Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guitar Hero World Tour ingen trumma Wii


Hej
Ficke ett GHWT idag men får inte igång trummorna är det nån som vet om hur man sparkar liv i dom (har följt instr.boken tycker jag)
Tacksam för svar
Micke
  • 0
Man måste väl ha en såndär Wiimote till trummorna
XBL: Trasig mygga
  • 0
Har satt i den men spelet reagerar inte på själva "trumskinnen" typ den gröna trumman ska vara som OK men inget händer
  • 0
Risken är faktiskt alldeles för stor att få ett icke fungerande trumset till Wii, vilket verkar vara vad som har hänt dig.
  • 0
Vad säger du verkar det vara ett vanligt fel det
  • 0
Surt, bara att byta och hoppas på det bästa.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar 3wmike:
Vad säger du verkar det vara ett vanligt fel det


Det är ett vanligt fel, ja. Min röda trumma registrerar bara 80 % av noterna, och när jag slår på den gula cymbalen så registreras även noter på den orangea cymbalen. Riktigt tråkigt.
  • 0
Aj faan. det var illa hoppas kvittot finns kvar,
Tack för tipsen i alla fall.
  • 0
min son fick GHWT igår och inte f-n funkar trumsetet nix...controllen som ska sitta i laggar hea tiden så det inte går att använda trummorna.....det är som att KONTROLLEN glappar ur.....riktigt skit.....tilbaka till butiken med det...ÄR DET FLERSOM HAR DETTA PROBLEM?...kul ju va...
  • 0
mitt fungerar perfekt P:
  • 0
Fick en ny trumdel av återfärsäljaren,
nu funkar det klockrent
  • 0
Citerar 3wmike:
Fick en ny trumdel av återfärsäljaren,
nu funkar det klockrent


Gött!
  • 0
Lämna tillbaka det till affärren och köp Rock Band istället.
  • 0
Citerar Dennis0994:
mitt fungerar perfekt P:


Då löste det sig tillslut då.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!