Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Citerar Sony boj:
Tänkte tipsa om en wiki som beskriver hur man installerar CFW, gör backup på sina ÄGDA spel, emulatorer etc


Sony gillar inte CFW, därför får vi inte diskutera om det här, ja så är det..
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Va i helvete jävla sony! Ni kommer inte tro mig. Jag hade köpt 200kr point card för typ några månader sen och gissa vad. Dom har försvunnit! Jag hade kvar 138kr och när jag kollade så var allt borta. Har fan fått nog med sony horor. Var kan jag anmäla dom eller skriva till dom?
  • 0
Citerar psIII:
Va i helvete jävla sony! Ni kommer inte tro mig. Jag hade köpt 200kr point card för typ några månader sen och gissa vad. Dom har försvunnit! Jag hade kvar 138kr och när jag kollade så var allt borta. Har fan fått nog med sony horor. Var kan jag anmäla dom eller skriva till dom?


Börja inte gråta, det hjälper inte.

http://lmgtfy.com/?q=sony+support
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Inte många som nämnt hackningen


Dom som utnyttjar den vill nog helst inte prata öppet om det
Sluta jiddra, börja trolla..
  • 0
Citerar JonguN:
Citerar Chrysis_ignita:

Inte många som nämnt hackningen


Har inte drabbat mig då jag inte lirar CoD på PS3.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar JonguN:
Dom som utnyttjar den vill nog helst inte prata öppet om det


Nu menade jag offrena för hackningen, inte de som är hackarna.

Citerar skogis_psp:
Har inte drabbat mig då jag inte lirar CoD på PS3.


Låter bra, särskilt eftersom du kör CoD.


Nu till en annan fråga. Är det någon som köpt Mass Effect 2 till ps3?
Om ja, hur flyter spelet på?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Ända sen hackarna har vart igång har PSN blivit gradvis riktigt mensigt för mig. Hoppas bara det är en slump.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Fråga: Om man köper en extern hårddisk och kopplar ihop den med PS3:t, kan man då spela upp alla filmer och det man har på den genom PS3:t?
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ända sen hackarna har vart igång har PSN blivit gradvis riktigt mensigt för mig. Hoppas bara det är en slump.


Har alltid varit lika segt för mig..
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Har inte haft några problem, och jag hoppas att det förblir så.
Det är väl bara MW2 som är drabbat?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar zodihax:
Fråga: Om man köper en extern hårddisk och kopplar ihop den med PS3:t, kan man då spela upp alla filmer och det man har på den genom PS3:t?


Japp, det ska funka dock det är lite lurigt kring vilka modeller som fungerar. Min bror exempelvis har två externa hårddiskar varav vi kan bara se videos från den ena av någon oförklarlig anledning.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar zodihax:
Fråga: Om man köper en extern hårddisk och kopplar ihop den med PS3:t, kan man då spela upp alla filmer och det man har på den genom PS3:t?

Endast om hårddisken är formaterad med filformatet FAT32.
NTFS funkar inte.
  • 0
Ni som har en ps3 bör gå och köpa DC universe online, spelet är så himla bra. Hade inga förhoppningar på spelet men köpte det ialla fall och blev glatt överaskad.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ända sen hackarna har vart igång har PSN blivit gradvis riktigt mensigt för mig. Hoppas bara det är en slump.


Det var väldigt segt idag när jag spelade LBP men det är väl hårt tryck på de servrarna nu.
Sluta jiddra, börja trolla..
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Ingen som drabbats i tråden?


Förutom prestige lobbies och aimbotters i MW2? Näe.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Mr Clint & Egget91: Tack för svaren!
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Låter PS3 slim mer än gamla tjockis modellen? Köpte en Slim 320gb när blu-ray läsaren gått hädan på min 40 giggare, men tycker den nya låter mer än den gamla gör >.<
  • 0
Citerar Sideshow95:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/21/sony-to

-go-back-to-serial-codes-for-ps3-games.aspx


Man köper en konsol för att slippa skriva en activation kod, så jag hoppas att det inte stämmer..
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Jango Tango:
Låter PS3 slim mer än gamla tjockis modellen? Köpte en Slim 320gb när blu-ray läsaren gått hädan på min 40 giggare, men tycker den nya låter mer än den gamla gör >.<


Skumt. Ska inte vara så.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Jango Tango:
men tycker den nya låter mer än den gamla gör >.<


Min PS3 Slim låter som om det försöker äta upp skivan (lasern sliter) och då är min slim bara 3 veckor gammal och knappt använd (tills nu)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
  • Zior
  • Zior
Multichip är jättesnabba. De kommer att laga min ps3 på 2 Veckor. Det skulle ha tagit 1 dag, men det var 5 ps3:or före. Priset får jag veta i morgon. Jag rekommenderar dem jättestarkt. om eran Ps3 går sönder. I stället för att skicka den dit ni köpte den och kanske vara utan maskinen i 3 månader. Kör multichip och få den inom 2 veckor eller 1 dag, beroende på hur många som är innan eran maskin.

Det är bara ett tips, men jag kommer att vara multichip trogen framöver.
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Tack för svaren! Då blir det att lämna in slimen på scheissemarkt nästa vecka.
  • 0
Måste man ha Move för att kunna spela Heavy Rain: Move edition? Den vanliga utgåvan finns inte i lager i spelbutiken men move edition finns och är dessutom billigare.
  • 0
Citerar skilliæ:
Måste man ha Move för att kunna spela Heavy Rain: Move edition? Den vanliga utgåvan finns inte i lager i spelbutiken men move edition finns och är dessutom billigare.


Tror att man kan spela det med en vanlig kontroll, köpte Resident Evil 5: Move Edition och det funka bra med handkontroll.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!