Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty (7): Black Ops


Citerar Playarn:
Citerar Captian Price:
Alla de Multiplayerbanorna är värdelösa, dock är Call of the Dead bra, och Shangri- La bättre.


Nej nu ska jag ta några multi banor hade jag tänkt


Vet inte om det är prisvärt då... men om du måste, så Map Pack 3.
The knife master
  • 0
Finns det någon/några som vill spela nya Zombie-kartan Moon på CoD: Black Ops med oss? Adda oss gärna på Fjodor Ixidas respektive dragaton
Vissa achievements lär kräva flera spelare.
  • 0
Citerar Fjodor Ixidas:
Finns det någon/några som vill spela nya Zombie-kartan Moon på CoD: Black Ops med oss? Adda oss gärna på Fjodor Ixidas respektive dragaton
Vissa achievements lär kräva flera spelare.



Räkna in mig, skulle vara skönt att slippa spela den episka banan nånsin med massa noobs som inte samarbetar lol

BTW, här är dom nya achivements:

Cryogenic Slumber Party (75G) - In Moon, complete Richtofen's grand scheme.

One Small Hack for Man (5G) - In Moon, hack something.

One Giant Leap (5G) - In Moon, become trapped in the Receiving Area and free yourself through resurrection in co-op.

Perks in Spaaaaace (30G) - In Moon, purchase every Perk in one game.

Fully Armed and Operational (25G) - In Moon, acquire 3 Pack-A-Punched weapons at the same time.

Ground Control (10G) - In Moon, prevent each excavator from breaching the base in one game.

En till stoooooor easter egg...
Here 2 Øwn.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Det finns många banor som är hemskt tråkiga, men Grid Demolition är alltid lika kul. Fick nyss Chopper Gunner där.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Playarn:
Vilket map-pack är bäst annars då tycker ni? Har lite PSN pengar över så tänkte köpa ett till pack. Står mellan Annihilation och Escalation

http://www.gamereactor.se/blog/playarn/199680/


Inget, inga är värda att slösa pengar på! Men om du nu verkligen vill köpa map pack så tycker jag du ska ta första som har två helt okej banor.(Stadium och Kowloon)
  • 0
Tjena Gubbs!

Jag och en kompis har startat en live commentary kanal Vi sitter och bara snackar en jävla massa skit. Själva så tycker vi att det är väldigt roligt men alla behöver ju inte ha samma åsikt. Men ta inget seriöst, allt är bara på skoj Här är första videon : http://www.youtube.com/watch?v=BzVMmHStjRI
Säg vad ni tycker och om ni gillar det så får ni gärna subcriba ;)

Ha de gött!

//Emil
  • 0
Ny playlist har kommit, ingen second chance och Ghost. <3
  • 0
Det står att "NAT type: Strict".

Vad är det, och hur ändrar jag det?
The knife master
  • 0
Ska bli intressant att testa nya Moon imorgon. Kul att jag får Rezurrection gratis också.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Fan att man måste vänta en månad på att Moon ska komma till PS3. Jävla rasist Activision.
The knife master
  • 0
Mötte precis någon från Optic och Faze i Demolition och körde då med sniper själv för skojs skull men det var så tråkigt för alla dom satt med tac och ghost utanför ens spawn....
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar alzo_93:
Mötte precis någon från Optic och Faze i Demolition och körde då med sniper själv för skojs skull men det var så tråkigt för alla dom satt med tac och ghost utanför ens spawn....


Competition<3 Körde nyss en CTF på Firing Range. Jag hade tagit flaggen springer i Jungle och har enbart 13skott kvar i magasinet. Det kommer en bakom mig och jag vänder mig om och kör en sjuk turn on. Då laddar jag om och vänder mig om och verkligen droppshottar han! Sjukt bangade. Fixade flagcapen också.

När jag ska spela upp en video från recent games står det ibland "Error The file you are looking for might have been removed, modefied, or is temporairly unavailable." Vet nån hur man fixar det?
Kuznetsov #92
  • 0
Någon som vet när de nya banorna släpps idag? Ser framemot Moon! gött att de är gratis oxå
Brawl FC: 1934-4771-1722 Nickname: Mic
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar budida:
Någon som vet när de nya banorna släpps idag? Ser framemot Moon! gött att de är gratis oxå

Gratis!?!?
Kan inte stämma! Iaf inte till XBOX!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar budida:
Någon som vet när de nya banorna släpps idag? Ser framemot Moon! gött att de är gratis oxå

Gratis!?!?
Kan inte stämma! Iaf inte till XBOX!


Jodå, om du har Prestige eller Hardened edition
Brawl FC: 1934-4771-1722 Nickname: Mic
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar budida:
Citerar Rmad:
Citerar budida:
Någon som vet när de nya banorna släpps idag? Ser framemot Moon! gött att de är gratis oxå

Gratis!?!?
Kan inte stämma! Iaf inte till XBOX!


Jodå, om du har Prestige eller Hardened edition

Det kunde du ju ha sagt först!
Gjorde en 1v3 och två 1v4 idag!
Kuznetsov #92
  • 0
Såg att det bara var att ta ''Download Again'' på nya mappacket
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar whitemaster14:
Såg att det bara var att ta ''Download Again'' på nya mappacket

Då har ju du Hardened eller Prestige edition.
Kuznetsov #92
  • 0
nån som använder en wireless adapter till xbox 360 då ni lirar? hur funkar det i så fall? lagg?

funderar på att köpa en men är tveksam då det är typ väggar emellan..
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Det sänds INTE via IR så vägger emellan är inte något problem!
Kuznetsov #92
  • 0
Körde Moon med en kompis och en trevlig random britt igår. Satan vad kul det var, lite speciellt i början bara när man hoppar omkring i Area 51 men sen på månen var det kung<3
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Black ops, går inte att spela online?
Har inte laddat ner alla MAPS, lånar ju spelet vill inte köpa alla banor ?
Men det kan ju inte påverka något, borde ändå kunna hitta någon match !
Är det någon som har samma problem ? Eller är det problem hos mig bara ? Spelar det på PS3 !
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Citerar Rmad:
Det sänds INTE via IR så vägger emellan är inte något problem!
så om man har en 10 meter tjock betongvägg emellan så är signalstyrkan oförändrad alltså?
  • 0
Spoiler !



Spoiler:Man spränger jorden i slutet av Moon´s easter egg
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Tänkte sälja mitt Black Ops till en kompis, vad kan vara ett rimligt pris tror ni?

Tack på förhand!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!