Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


Citerar thegh3player6659:
test


Test?
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
Samma hände mig förut. Jag väntade en kvart och sedan startade spelet.
Inga problem sedan dess


Jag löste det genom att installera om det. Skönt att det inte var saven som var korrupt iaf, hade varit surt att spela om allt jag redan gjort.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
hade varit surt att spela om allt jag redan gjort.


Ja, been there
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Vart fan finns bävrar jag har kollat på youtube som visade en plats utanför black water men inte en enda rackare kommer har provat både dag och natt och även med bete lite här och var ...
  • 0
Förstår inte nyttan med att ha revolvern/pistolen. Är den bra till att använda Dead Eye, då dem oftast har en snabb laddningshastighet?
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar thegh3player6659:
Vart fan finns bävrar jag har kollat på youtube som visade en plats utanför black water men inte en enda rackare kommer har provat både dag och natt och även med bete lite här och var ...


Kolla igenom hela Tall Trees, de finns konstigt nog mitt i skogarna.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Förstår inte nyttan med att ha revolvern/pistolen. Är den bra till att använda Dead Eye, då dem oftast har en snabb laddningshastighet?


Dels skjuter vissa av dem otroligt snabbt, dels är det en obligatorisk del av western och dels hör de hemma i dueller.

Tillagt 2011-03-23 19:33:
Citerar thegh3player6659:
Vart fan finns bävrar


http://www.rockstargames.com/newswire/article/10071/rockstar-g
ame-tips-hunting-wildlife-in-red-dead-redemption-part-.html
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Har beställt spelet nu. Ser fram emot massor med roliga timmar i västern.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Efter ett par timmars speltid kan jag konstatera att det här är det absolut bästa spelet jag har i min spelsamling.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Gud vad jag saknar detta spel, måste spela om det snart.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
En fråga! När jag kommer till menyn i spelet och väljer att köra "Single-player" så kommer det upp så att jag kan välja om jag ska köra antingen Red Dead Redemption eller Undead Nightmare. Men, när jag trycker på Undead Nightmare så står det bara att jag kan köpa det ifrån Playstation Network.

Jag har kollat runt på lite videos på YouTube där spelmenyn för "single-player"-delen visas och där så står det ingenting om Undead Nightmare.

Kan det vara så att jag fick med Undead Nightmare i spelet när jag köpte det eller är det något som har lagt till senare i någon patch?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
En fråga! När jag kommer till menyn i spelet och väljer att köra "Single-player" så kommer det upp så att jag kan välja om jag ska köra antingen Red Dead Redemption eller Undead Nightmare. Men, när jag trycker på Undead Nightmare så står det bara att jag kan köpa det ifrån Playstation Network.

Jag har kollat runt på lite videos på YouTube där spelmenyn för "single-player"-delen visas och där så står det ingenting om Undead Nightmare.

Kan det vara så att jag fick med Undead Nightmare i spelet när jag köpte det eller är det något som har lagt till senare i någon patch?


Du har alltså inte köpt DLC:t? Om så är fallet är det ok, för det står så på allas. Vet inte varför de har gjort det för de som inte har köpt DLC:t, kanske för att locka dem att köpa det?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Finns väl där för att visa att det finns att köpa. Alla kanske inte kollar Playstation Store/Marketplace regelbundet.
  • 0
Citerar gurage:
Citerar T-Boy:En fråga! När jag kommer till menyn i spelet och väljer att köra "Single-player" så kommer det upp så att jag kan välja om jag ska köra antingen Red Dead Redemption eller Undead Nightmare. Men, när jag trycker på Undead Nightmare så står det bara att jag kan köpa det ifrån Playstation Network.

Jag har kollat runt på lite videos på YouTube där spelmenyn för "single-player"-delen visas och där så står det ingenting om Undead Nightmare.

Kan det vara så att jag fick med Undead Nightmare i spelet när jag köpte det eller är det något som har lagt till senare i någon patch?

Du har alltså inte köpt DLC:t? Om så är fallet är det ok, för det står så på allas. Vet inte varför de har gjort det för de som inte har köpt DLC:t, kanske för att locka dem att köpa det?
Citerar Egget91:
Finns väl där för att visa att det finns att köpa. Alla kanske inte kollar Playstation Store/Marketplace regelbundet.


Så det kom alltså till med någon patch?

Jag som trodde från första början att det var hängde med när det köptes (att det var någon specialversion).
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Gud vad jag saknar detta spel, måste spela om det snart.


Funderar på att göra samma sak. Underbart spel.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar Trials of Carson Beckett:Gud vad jag saknar detta spel, måste spela om det snart.

Funderar på att göra samma sak. Underbart spel.


Själv så försöker jag att klara allt till 100%. Sen blir det nog att köra om.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Gud vad jag saknar detta spel, måste spela om det snart.

Citerar ChrizZz:
Funderar på att göra samma sak. Underbart spel.


Trodde jag var den enda.
Har inte spelat klart det ännu, då jag tappade lusten helt efter att ha fått slutet spoilat. Dock funderar jag på att starta ett nytt game, samt sikta på att få 100%.

EDIT: Vill även minnas att multiplayern var skapligt rolig, speciellt om man körde med någon polare.
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
Varför måste "River" på advanced vara så svår att få Gold på?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
RDR finns ute för 155 spänn nu, kort fråga, hur viktigt är det med undead nightmares egentligen?

om man köper basversionen så kan man väl ladda ner alla co-op uppdrag sen gratis iaf?
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Förstår inte nyttan med att ha revolvern/pistolen. Är den bra till att använda Dead Eye, då dem oftast har en snabb laddningshastighet?


Det känns otroligt mycket coolare att skjuta någon med en äkta westermrevolver
On the internet, nobody knows you´re a dog
  • 0
Hej, här kommer lite dumma frågor eftersom jag inte brukar använda DLC och dylikt..

Har just fått hem RDR och ser att jag oxå fått Deadly Assasin Outfit, Golden Guns & War Horse, vilket jag inte var beredd på. Har oxå fått medföljande kod. Vet någon om jag måste aktivera allt så fort jag skrivit in koden?

För jag vill spela igenom spelet som det är släppt först. Och inte springa runt med löjliga guldvapen (som jag läst påverkar 2 vapen för evigt någon annanstans). Är mest sugen på War Horse bara ;P.

(Extra fråga, för War Horse och Deadly Assasin är väl inte något man är fast med? Man kan väl byta outfit och fortfarande få andra hästar i spelet? [har inte börjat spela ännu]).
Why am I Mr. Pink?
  • 0
Går det på något sätt att spara vapen som man hittar (online)? Mina försvinner så fort jag stänger av spelet. Eller måste man nå en viss level för att få behålla ett vapen?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Går det på något sätt att spara vapen som man hittar (online)? Mina försvinner så fort jag stänger av spelet. Eller måste man nå en viss level för att få behålla ett vapen?


Man låser upp dom när man levlar har jag för mig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar bobby tex:
hur viktigt är det med undead nightmares egentligen?


För storyn är det inte viktigt alls, det är en helt fristående del, däremot är den en extremt underhållande expansion som definitivt är värd pengarna.

Citerar F_Serpico:
Man kan väl byta outfit och fortfarande få andra hästar i spelet? [har inte börjat spela ännu]).


Outfiten och hästen du fått med har fördelar, men du kan byta när du vill.

Citerar mickemilanista:
Går det på något sätt att spara vapen som man hittar (online)? Mina försvinner så fort jag stänger av spelet.


Nej, det går inte vad jag vet, utan det som gäller är att

Citerar mickemilanista:
man måste nå en viss level för att få behålla ett vapen
  • 0
Ok, hade för mig att jag läst någonstans att de skulle sparas när man hittade dem.

Förresten, vilket är det bästa sättet att tjäna XP?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!