Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Citerar aroon:
vad är det för buggar du upplever?


Ibland när jag skjuter folk så räknas inte det som en kill, konstigt nog
  • 0
Citerar Alan Snake:
Citerar aroon:vad är det för buggar du upplever?

Ibland när jag skjuter folk så räknas inte det som en kill, konstigt nog


Du har inte tänkt på att det inte är du som dödar dem...
  • 0
Citerar aroon:
Du har inte tänkt på att det inte är du som dödar dem...


Men jag ser ju att de faller ned döda på backen
  • 0
Citerar Alan Snake:
Citerar aroon u har inte tänkt på att det inte är du som dödar dem...

Men jag ser ju att de faller ned döda på backen


Då är det nån som redan dödat dom innan du skjuter dom.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Citerar Alan Snake:
Men jag ser ju att de faller ned döda på backen


Och? Det kan ju fortfarande vara någon annan som dödat dem eller hur? Skjut tills den lilla textremsan som bekräftar att du har dödat dem dyker upp.
  • 0
Citerar Alan Snake:
Men jag ser ju att de faller ned döda på backen


Observera: Jag skrev inte att de inte dog, jag skrev att du inte dödade dem. Slutsats: Du skjuter dem men någon annan träffar det dödande skottet.
  • 0
personligen så tycker jag mycket om spelet. Det känns väldigt verkligt har dock inte klarat hela spelet än, men än sak som är dålig det tar lång tid att bara gå upp en level..
julian
  • 0
Citerar Alan Snake:
Kan det vara fel på min skiva kanske?


Snarare uppkopplingen. Men om du kan spela andra spel över Live så tror jag inte problemet ligger hos spelet eller uppkopplingen.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar julish:
personligen så tycker jag mycket om spelet. Det känns väldigt verkligt har dock inte klarat hela spelet än, men än sak som är dålig det tar lång tid att bara gå upp en level..


Nej, det är bra.
  • 0
Är det bara jag som upplever cirka 5 sekunders lagg varje gång jag spawnar? Extremt störande.
I Like!!1
  • 0
Finns det någon som aktivt spelar på Xbox 360? För alla mina kompisar spelar bara andra spel.
  • 0
Citerar aroon:
Finns det någon som aktivt spelar på Xbox 360? För alla mina kompisar spelar bara andra spel.


Har du MW2?
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Citerar Its cow:
Har du MW2?


Ja, men det har inget för saken, för jag menar Bad Company 2.
  • 0
Citerar aroon:
Det finns eller har funnits många fler buggar i MW2 än det någonsin gjorts i detta spel eller något annat Battlefieldspel.


Nej. Battlefield har lika många som MW2 har/hade. Tyvärr. Eller kanske fel, bara inte lika allvarliga. ^^

Ska ändra audio till War Tapes nu. Kollade på jämförelse igår, verkar mycket mycket mer realistiskt!

Vill även ha fler att spela med, de få jag spelar med är sällan online eller så pluggar de (sputniq för fan!).
  • 0
Lågg uppe i en 4500 poäng och hade bara 9 kills kvar tills min silver star kunde fått typ 15000 tack vare alla pins, sen lost connection, det händer varje gång jag spelar. Det är oftast så jag brukar spela. Lost connection, äh fuck it! Exit Game är det bara jag? (PC)
  • 0
Citerar skilliæ:
Nej. Battlefield har lika många som MW2 har/hade. Tyvärr. Eller kanske fel, bara inte lika allvarliga. ^^


Njae, den enda riktigt allvarliga är ju Thomsonbuggen, medans MW2 hade Javelin och allt annat skit det hade.

Citerar skilliæ:
Ska ändra audio till War Tapes nu. Kollade på jämförelse igår, verkar mycket mycket mer realistiskt!


War Tapes <3.
  • 0
Citerar aroon:
Thomsonbuggen


Om du syftar på det faktum att killsen med Thompson inte reggas så skulle jag nog inte påstå att den är så värst farlig. Visst, den är irriterande, men spelmässigt förstör den ju inte direkt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar aroon:
Finns det någon som aktivt spelar på Xbox 360? För alla mina kompisar spelar bara andra spel.


Jag är ganska aktiv. Just nu är det en del skolgrejer kvar inför lovet, men nästa vecka har jag absolut ingenting kvar. Då bör jag kunna spela mer än jag gjort den senaste tiden. Inget är dock säkert, men du kan adda mig om du vill.
  • 0
Citerar aroon:
Njae, den enda riktigt allvarliga är ju Thomsonbuggen, medans MW2 hade Javelin och allt annat skit det hade.


Gå in på UK forumet och kolla in trådarna där. Om du spelar på konsol finns det även en bugg/glitch tråd där i Feedback.

En bugg t.ex: Attackers kan få över 75 tickets. Bara att ta självmord, bli ressad - repeat.

--------

War Tapes gjorde spelkänslan ännu bättre! Högre fotsteg, explosioner, röster osv. Riktigt skönt! ^^
  • 0
Citerar skilliæ:
En bugg t.ex: Attackers kan få över 75 tickets. Bara att ta självmord, bli ressad - repeat.


Inget som jag någonsin råkat ut för, och kommer nog heller aldrig råka ut för det.
  • 0
Citerar smartjag33:
Inget som jag någonsin råkat ut för, och kommer nog heller aldrig råka ut för det.


Inte jag heller. Finns dock många som har råkat ut för det. Och varför skulle du inte kunna råka ut för det? Alla kan.

http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=162579
  • 0
Citerar skilliæ:
Och varför skulle du inte kunna råka ut för det? Alla kan.


Det känns ganska otroligt att någon skulle offra sig på det sättet för laget. Men det var tydligen många som råkat ut för det. Då kanske det är ett större problem än jag trodde.
  • 0
Citerar skilliæ:
Gå in på UK forumet och kolla in trådarna där. Om du spelar på konsol finns det även en bugg/glitch tråd där i Feedback.


Oj, hade ingen aning om att det fanns så många. Men som jag förstod det gällde de flesta bara PC. Sen finns det ju inga som är lika störande som t.ex. Javelinglitchen, förutom ticketsbuggen, som jag aldrig råkat ut för.
  • 0
Citerar aroon:
Oj, hade ingen aning om att det fanns så många. Men som jag förstod det gällde de flesta bara PC. Sen finns det ju inga som är lika störande som t.ex. Javelinglitchen, förutom ticketsbuggen, som jag aldrig råkat ut för.


I konsol-forumet så finns det en tråd med glitchar för PS3 & 360 versionen. Men, jag har inte råkat ut för någon allvarlig bugg. Förutom M1 Garand/M1A1 glitchen.

Citerar smartjag33:
Det känns ganska otroligt att någon skulle offra sig på det sättet för laget. Men det var tydligen många som råkat ut för det. Då kanske det är ett större problem än jag trodde.


Boosta.

----

Haha, fick en defib kill idag. HS dessutom. Hade defib'n uppe, sku ressa nån, men då kom nån motståndare och började skjuta. Var inte långt ifrån att jag sku dö. ^^

Btw, bara jag som tycker att M16 är lite svag eller att skotten blir blanka ibland?
  • 0
Citerar skilliæ:
Boosta.


Såklart, att jag inte tänkte på det! Men det är ju bara att göra så att man inte får tillbaka tickets av de som har begått självmord.

Citerar skilliæ:
Btw, bara jag som tycker att M16 är lite svag eller att skotten blir blanka ibland?


Jag har inte använt den något efter patchen, men den fick väl en ganska "rejäl" nerf?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!