Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 3


Längtar verkligen! Hoppas bara de har gjort det lite lättare för oss noobs vad gäller online-läget
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Längtar verkligen! Hoppas bara de har gjort det lite lättare för oss noobs vad gäller online-läget


Det har de.

Citerar Sparda:
Verkligen alltså, jmen ag bokar den när dom säger vad den innehåller och om det då är värt priset.


Man kan ju alltid avboka!
  • 0
Citerar aroon:
Det har de.


Nice, på vilket sätt då?
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Nice, på vilket sätt då?


Som jag förstått det är det bara folk som inte har spelat förut, och inte alltså permanent som i Modern Warfare 2. Folk som till exempel inte spelat något av spelen på sin profil får lite extra hälsa, får större chans att spawna nära team-mates som kan rädda dem, och sånt. Men det försvinner med tiden.
  • 0
Citerar aroon:
Men det försvinner med tiden


Jag tyckte att CliffyB sa att det bara räckte de första 10 kills man får, men nog kan det bli fler, 10 lät inte som mycket till stöd.
Stoffman94
  • 0
Citerar aroon:
Folk som till exempel inte spelat något av spelen på sin profil får lite extra hälsa, får större chans att spawna nära team-mates som kan rädda dem, och sånt. Men det försvinner med tiden.


De lät ju väldans smart. Gynnar säkert en del folk och givetvis kommer det göra så att de stannar kvar längre online.
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar stoffman94:
Jag tyckte att CliffyB sa att det bara räckte de första 10 kills man får, men nog kan det bli fler, 10 lät inte som mycket till stöd.


De har säkert inte bestämt det än. Förövrigt har jag nu fyra betakoder.
  • 0
Citerar aroon:
Förövrigt har jag nu fyra betakoder


Skulle man kunna få låna en ?
  • 0
Citerar Whorty:
Skulle man kunna få låna en ?


Får se närmare betan.
  • 0
Citerar Whorty:
Skulle man kunna få låna en ?


Boka bara spelet på Webhallen så får du en.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar aroon:
Får se närmare betan.


Absolut ;)


Citerar sirjohnnyking:
Boka bara spelet på Webhallen så får du en


Aha , Men då måste man alltså ha Visakort ? Me no have
  • 0
Citerar Whorty:
Aha , Men då måste man alltså ha Visakort ? Me no have


Nejdå, välj att hämta i butik bara.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Nejdå, välj att hämta i butik bara.


Tack tack
  • 0
Dock måste man vara medlem, och ha köpt något förut (eller kontakta kundtjänst), såvitt jag förstått.
  • 0
Hoppas man kan leta cogtags i 3an precis som i 1an.
  • 0
Citerar Berka:
Hoppas man kan leta cogtags i 3an precis som i 1an.


Ser hellre varierade som i tvåan (om alls). Men visst ska det vara en redig mängd tags bland de blandade samlarobjekten!
  • 0
Citerar aroon:
Ser hellre varierade som i tvåan (om alls). Men visst ska det vara en redig mängd tags bland de blandade samlarobjekten!


Ska det vara något samlande överhuvudtaget så tycker jag det ska ge något, som i tvåan. Att bara samla saker suger...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Ska det vara något samlande överhuvudtaget så tycker jag det ska ge något, som i tvåan. Att bara samla saker suger...


Vad gav det i tvåan?
  • 0
Citerar aroon:
Vad gav det i tvåan?


Var det inte en massa skit man kunde läsa etc? Bättre än inget...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Var det inte en massa skit man kunde läsa etc? Bättre än inget...


Jaha, du menar så. Trodde du menade mer direkta, typ mer liv eller sånt.
  • 0
Man borde slopa det helt och hållet. Hatar att leta upp meninglöst skräp för att plocka achievments.

Fast dem kan i så fall bara ta bort att man behöver samla saker för achievements, då kan dem vara kvar.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar torbli79:
Var det inte en massa skit man kunde läsa etc? Bättre än inget...


Stod det inte något slafs när man fick en dog tag i 1an? Typ någon rad eller så. Räcker gott och väl för mig.
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar Dempzor:
Stod det inte något slafs när man fick en dog tag i 1an? Typ någon rad eller så. Räcker gott och väl för mig.


Minns inte, men som Kazeus säger...

Citerar Kazeus:
Man borde slopa det helt och hållet. Hatar att leta upp meninglöst skräp för att plocka achievments.


...så är det smått meningslöst.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag letar gärna efter saker, så länge man får lite mer än i tvåan. Riktigt köttig läsning vore trevligt.
  • 0
Beställde 3 månaders guld idag. Så man kan lira lite GOW 2 innan betan drar igång. Var 56 dagar sen jag lirade online på Live. Ska bli kul att komma igång igen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!