Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo Wii - Officiell tråd


Reggie var väldigt luddig i den där intervjun, luddigt....
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar Too:
Jävligt bra intervju där WiiDude!

Mycket intressant, och rolig. Dock synd att även om Reggie sa mycket, sa han inget av speciellt värde. Men lite fick vi iaf.


Hehe japp den är bra Ja han sa ju inte jätte mycket super intressanta saker. Men något jag lagt märke till är att varje gång någon frågar om det kommer finnas online-läge i Brawl så verkar dom inte vilja prata om det så mycket. Så jag börjar undra lite om det verkligen kommer stödja Wi-fi

(PS. Den intervjuen var bara del 1. Så när nästa del kommer så postar jag den här så snabbt som möjligt

Btw Geoff Heighley(GT/GH) har med intervjuat Reggie. Den är med mycket rolig

http://www.gametrailers.com/player/22608.html
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar WiiDude:
Men något jag lagt märke till är att varje gång någon frågar om det kommer finnas online-läge i Brawl så verkar dom inte vilja prata om det så mycket. Så jag börjar undra lite om det verkligen kommer stödja Wi-fi
Tänkte exakt samma sak, ville verkligen att han skulle säga direkt att det skulle finnas.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Too:
Citerar WiiDude:
Men något jag lagt märke till är att varje gång någon frågar om det kommer finnas online-läge i Brawl så verkar dom inte vilja prata om det så mycket. Så jag börjar undra lite om det verkligen kommer stödja Wi-fi
Tänkte exakt samma sak, ville verkligen att han skulle säga direkt att det skulle finnas.


Mm, man blir lite osäker, Jag vill kunna spöa skiten ur folk online...
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Tro fan det kommer finnas. Dom kan inte inte ha det nu. Dom vill bara retas.

Murre is back btw! Efter 2 nätter i Stockholm och... underbara stunder. Köpte Wii points tex.. Skulle vilja skriva en kort blogg om det.

Citerar Matte:
Spelar Chris Pontius DS? ^^

Haha. Han och Steve-O (Wild boyz) gjorde reklam för NDS i USA när det släpptes. Hela videon kan hittas på Youtube.

Citerar WiiDude:
Men när man klarar MP till GC så får man spelet ändå.

Som jag berättade så får man ettan genom att koppla i Fusion, inte som du säger.

Citerar WiiDude:
Men jag tror ändå DK64 har rätt stor chans att komma.

Stor chans? Det kommer absolu i mån av tid. Det är som sagt Nintendos val när det gäller deras skapta karaktärer.

Citerar Kundvagnen:
Usch, vifta så mycket sådär.

Ja det var ju... mycket...

Citerar Too:
Vet att detta inte har med Wii att göra, men gillar ni min nya avatar?

Jo det har med Wii att göra och den är ful.

Sen snackade lite om WiiWare. Såhär ligger det till;

WiiWare är tjänsten för att kunna ladda ner nya spel digitalt (microstransaktioner). WiiWare, och ja Wii software i EU (Men jag kommer ändå kalla det WiiWare för det låter coolare, fattar inte varför dom ska ändra det här), kommer att placeras i Shop channel. Detta är alltså inte en ny kanal, utan en sektion av Shop channel.

Personligen tycker jag dom borde lagt det i Virtual console och använt WiiWare till nya kanaler och dylik, skulle verkat mest logiskt. Hur vida dom kommer omdesigna Shop channel för detta ändamål är oklart. Jag skulle iaf vilja se det. Detta fick vi reda på dagen efter Nintendos konferens.

Vafan har det alltid stått Wii software i Shop channel? Trodde det stog WiiWare där men det kanske är för jag sett amerikanska bilder, eller så ändrade dom nyss.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
wii kommer ifatt 360 och ps3 väldigt mycket... har ni kollat på: www.nexgenwars.com där kan ni se hur mycket wii har sålt och 360 och ps3
The simpsons movie äger
  • 0
Citerar WiiDude:
Citerar daniel_1995:Jo om nintendo lägger banjo i vc utan tillåtelse av Rare

Hehe det lär dom inte göra. Men jag tror ändå DK64 har rätt stor chans att komma. Så det finns fårtfarande hopp kvar jonas aaaa


Nu upptäckte jag att donkey kong 64 kommer till vc ! Varför du kanske undrar och jag svarar så här: donkey kong spelen till snes är gjorda av Rare så det betyder att Rare bryr sig inte om donkey kong spelen längre. Om det skulle vara så(som det är mest troligast) så kan nintendo lägga upp donkey kong 64 redan idag !
It's time for PS VITA!!!
  • 0
  • olle
  • olle
hahahaha den ägde ju

det spelet skulle man lätt ha köpt
PLEASE, DO NOT WASH YOUR FEET IN THE TOILET!
  • 0
Citerar Juicy:
http://www.youtube.com/watch?v=vnsfcB1m3lk&NR=1

Hahahaha, skitbra!


Hehe, udda.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar Murdoc:
Som jag berättade så får man ettan genom att koppla i Fusion, inte som du säger.


Så var det ju inte för mig Jag spelade det med GC kontroll och så när jag hade klarat MP, och jag har inte äns Fusion.

Citerar Juicy:
http://www.youtube.com/watch?v=vnsfcB1m3lk&NR=1

Hahahaha, skitbra!


Hehe den har jag sett innan. Men jag gillar inte den så mycket.
  • 0
  • olle
  • olle
det skulle säkert vara 16 års gräns
PLEASE, DO NOT WASH YOUR FEET IN THE TOILET!
  • 0
Citerar olle:
det skulle säkert vara 16 års gräns


Speciellt "female pleasure"
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar Juicy:
Hahahaha, skitbra!
Hahahaa! Female Pleasure! Först bah: "WTF? " och sen "Jaha...". Wii Wii var ju grymt kul också!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Jag fick köpa en nya routher i går så nu funkar mitt wii online. Är det någon här man ska adda?
Haze
  • 0
Kan ju adda mig (glöm inte att ge mig din friend code )

min WFC: 5891 7473 3162 4781

Alla som vill kan adda mig när det här ändå flyter på. Glöm bara inte att PMa mig.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
På tal om online... hur kopplar man upp sitt Wii online?
  • 0
Citerar Adam93:
På tal om online... hur kopplar man upp sitt Wii online?


Det finns tre sätt.

Om man har en trådlös router så är det bara att fixa en uppkoppling inne på Wii-settings. Om du har en vanlig router eller ett modem med flera portar så kan du köpa en Lan-adapter som man kopplar mellan Wii och routern/modemet. Efter det ska man självklart ställa in sina settings. Det tredje sättet är att köpa en USB wi-fi connector som man sätter in i datorn och installerar något program har jag för mig.

Går att läsa hur man gör i instruktionsboken också tror jag.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar daniel_1995:
Nu upptäckte jag att donkey kong 64 kommer till vc !

NÄMEN OJ! Du kanske ska läsa vad Murdoc skrev över ditt inlägg

Citerar Juicy:
http://www.youtube.com/watch?v=vnsfcB1m3lk&NR=1

Hehe den är ganska gammal, har blivit postad förr
ballz of steel
  • 0
  • Too
  • Too
Nintendo kanske lägger upp SSB64 samtidigt som Brawl kommer, det vore ju ganska cool. Fast ändå dumt, för då skulle jag ju ändå bara lira Brawl.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar olle:
det skulle säkert vara 16 års gräns


Nintendo släpper inte sådana spel.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar Matte:
Nintendo släpper inte sådana spel.
Det var ett skämt från Olle, tror jag iaf.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Too:
Citerar Matte:
Nintendo släpper inte sådana spel.
Det var ett skämt från Olle, tror jag iaf.


Lät som ett skämt iallafall
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Haha! Inget jag skulle betala 600 spänn för direkt! Men hörni är MP8 värt sina stålar?
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!