Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Men jag kan inte logga in i systemet..kan någon det?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Jag kunde inte i natt åtminstone vilket resulterade i att mitt Game ID låstes. Det kan man sen låsa upp via Konami ID, om inte hemsidan är överbelastad vill säga.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Varför låstes ditt konto?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Konami är officiellt världssämst på att skapa hemsidor och onlinesystem.

Grattis!
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
När jag hade gjort cirka 10000 inloggningsförsök så påstods det huxflux att jag skrivit in fel pw eller Game ID. Det är rent skitsnack, jag vet det, Konami vet det och alla andra som råkade ut för det i natt vet det. Jag var tydligen inte ensam om problemet.
Nu har jag loggat in åtminstone men sen blir jag frånkopplad men min user ligger kvar på servern. Då måste jag vänta på att servern fattar att jag är borta och kickar mig, annars så står det att jag redan är inloggad.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Lite screenshots vore trevligt, om det går?

När ni nu får det att fungera.
Regissör och filmfotograf
  • 0
MGO Betan är uppskjuten, utanonsering sker imorgon, läs MGO Beta - tråden.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Tror jag ska boka MGS4 från gameshop.

- Men varför säljer de MGS Online separat, ska inte det ingå i MGS4?
- Och VARFÖR kostar det mer än MGS4?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • xbit
  • xbit
får hoppas på att den funkar imorgon, konami har varit rejält dåliga med registreringen och hanteringen utav detta stora upptåg utav alla fans som e sugna på lira betan, men men hoppas att de funkar imorgon när man vaknar då får ni alla akta er för en riktigt assasination
a relife I just don't stress
  • 0
Citerar The_gunners:
- Men varför säljer de MGS Online separat, ska inte det ingå i MGS4?


Det ska itne säljas separat, dom måste ha gjort fel.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Sådärja, äntligen gick det att registrera ett konami id.
  • 0
Asså faaan.. Registrerade som sagt ett konami ID i morse, men då glömde jag att skriva in Game ID. Märkte nu att man kan ändra sin information om man loggar in på sidan. Men det är ju omöjligt att kunna göra något där-.-
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
nu är jag registrerad, väntar på att slarvpellarna ska öppna betan bara
"matematik är inget man förstår, det är någonting man vänjer sig vid"
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
ni som förmodligen kan det här:

min ps3-kontroll svänger åt vänster när man lutar spaken den åt vänster (daah!) men när man släpper den lutar den fortfarande lite åt vänster det är som ett litet mellanrum mellan mitten och nån bit åt vänster så..kan man skicka in den på lagning typ eller får jag dras med detta?

btw märks inget på ps3-an (pga typ 50% deadzone i alla spel) men när man kör datorspel märks det
· · · - - - · · ·
  • 0
Citerar Powergrace:
Asså faaan.. Registrerade som sagt ett konami ID i morse, men då glömde jag att skriva in Game ID. Märkte nu att man kan ändra sin information om man loggar in på sidan. Men det är ju omöjligt att kunna göra något där-.-


allow me to point and laugh
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Kommer MGS 4 bundlingen med PS3 80/120 gb hit till Europa?
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
jag fixade ett ID imorse, men de går ta me fan inte att komma in med ID:t och passwordet i spelet!!! De blir nån jävla error code.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
  • xbit
  • xbit
hmm samma här, den borde vara uppe nu men fan helt packardi och skiten funkar inte, man blir ju rejält sur över att de inte kan hålla vad de lovar i början utav allt, får de fan ta o fixa problemen så vi kan spela!!!! skäms på kojima !
a relife I just don't stress
  • 0
Citerar Danny 217:
jag fixade ett ID imorse, men de går ta me fan inte att komma in med ID:t och passwordet i spelet!!! De blir nån jävla error code.

Betan startar 08.00 idag
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar clcassar:
allow me to point and laugh


Allow me to dance Hursomhelst så är det fixat nu=) Och betan är ju uppskjuten
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar Danny 217:jag fixade ett ID imorse, men de går ta me fan inte att komma in med ID:t och passwordet i spelet!!! De blir nån jävla error code.
Betan startar 08.00 idag


Gutt, då hinner jag spela en stund innan man måste börja duscha och så.
and I paddled away...
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Suspend beta test: As of 25/04/2008 08:00(CEST)
2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)

Japp, nu var starttiden uppe. 25/4, 00.00 PDT.
PDT är GMT -7 h.

http://www.konami.jp/mgo/en/index.html
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar The_gunners:
Betan startar 08.00 idag


Nej do mhar utanonserat kl 08.00 idag när betan ska dra igång igen. Och den ska det på fredag. Läs Vebs post.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!