Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar bf1943:
har det släppts till xbox 360 än?


Mer en ett halvår sen.
  • 0
Jag spelade det nyss. Gick riktigt bra och gud vad kul det är.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Har inte spelat sedan BC2-demot släpptes, och kommer nog förmodligen inte spela det mer. Över 400 matcher tror jag det blev, rank 46. Roligt spel, men en munsbit i jämförelse med BC2. Såg att det var rabatterbjudande för alla guldmedlemmar, köp!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Har inte spelat sedan BC2-demot släpptes, och kommer nog förmodligen inte spela det mer. Över 400 matcher tror jag det blev, rank 46. Roligt spel, men en munsbit i jämförelse med BC2. Såg att det var rabatterbjudande för alla guldmedlemmar, köp!

Jävlar. Jag nådde "bara" level 26. Betan var mycket bättre - då kunde man låsa upp ALLTING. Sikten etc.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Jävlar. Jag nådde "bara" level 26. Betan var mycket bättre - då kunde man låsa upp ALLTING. Sikten etc.


Du tror väl inte jag nådde level 46 i BC2-demot? Eller är det jag som fattat fel?

Jag nådde i alla fall till rank 46 i BF1943:

http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/170446763/360

Hade visst bara 349 matcher.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Lite löjlig fråga, men mina föräldrar är väldigt petiga. Är det blod i spelet?
Annars kommer jag nog inte att få köpa det...
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Din text i signaturen är råare än spelet i sig(Jämför med tidigare BF spel)..vilket säger en hel del,och även om det är blod i(inte säker,äger ingen XBOX eller PS3) så tycker jag du ska köpa det ändå,såå jätte petiga är de väl inte? Och jag snabbkollade din profil..om jag fattat rätt har du sett 300? Den är ju 10x värre än NÅGOT BF spel och då är ju den inte så jätte mega blodig.
Its not who I am underneth, but what I do that defines me
  • 0
Citerar davegame:
Lite löjlig fråga, men mina föräldrar är väldigt petiga. Är det blod i spelet?
Annars kommer jag nog inte att få köpa det...


Utan att ha spelat just 1943 utan då istället bc2 så kan jag säga dig att om det är som i bc2 så är det minimalt med blod (blir inte heller något blod kvar på väggar eller så, inte vad jag sett iaf...) i spelet. Knappt märkbart enligt mig, förutom ibland som sniper på lite närmre avstånd när man gör HS....

Så det borde inte vara några problem med det
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar The_gunners:Jävlar. Jag nådde "bara" level 26. Betan var mycket bättre - då kunde man låsa upp ALLTING. Sikten etc.

Du tror väl inte jag nådde level 46 i BC2-demot? Eller är det jag som fattat fel?

Jag nådde i alla fall till rank 46 i BF1943:

http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/170446763/360

Hade visst bara 349 matcher.


769 kills med geväret och inte ett enda headshot? Det är en bedrift i sig. Spelar ingen roll om man är bra eller dålig. Något headshot får man ju.
  • 0
Citerar Ciriux:
769 kills med geväret och inte ett enda headshot? Det är en bedrift i sig. Spelar ingen roll om man är bra eller dålig. Något headshot får man ju.


Dude, ingen är, som sagt, så dålig. Det är fel på sidan, självklart.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Är det någon annan som fortfarande spelar det? Skulle vara kul att spela tillsammans med några i ett squad.

Min profil:
http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/178468895/360
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Har statistiken slutat att fungera förresten? Har massor av segrar som inte har kommit med på profilen.
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Spelade lite idag och vad dåligt det gick. Vill minnas att jag var bra med flygplanet, men jag har verkligen tappat all kontroll med det. Konstant självmord.

Tillagt 2010-05-19 22:26:
Och varför i hela friden måste alla BF-spel ha olika kontroller.
Stay out of my shed
  • 0
Jag har börjat spela det igen nu. Det gick faktiskt rätt bra.
Make war, not love
  • 0
Någon som spelar?
Brum Brum!
  • 0
Lodde_49: U fail epicly att inte hitta denna tråd först.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Lodde_49: U fail epicly att inte hitta denna tråd först.


Vet inte vad jag tänkte på:s Trodde väl att det här var någon "nyhet" eller något sånt Jaja...
Brum Brum!
  • 0
För er som inte vet om så släpps detta äntligen till PC den 9 juli alltså på fredag. För 139 spänn.
Och jag som har har fått en kampanjkod av EA Store på 105kr så blir inte mkt pengar mellan hehe
  • 0
Hej ! någon som är sugen på att spela lite ? Gamertag:Natvinzv
  • 0
Jag spelar på 360! Blir mest sena kvällar efter 23. Är lite efter i spelvärlden rent allmänt.

Gamertag: OddJonas
  • 0
Har precis införskaffat detta! Adda på XBL om ni vill lira! Gamertag: Brunollie
@SmoothCooperata
  • 0
  • oejl
  • oejl
Fick 6 stycken idag på en Air Raid.
Jollz
  • 0
Är det fortfarande många som spelar det på PS3? Om så är fallet kanske det blir ett köp.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!