? Jag vet att det förekommer men tycker att det varierar väldigt mycket mellan olika videos. Skulle väl inte påstå att jag är överdrivet känslig i frågan men vill ju naturligtvis inte få en grym spelupplevelse förstörd av irriterande tekniska brister.

Vet inte om det rent tekniskt kan jämföras med FC2 på PS3, men där upplevde jag aldrig att screen-tearing störde mig nämnvärt.

Saken är den att jag äger en skaplig pc med Intel i7, 16 gig ram och GTX670 men som inbiten konsol-gamer skulle jag ändå helst vilja spela PS3-versionen, förutsatt att den är okej i sig själv. Att pc-versionen är överlägsen begriper jag såklart, men frågan gäller mest om PS3-versionen är "njutbar" eller inte. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan i frågan. Blir inte klok.

Min förhoppning är att någon kan dela med sig av lite egna upplevelser så att jag kan ta ett beslut innan FC4 hinner släppas


Inget som har stört mig iallafall
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar mindcrime:
Ser inte ut att ha varit någon större aktivitet här på ett tag men...ja.

Finns det någon insatt person som skulle kunna uttala sig om screen-tearing i PS3-versionen? Jag vet att det förekommer men tycker att det varierar väldigt mycket mellan olika videos. Skulle väl inte påstå att jag är överdrivet känslig i frågan men vill ju naturligtvis inte få en grym spelupplevelse förstörd av irriterande tekniska brister.

Vet inte om det rent tekniskt kan jämföras med FC2 på PS3, men där upplevde jag aldrig att screen-tearing störde mig nämnvärt.

Saken är den att jag äger en skaplig pc med Intel i7, 16 gig ram och GTX670 men som inbiten konsol-gamer skulle jag ändå helst vilja spela PS3-versionen, förutsatt att den är okej i sig själv. Att pc-versionen är överlägsen begriper jag såklart, men frågan gäller mest om PS3-versionen är "njutbar" eller inte. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan i frågan. Blir inte klok.

Min förhoppning är att någon kan dela med sig av lite egna upplevelser så att jag kan ta ett beslut innan FC4 hinner släppas


Har inte hänt mig.
Men om det är kontrollen du gillar med konsol så kan du ju alltid köpa PC-versionen och sen köra med PS3-kontroll ändå.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Har försökt i över en timme med att spela online med en vän i Far Cry 3, men partyfunktionen är ju helt värdelös och verkar inte funka alls.
Någon som kan hjälpa mig med detta, eller bara säkert kan konstatera att det inte funkar så att jag slipper försöka mer?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!