Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Kör en Bounty Hunter nu. Reeedit skojsit!
  • 0
Citerar JohnnyK:
Citerar Dizzle:
Citerar JohnnyK:Citerar Dizzle:
Citerar Sudden Death:Citerar JohnnyK:
Esseles: Bracers
Kaon under Siege: Head (2 chanser, 1 på bonus, 1 på slutbossen)
Battle for Ilum: Offhand
False Emperor: Body
Maelstrom: Feet
Directive 7: Legs
Taral V: Hand

De är typ allt du behöver veta, vad små bossarna droppar ska du inte bry dig om. Kör den HMen som droppar den Columni tier delen du behöver.


Gött, så som nydingad level 50 så är det dessa instanser man ska lira ifall man önskar att geara upp sin karaktär till en respektabel nivå hyfsat snabbt?

Vore jag du skulle jag göra operations bara, på lättaste svårighetsgraden, går att göra som nydingad 50.


Låter jäkligt dumt att bara göra operations då chansen att din gear del droppar, och att du sen vinner den är liten. Gör operations, dailies och hardmodes så ofta och så mycket du kan.

Eh, i normal mode operations så är det inte loot rolls, utan loot bags, så det stämmer inte.


Isåfall har de ändrat de sedan jag slutade för 1 och en halv vecka sedan.

(Hoppas för din skull att detta inte bara är något du läst, då de hade de i betan som sedan togs bort, att du verkligen raidar normal och får loot bags, annars kommer du framstå som världens största idiot).


Du har den värsta attityden jag sett på länge, självklart har jag raidat normal, och hardmode, och nightmare. Sluta tro att du är så mycket bättre än alla andra, börjar bli långrandigt att läsa dina inlägg.
  • 0
F-n vad jag är trött på jedi knight sentinel! De är så jävla kass och komplicerad att spela med att jag får nått bryt. Har stått ut med den i 49 lvs.....så jävla korkat. Blir så fruktansvärt irriterrad när jag blir totalägd av någon liten mupp sorceress på lv 12 eller får storstryk av en guldelit. Gah.

Vad ni än gör, välj inte jedi knight. De suger pung!
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Dizzle:
Citerar JohnnyK:
Citerar Dizzle:
Citerar JohnnyK:Citerar Dizzle:
Citerar Sudden Death:Citerar JohnnyK:
Esseles: Bracers
Kaon under Siege: Head (2 chanser, 1 på bonus, 1 på slutbossen)
Battle for Ilum: Offhand
False Emperor: Body
Maelstrom: Feet
Directive 7: Legs
Taral V: Hand

De är typ allt du behöver veta, vad små bossarna droppar ska du inte bry dig om. Kör den HMen som droppar den Columni tier delen du behöver.


Gött, så som nydingad level 50 så är det dessa instanser man ska lira ifall man önskar att geara upp sin karaktär till en respektabel nivå hyfsat snabbt?

Vore jag du skulle jag göra operations bara, på lättaste svårighetsgraden, går att göra som nydingad 50.


Låter jäkligt dumt att bara göra operations då chansen att din gear del droppar, och att du sen vinner den är liten. Gör operations, dailies och hardmodes så ofta och så mycket du kan.

Eh, i normal mode operations så är det inte loot rolls, utan loot bags, så det stämmer inte.


Isåfall har de ändrat de sedan jag slutade för 1 och en halv vecka sedan.

(Hoppas för din skull att detta inte bara är något du läst, då de hade de i betan som sedan togs bort, att du verkligen raidar normal och får loot bags, annars kommer du framstå som världens största idiot).


Du har den värsta attityden jag sett på länge, självklart har jag raidat normal, och hardmode, och nightmare. Sluta tro att du är så mycket bättre än alla andra, börjar bli långrandigt att läsa dina inlägg.


Äntligen!

Tillagt 2012-02-12 14:57:
Citerar Krysslåda:
F-n vad jag är trött på jedi knight sentinel! De är så jävla kass och komplicerad att spela med att jag får nått bryt. Har stått ut med den i 49 lvs.....så jävla korkat. Blir så fruktansvärt irriterrad när jag blir totalägd av någon liten mupp sorceress på lv 12 eller får storstryk av en guldelit. Gah.

Vad ni än gör, välj inte jedi knight. De suger pung!


Men oj, då kanske du är "mindre skillad" då ?
  • 0
Ja, verkar som så.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Dizzle:
Du har den värsta attityden jag sett på länge, självklart har jag raidat normal, och hardmode, och nightmare. Sluta tro att du är så mycket bättre än alla andra, börjar bli långrandigt att läsa dina inlägg.


Så jag frågar, när bytte de till loot bags? De var inte det för 2 veckor sedan, och jag har inte hört om att de bytt system.

Tycker du att SWTORs endgame är en bra mätare för att se om man är bra eller inte? Stackars dig. Det enda man kan mäta från SWTOR är om en spelare kan det, eller är helt värdelös.
  • 0
Känns lite bättre nu när jag fikat lite. Blev så jävla less på att vara pucktvåa i varenda j-vla duell jag gör. Även om jag är riktigt dålig så ska jag ändå kunna vinna några dueller.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Kaiser?!
  • 0
Citerar Aaandy:
Kaiser?!


Kaiser är Sudden Death om du undrade vem det var, men om han är online just nu är frågan det
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Kaiser är Sudden Death om du undrade vem det var, men om han är online just nu är frågan det


Sudden Death på servern? Jag menade mer att jag skickade en "ansökan" till honom på guildens officiella hemsida.
  • 0
Citerar Aaandy:
Kaiser?!


Jag har besvarat ditt meddelande nu! Märkte inte att jag hade fått något.
  • 0
Är det någon som spelar på Tomb of Freedon Nadd?


Btw, totalägning idag. Mördade fyra spelare på Tatooine... När de väl märkte att de höll på att expedieras var det redan försent, hahahaaaa. Det är därför jag kör som Assassin. Osynlig och cool.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Gick nyss miste om en superbra Blaster då den jag spelade med var ny och inte visste vad Need och Greed innebar så han valde Need "för att sälja".
Dock erbjöd han sig att köpa något till mig efter att jag förklarade Need och Greed men jag tackade nej. Alla är vi nya någon gång. (men en fin blaster var det)
  • 0
Jag har ibland valt till fördel av min medhjälpare, då blir inte heller deltagarna i ens grupp särskilt glada.
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag har ibland valt till fördel av min medhjälpare, då blir inte heller deltagarna i ens grupp särskilt glada.


Det här med medhjälpare. Kan man inte välja sin sådan? Jag spelar som ond men min medhjälpare är god. Kan man byta?
  • 0
Vad menar du med att meddhjälparen är god? medhjälparna kommer alltid att ha åsiker (vilket reflekteras i affectionpoäng som man får / förlorar i conversationer) men vad jag vet så ska medhjälparna kunna ha samma lightside/darkside gear som du kan.
Medlem i den nästan mytomspunna klanen JägerMeister [JgrM]
  • 0
Ja, alltså, jag vill ha en medhjälpare som delar mina åsikter. Men jag kunde inte välja vilken min första blev.
  • 0
Citerar Ciriux:
Det här med medhjälpare. Kan man inte välja sin sådan? Jag spelar som ond men min medhjälpare är god. Kan man byta?

Du får 5 stycken companions, och när du får flera så kan du byta mellan dem som du vill. Du har inget val att göra angående vilken du ska få etc, de introduceras med storyn.
http://www.torhead.com/companions
  • 0
Citerar Viktor:
Du får 5 stycken companions, och när du får flera så kan du byta mellan dem som du vill. Du har inget val att göra angående vilken du ska få etc, de introduceras med storyn.


Ok bra. Jag vill nämligen ha en som inte lackar ur varje gång jag avrättar någon random snubbe.
  • 0
Blä.

Vilken Companion kör ni, Jedi Shadows/Inquisitors med?

Min tank, Khem Val dör fort som tusan och Andronikos tar inget aggro.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Min medhjälpare är underbar. Hon gillar mutor, mord och lögner. Precis i min karaktärs linje! Har dessutom fått så pass många affection-poäng att vi gått på dejt som slutade... riktigt trevligt.
  • 0
Citerar Siberia:
Jedi Shadows/Inquisitors

Det är ju helt olika saker, Jedi shadow är en inriktning på sage, republikens motsvarighet till inquisitor.
Och om Khem Val inte funkar som tank är det du som gör något fel, han suger ju i sig hur mycket som helst.
  • 0
Citerar Viktor:
Det är ju helt olika saker, Jedi shadow är en inriktning på sage, republikens motsvarighet till inquisitor.


Nej.

Consular = Inquisitor

Sage = Sorcerer
Shadow = Assassin
  • 0
Citerar Aaandy:
Min medhjälpare är underbar. Hon gillar mutor, mord och lögner. Precis i min karaktärs linje! Har dessutom fått så pass många affection-poäng att vi gått på dejt som slutade... riktigt trevligt.


Sån vill jag ha! Får vänta tålmodigt.
  • 0
Warzone var frustrerande. Folk vet inte vad de ska göra, tydligen ...
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!