Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fight night round 4 Officiell tråd


Synd att dom tog bort kanpp-systemet.
Med spakarna så kan man inte inte lägga boxarna där man vill ha dom.
När jag vill lägga en högerkror så blir det en höger uppercut. Det går nästan inte att placera sina boxar, just darför borde knapparna komma i någon "patch" eller nåt sånt.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Citerar Ric:
Har någon lust att skriva en kort steg-för-steg guide om hur man ska göra?



1. Ta kort på ansikte & sidan.
2. Ladda upp bilderna nere till höger, man ska kunna se ansiktet på hemsidan.
3. Create a boxer på 360in och välj upload photo from EA sever.
4. Placera ut riktmärkerna.
5. Skapar automatiskt ditt nylle.
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar GeneralDarkness:
Citerar Ric:
Har någon lust att skriva en kort steg-för-steg guide om hur man ska göra?



1. Ta kort på ansikte & sidan.
2. Ladda upp bilderna nere till höger, man ska kunna se ansiktet på hemsidan.
3. Create a boxer på 360in och välj upload photo from EA sever.
4. Placera ut riktmärkerna.
5. Skapar automatiskt ditt nylle.


Det fattar vi. Jag tänkte snarare på att ta allt från början. Med det där med att länka sitt GT till sitt EA konto. Det är där det inte fungerar.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Med det där med att länka sitt GT till sitt EA konto. Det är där det inte fungerar.


Tror den länkas samman med E-postadressen & dess lösenord och inte GT, men är inte 100.
  • 0
För att göra sig själv med hjälp av en kamera, måste man ha xbox kamern då, eller kan jag ta en vanlig digitalkamera och koppla in med usb?
I have a bad feeling about this.
  • 0
  • Ric
  • Ric
Min kompis fick det att fungera nu. Han gjorde ett helt nytt konto och så...

Iallafall, han kör på Amatör och det verkar riktigt lätt. Han knockade Mike Tyson på första slaget. Kan inte förstå hur han kan tycka att det är kul när det blir så lätt. Jag kör på Pro och tycker det är hyffsat lätt.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Iallafall, han kör på Amatör och det verkar riktigt lätt. Han knockade Mike Tyson på första slaget. Kan inte förstå hur han kan tycka att det är kul när det blir så lätt. Jag kör på Pro och tycker det är hyffsat lätt.


Fuuuuuu... , är ju én barnlek


Kör på Fight Night Round 4, professional är ruggít komplex å man först måste läsa fighter & sedan straffa hans svagheter, kompöex men underbart.
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar GeneralDarkness:
Citerar Ric:
Iallafall, han kör på Amatör och det verkar riktigt lätt. Han knockade Mike Tyson på första slaget. Kan inte förstå hur han kan tycka att det är kul när det blir så lätt. Jag kör på Pro och tycker det är hyffsat lätt.


Fuuuuuu... , är ju én barnlek


Kör på Fight Night Round 4, professional är ruggít komplex å man först måste läsa fighter & sedan straffa hans svagheter, kompöex men underbart.


Hmm, har aldrig tänkt på att utnyttja motståndares svagheter, får kolla på det imorgon. Jag har tränat upp min styrka i högerhanden till 75-80 och försöker knocka motståndarna. Roligt när det fungerar, men inte annars. Satsar mest i kraft och tålighet, har 75-80 i högra handen, ~65 i vänstra handen, ~70 i huvud och kropp tålighet. I fotarbeta ligger jag bara runt 50...

Förresten, ni vet de där statsen längst ned. Chin, Swelling, Cut osv. Vad gör dem egentligen?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Förresten, ni vet de där statsen längst ned. Chin, Swelling, Cut osv. Vad gör dem egentligen?


Cuts och swelling påverkar din motståndskraft till att bli skadad (damage-stapeln). De blir sämre och sämre i takt med att tiden går eftersom kroppen nöts ner.

Chin borde påverka health och/eller stun/knockdown. Har man en bra haka kan man ta en fet smäll bättre.

Tillagt 2009-07-05 12:32:
Skrek högt när jag förlorade första matchen i karriärläget igår. Jisses vad jobbigt att behöva ha den ettan i statistiken. Jag ledde matchen på poäng, men motståndaren fick in en propp som jag inte lyckades resa mig från. Där fick jag för att bara boka en träningssession mellan varje fight...

I en av mina tidigare matcher på Pro lyckades jag golva min motståndare två gånger med mina två första slag, det tyckte jag var humor. Gjorde min signature punch och fick in den en gång, knock, en gång till KO. Skön statistik efter den matchen.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
  • Ric
  • Ric
Mike Tyson var faktiskt riktigt lätt att knocka. Tog han i första ronden, tråkigt att han var så pass lätt. De vanliga boxarna man möter i karriärläget är svårare än Tyson tycker jag. Hade rank 15 när Tyson utmanade mig, han sa något om att han ville ha en lätt match eller nåt sånt. Efter matchen går jag iväg med hans bälte (det tredje). Nu har jag det första och det tredje...Ali har rank 6.

Är det bara jag som tycker det är väldigt lite sår och blod i matchen. Finns det någon inställning som ändrar på detta så det blir mer?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Mike Tyson var faktiskt riktigt lätt att knocka.


Spela på högre svårighetsgrad...

Citerar Ric:
Är det bara jag som tycker det är väldigt lite sår och blod i matchen. Finns det någon inställning som ändrar på detta så det blir mer?


Har inte kommit så långt i min karriär än men det borde ju bli en del längre fram när man är lite mer sårbar tycker jag om matcherna går ett hyggligt antal ronder.

Läste f.ö. att någon som testat en beta gett som feedback att det var alldeles för många matcher som bröts pga skada, så de har nog skruvat ner den faktorn lite.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
  • Ric
  • Ric
Okej. Jag ska försöka bli G.O.A.L. med gubben jag kör på nu och sen ska jag starta en ny karriär och köra med svårighetsgraden Superstar (?). Kör som mig själv nu, gjorde den hastigt så det blev inte så jätte likt. Har suttit och knaprat på mig lite och fått mig hyfsat lik mig själv. Så jag ska köra med mig själv igen, men denna gång ska jag satsa på att likna Ali lite. Inte gå på KO som jag gör med min nuvarande gubbe.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Nån som vet om varför den nya updateringen krånglar, Man kan inte längre göra sin egen boxare utifrån Ea sportsworld...
"Mitt namn är kapten klänning"
  • 0
Någon som skulle vilja bidra med en andra åsikt till min recension av spelet?
Pew! Pew! Pew!
  • 0
Fight night champion kommer att vara sååååå freakin grymt har tittat på trailer om o om igen... Cant wait! kan NÅGON SNÄLLA HJÄLPA MIG MED FN4 jag har spelat nu några veckor efter uppehåll, ok står fortfarande på näst sista graden innan greatest of them all... Sen tänkte jag retier min boxare.. Men hur mycket jag än vinner så kommer jag inte upp... Hjälp hur gör man????
www.clan-sos.com
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!