Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad spelar du just nu?


Blir en del Forge i Halo Reach, men har också börjat med Team Fortress2 lite grann.
Går rätt ofta till Halo 3 dock, underbart spel!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Nörda Monster Hunter 3rd och LoL.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves.
  • 0
WWE: Smackdown vs Raw 2011 Online
Fuck Yeah.
  • 0
UEFA Champions League 98-99.
  • 0
BC2 och Just Cause 2, as usual.
  • 0
Jag spelar just nu Borderlands med en vän och inget annat. Har blivit så risig.
  • 0
Mirror's Edge
  • 0
Ingenting. Jag vill ha något nytt att spela!!!
Gör musik.
  • 0
World of Warcraft.
  • 0
jag köpte PGR4 för en billig peng på närbutiken Ginza. 99kr.
Så nu glider jag runt i lyxbilar och kontrollen får stryk!!

Så är någon sugen och dra ett race över Xlive så bara till att lägga till mig
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
James Cameron's Avatar: The Game.
  • 0
Red Dead Redemption, Call Of Duty 3 samt The Saboteur...
  • 0
En del Tekken 6 samt lite Star Wars: Jedi Knight - Jedi Academy mellan varven. Har dock inte speciellt mycket tid över till spelande.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Har tröttnat på de mesta, även att jag fortfarande har kvar MGS 3 & Peace Walker från HD kollektionen att spela igenom :/, men har gått tillbaks till lite GTA San Andreas, (online via MTA) vilket är riktigt gött!

Väntar dock på Diablo III, då blir det att nöta som aldrig förr! (Om inte GTA V hinner komma före..)
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Nästan uteslutande Blazblue CS2 Extend. Hoppas på att Kokonoe och Phantom ska bli spelbara ASAP.
  • 0
Zelda Skyward Sword samt Uncharted 3.

Vill klara de snarast så Mass Effect 3 kan inhandlas!
  • 0
Fallout new vegas,fable 2,mass effect och skyrim.
  • 0
Jag är helt inne i borderlands just nu som jag måste spela till slut. Underbart beroendeframkallande spel det där.

Im lovin it
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Metal Gear Solid 1 ska köra om hela spelserien inkl Peace Walker.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Saints Row the Third och Assassin's Creed II, det beror på.... har många järn i elden ibland.
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
  • ses
  • ses
Just nu är jag rätt vilsen i spelvärlden. Kör således om Shadow of the Colossus för typ sjätte gången, men första gången i HD (Kör PS3-utgåven tillsammans med Ico alltså). Ett sant auteur-spel, som aldrig slutar att imponera på mig.
Reach out and touch faith!
  • 0
Spelade nyss Max Payne 2: Fall of Max Payne. Har (utan att gjort något) fått ljudet att fungera ordentligt. Älskar att bara flyga fram i luften och sätta kula efter kula i fienden.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Fifa 13 O fallout nv
  • 0
InFamous 2 och Ni No Kuni!! blev färdig med Resistance 3 igår. Handlade igen lite titlar jag har missat
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!