Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Citerar Marik:
Skaffa spelet idag men kommer fucking inte in!!!!!!!


Vaj nut? Står det något?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Marik kaffa spelet idag men kommer fucking inte in!!!!!!!

Vaj nut? Står det något?
nåt om nåt patcher service bla bla. men det har stått så i flera timmar nu. Har inte ens hunnit skapa en karaktär o så har en av mina betalda dagar flugit iväg.
"I've made a huge mistake
  • 0
Någon som vill köra med mig jag är en jedi conscular ?
Snake...Snake !?... SNAKE!!!!
  • 0
Har precis tagit mina första staplande steg i detta som Zabrak Jedi Consular. Som spel är det ju nästan exakt som WoW så inget spektakulärt, men jag älskar Star Wars, och det är betydligt mer driv i storyn än i wow, så jag kommer fortsätta spela så länge min Star Wars-fantatism håller i sig.
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
Star Wars: The Old Republic får sin första digitala expansion i början av nästa år med en ny planet, ny maxlevel, ny episk berättelse med röstskådespelare och annat roligt:

BioWare has announced the first digital expansion for Star Wars: The Old Republic.

Titled Rise of the Hutt Cartel and set to launch in spring 2013, it'll introduce "new epic story content with fully-voiced cinematic conversations" and a fresh planet called Makeb, which promises to offer "a vibrant alien landscape" to explore. It will also raise the level cap to 55.
Rise of the Hutt Cartel will be priced at $19.99, but subscribers will be able to pick it up for $9.99.

Those who pre-order the expansion before January 7 will receive five days of early access.


Källa: Computer and Videogames - http://www.computerandvideogames.com/384135/swtor-first-digital
-expansion-rise-of-the-hutt-cartel-announced/
  • 0
Laddar ner för att testa spelet igen för första gången sedan ca. 2 månader efter Launch då min gamla dator tyvärr tvärdog. Blev riktigt sugen på Star Wars i och med sexans marathon och att jag nyligen lirade igenom KOTOR II

Någon som fortfarande spelar det som har en kommentar om spelet i dagsläget?
  • 0
Har inte spelar det på några månader, men jag tycker det är lite trist. Speciellt Free To Play-modellen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Har inte spelar det på några månader, men jag tycker det är lite trist. Speciellt Free To Play-modellen.


Har fått igång det nu och lirar som Jedi Knight. Tyvärr så känns det som om man rest tillbaka 3 år i tiden efter att ha spenderat några månader med GW2. Allting känns så stelt, inte minst animationerna och striderna. Lyckligtvis så är storyn tillräcklig för att underhålla ett tag framöver! F2P'ns nackdelar har jag inte märkt av speciellt mycket ännu, är glad för att kunna uppleva storyn utan att betala. Mycket mer kommer jag nog inte att göra i spelet ^^
  • 0
Citerar Sudden Death:
F2P'ns nackdelar har jag inte märkt av speciellt mycket ännu, är glad för att kunna uppleva storyn utan att betala. Mycket mer kommer jag nog inte att göra i spelet ^^


Perhaps, jag stör mig bara på att man är väldigt begränsad vad gäller antalet karaktärer, färre action bars, ens crew kan inte ha tillräckligt många crew skills och liknande irriterande saker, samt att man inte kan bli rested utan att vara subscriber. Sen så påminner spelet mig hela tiden om Cartel Coins och vad jag kan köpa

Önskar att det hade kunnat vara lite mer som Guild Wars 2 modell.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Perhaps, jag stör mig bara på att man är väldigt begränsad vad gäller antalet karaktärer, färre action bars, ens crew kan inte ha tillräckligt många crew skills och liknande irriterande saker, samt att man inte kan bli rested utan att vara subscriber. Sen så påminner spelet mig hela tiden om Cartel Coins och vad jag kan köpa

Önskar att det hade kunnat vara lite mer som Guild Wars 2 modell.


Jo, sant. Jag är i alla fall Preferred Satus vilket betyder att jag inte är lika begränsad. 6 Character Slots räcker mer än väl för mig, och något annat än Human kommer jag aldrig att spela som ^^ Det som stört mig mest är att jag inte kan ta på mig bra utrustning, ibland inte välja alla Quest Rewards och är otrolig begränsad när det kommer till Flashpoints. Kan vara värt att subscriba i en månad för att slippa alla begränsningar när man når högre level!

Tröttnade för övrigt på min Jedi Knight på level 10, så nu är det Sith Inquisitor som gäller Imperiet har mycket mer underhållande quest-lines, även om det även där är mycket springa fram och tillbaka.
  • 0
Den 2:a december kommer expansionen Knights of the Eternal Throne, en uppföljare till förra årets Knights of the Fallen Empire .

Här är en sex minuter lång trailer:
Knights of the Eternal Throne - "Betrayed": https://www.youtube.com/watch?v=LbpDxrew4A0

Den gamla trailern för Knights of the Fallen Empire: https://www.youtube.com/watch?v=Nzq9epS2b1A

BATTLE TO TAKE CONTROL AND RULE THE GALAXY
Play Your Star Wars™ Story - Your Way!


Battle to rule the galaxy in Star Wars: The Old Republic - Knights of the Eternal Throne, a bold new digital expansion from BioWare. Be the Outlander and command a team of hand-picked allies as you face one of the most dangerous families in Star Wars™. Mother against daughter. Sister against brother. It's a fight for control of the throne. You decide who will live, who will die and who will rule the galaxy. Fight to influence the galaxy for the light or dark side of the Force

YOUR PERSONAL STAR WARS STORY
Step into your own Star Wars story from BioWare, featuring nine chapters, five new levels and two new planets woven into an epic saga where you fight to rule the galaxy.

MAKE DYNAMIC DARK VS. LIGHT SIDE CHOICES
Decide the future of the galaxy and determine the fate of your allies and enemies - your every action drives the galaxy closer to the light or dark side of the Force.

START YOUR SAGA HERE
Be The Outlander, a Level 65 veteran of the Great Galactic War, and embark on a handcrafted story-driven saga.

RULE WITH GALACTIC COMMAND
Grow your influence as you ignite light and dark side enemies, battle new Uprisings and unlock the most powerful rewards - all starting at Level 70 in the new and ongoing Galactic Command system.

BATTLE WITH ALLIES IN NEW UPRISINGS
Join with up to three allies in erupting action-packed battles and confront the galaxy's most notorious adversaries rising to challenge your influence in Galactic Command.

PLAY YOUR WAY
Choose to play any story chapter or battle in three new challenge levels - Story, Veteran, or Master mode - whatever suits your playstyle!

Mer info här: http://www.starwarstheoldrepublic.com/eternal-throne/home
  • 0
Lås upp expansionerna Rise of the Hutt Cartel och Shadow of Revan till Star Wars: The Old Republic

Använd koden REVANSFATEhttp://www.swtor.com/redeem-code innan den 1:a november.

För lite extra småsaker, som pets och mounts, skriv in följande koder:
SWCANTINA17
SWCELEBRATION17
NYCANTINA16
SWCANTINA2018
  • 0

Ny expansion/uppdatering för The Old Republic vid namn Legacy of the Sith med en imponerande trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=QgbMAdtp7aE

New Storyline - Legacy of the Sith - This new expansion sends players to the darkest depths and farthest reaches of the galaxy in the pursuit of Darth Malgus.

New Planet - Manaan - The Sith Empire has invaded Manaan to seize its abundance of kolto, a vital medical resource on all sides of the war.

New Flashpoint - Elom - Explore the ruined Sith Fortress on the planet Elom that was mysteriously erased from all records.

Galactic Seasons 2 - Launch of the second Galactic Season--Shadows of the Underworld! Earn new and exciting rewards by completing Season Objectives.

Increased Level Cap - Increased level cap to 80 for all subscribers in Legacy of the Sith.

Combat Styles - More options than ever to customize your gameplay! More information here.

Improved Player Experience - New character creation experience, along with new looks for the character sheet and inventory!

Loadouts - Create pre-sets to easily manage your gear, weapons, abilities, and hotbars.

Legendary items - These new items replace set bonuses for greater customization of the bonuses you receive. More information here.

PvP Season 14 - Season 14 of Ranked PvP has come to a close. New rewards can be found at Giradda the Hutt on the Fleet and players will receive rewards based off of their highest ranked rating when Season 15 starts later this year! More information about the PvP Season 14 Rewards here.

Ten-Year Anniversary - To celebrate The Old Republic’s Ten-Year Anniversary, the “Anniversary Personnel” Vendor will be available until January 2023. Their inventory has been updated to include new rewards and the Best View of SWTOR contest decorations.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!