Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

WWE SmackDown! vs. RAW 2009


Recensionen här på GR har lyst med sin frånvaro.
Så är det någon annan som vill uttala sig huruvida detta spel är bättre/sämre än tidigare spel i serien?

Själv så är jag främst intresserad av 360-versionen, men det är trots allt samma spel så räds icke om ni testat den på annan konsol.
  • 0
den suger
x
  • 0
Det är mycket bättre än 08.
Speciellt med onlineläget.
Och det kommer även ut DLC i Januari
  • 0
Citerar king_164:
den suger

Hur då?
Det vore bra om du kunde förklara vad som är dåligt.
  • 0
Petter, vi behöver din kunskap! Skriv genast en recension om spelet, umm. Jag menar snälla Petter.
  • 0
den är lika dålig som 08 du kommer se
x
  • 0
Citerar king_164:
den är lika dålig som 08 du kommer se

Vadå "du kommer se"! Är det ett dåligt spel vill jag inte alls se!
Kom igen nu säg vad det är som är dåligt.
Föresten, vilket var det senaste WWE spel som du tyckte var bra?
  • 0
de var 06 men det är meninglöst att spela de nu
x
  • 0
Spelet är otroligt mycket bättre än SvR 08, grafiken är bättre, animationerna är bättre, de nya tag team matcherna är grymt underhållande. Du kan skapa din egen finisher, som trots att det har vissa begränsningar fungerar ypperligt, och framförallt: Det är grymt roligt.

Sedan kan du lägga in din egen musik och spela upp den under matcherna (endast i 360- versionen) och under wrestlarnas entrance. Det nya spelläget Road to wrestlemania är suveränt och hela 65 brottare trängs i spelet. Om man gillade 07 och 08- spelen kommer man att bli minst sagt positivt överraskad, men tycker man att det bara har blivit allt sämre sedan SvR 06 kommer man med största sannorlikhet inte att bli särskilt imponerad.
  • 0
Ska jag vara helt ärligt har jag faktiskt inte spelat något av spelen sedan SvR 06, har dock alla spel fram till den, ända från de första till PS så jag gillar serien helt klart. Men jag känner att det vore kul att wrestla lite då det var ganska länge sedan sist.
  • 0
Har spelat igenom hela spelet och är otroligt nöjd, tag team matcherna är nåt helt speciellt grymt , sedan finns det ju den nya Inferno matcherna, där ringen är omringad av lågor, och man vinner genom att sätta motståndaren så att han börjar brinna.

Create a finisher är ett läge där du kan kombinera olika grepp,attacker mm och göra din egen finisher.

Online läget är mycket underhållande och det är roligt, synd bara att man inte kan köra royal rumble online, det hade varit coolt

BTW: DLC (downloads) kommer ut i Januari, precis som nån har skrivit.
Dom består av nya brottare och några nya "dräkter" bl.a Kane masked, kelly kelly (tomtedräkt), Evan Bourn (eller hur han stavas) mm.

Du lär inte bli o nöjd om du köper det.... tror jag

Länk till inferno match: http://se.youtube.com/watch?v=8YxgvTuBqCk
  • 0
Så där nu är det beställt. 449kr hos spelbutiken.se, helt ok.
  • 0
När kommer DLC till 360 nu då?
Alla trodde det skulle komma idag.
  • 0
Citerar johan861:
När kommer DLC till 360 nu då?
Alla trodde det skulle komma idag.
Det har fortfarande inte kommit något, men snart kommer det nya WWE Legends of WrestleMania så dem har kanske redan lagt detta spel bakom sig?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!