Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty (7): Black Ops


  • Rmad
  • Rmad
Citerar nidpok:
HAr fått lite pengar över och funderar på att köpa Escalation och Annihilation. Ska jag det eller är det ett dåligt val?

Om du nu verkligen vill ha ett mappack så köp Annihilation alla de andra är skit! Men jag är inte nöjd med något av de, satsa isf på Annihilation.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar nidpok:
HAr fått lite pengar över och funderar på att köpa Escalation och Annihilation. Ska jag det eller är det ett dåligt val?

Om du nu verkligen vill ha ett mappack så köp Annihilation alla de andra är skit! Men jag är inte nöjd med något av de, satsa isf på Annihilation.


MM för jag har First Strike vilket var sämst. Men Escaltion o Annihilation verkar najsa men jag vet inte om jag ska köpa en voucher på 400 till ps store ller köpa mafia 2?
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar nidpok:
Citerar Rmad:

Citerar nidpok:
HAr fått lite pengar över och funderar på att köpa Escalation och Annihilation. Ska jag det eller är det ett dåligt val?

Om du nu verkligen vill ha ett mappack så köp Annihilation alla de andra är skit! Men jag är inte nöjd med något av de, satsa isf på Annihilation.


MM för jag har First Strike vilket var sämst. Men Escaltion o Annihilation verkar najsa men jag vet inte om jag ska köpa en voucher på 400 till ps store ller köpa mafia 2?

Jag tyckte också att de VERKADE vara bra, men jag blev bara grymt besviken. Men om du nu ska ha något så köp Annihilation. Escalation är bara skit.
Kuznetsov #92
  • 0
Blev aldrig speciellt förtjust i Modern Warfare 2 men känner mig ändå lite sugen på Black Ops (multiplayern alltså). Hur mycket skiljer sig spelen från varandra?
  • 0
Citerar baby luigi:
Blev aldrig speciellt förtjust i Modern Warfare 2 men känner mig ändå lite sugen på Black Ops (multiplayern alltså). Hur mycket skiljer sig spelen från varandra?


Väldigt mycket
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
Det är ju Zombies som är bäst med det här spelet, definitivt därför jag provat det.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Det är ju Zombies som är bäst med det här spelet, definitivt därför jag provat det.


Jo, det är väll egentligen bara zombieläget som jag är sugen på. Hur bra tycker du att det är, är det tillräckligt roligt för att motivera ett köp av spelet?
  • 0
Citerar baby luigi:
Citerar The LOL object:
Det är ju Zombies som är bäst med det här spelet, definitivt därför jag provat det.


Jo, det är väll egentligen bara zombieläget som jag är sugen på. Hur bra tycker du att det är, är det tillräckligt roligt för att motivera ett köp av spelet?


Är du bara ute efter Zombie så skulle jag nog köpa spelet begagnat, BO är väl ett spel som är relativt dyrt då många ändå köper det. Men alltså, Zombie är extremt kul - men man tröttnar ju såklart någongång. Kolla på priserna först!
Finns dock massor med banor (zombie) i BO för variationen om du laddar ner! Så svaret blir både ja och nej!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Är du bara ute efter Zombie så skulle jag nog köpa spelet begagnat, BO är väl ett spel som är relativt dyrt då många ändå köper det. Men alltså, Zombie är extremt kul - men man tröttnar ju såklart någongång. Kolla på priserna först!
Finns dock massor med banor (zombie) i BO för variationen om du laddar ner! Så svaret blir både ja och nej!


Okej, tack för hjälpen. Får se om det blir ett köp någon gång i framtiden.
  • 0
Låter bra att tänka på saken!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar baby luigi:
Citerar The LOL object:
Är du bara ute efter Zombie så skulle jag nog köpa spelet begagnat, BO är väl ett spel som är relativt dyrt då många ändå köper det. Men alltså, Zombie är extremt kul - men man tröttnar ju såklart någongång. Kolla på priserna först!
Finns dock massor med banor (zombie) i BO för variationen om du laddar ner! Så svaret blir både ja och nej!


Okej, tack för hjälpen. Får se om det blir ett köp någon gång i framtiden.

Läs gärna mitt tips på Kino Der Toten för solo, du med "The LOL object". Det var några sidor sen.
Kuznetsov #92
  • 0
Sett dem, känner till dem.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar The LOL object:
Sett dem, känner till dem.

Kan ju bara sig att de verkligen funkar. Mitt rekord var 9 sen använde jag den taktike och nu är det 31.
Kuznetsov #92
  • 0
En polares bror använder dem och har 34
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar The LOL object:
En polares bror använder dem och har 34

Kuznetsov #92
  • 0
Någon som vill skapa en clan med mig där vi kommer köra Black Ops och/eller MW2?
"Om det tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid."
  • 0
Min kompis kom till 56 på kino, sen palla han inte mer
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar big surf island:
Skrivet 2011-08-06 21:09 Ci

GB? XBOX eller PS3?

Du kan ju gå med min ;)
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar affe1215:
Min kompis kom till 56 på kino, sen palla han inte mer


Fy fan!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar affe1215:
Min kompis kom till 56 på kino, sen palla han inte mer

Pallade knappt på 29!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar big surf island:
Skrivet 2011-08-06 21:09 Ci

GB? XBOX eller PS3?

Du kan ju gå med min ;)


PS3
"Om det tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid."
  • 0
CODSECUP #2 hålls på torsdag 19.00 om någon är intresserad.

PC
16 lag
single elimination
Senaste xKmod

Mer info och anmälan: http://callofduty.se/codsecup
  • 0
Nån som vill lira lite Zombies? Jag hjälper gärna till att ta achievements. Själv har jag bara två kvar, "Sacrifical Lamb" och "Shooting on Location". Vill även gärna ha någon att spela kommande Zombie-banan Moon med. Så adda mig gärna på Xbox Live. Min Gamertag: Fjodor Ixidas
  • 0
Hej killar ! Har tröttnat på att spela själv hela tiden och vill spela mer taktiskt med andra . Undrar om det är någon här som skulle vilja spela med mig ? Spelar oftast DOMINATION , föredrar att spela med dom som har lite högre ''skill'' än dom som spelar någon gång i bland .

Adda GÄRNA mitt gamertag : THiSiSMeLiVing


Hoppas på att lira lite med er nu ikväll ! Tack .
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!