Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Hur gör man counterattacks eller hur vet man när man ska göra vad för att få till en bra counerhit i doa 4?
Yeah!
  • 0
Citerar Tirion:
Det sköna är ju när DVD-läsaren börjar lika DJ och får fram alla möjliga obehagliga ljud.


Då ska du höra när en Dreamcast läser av sina skivor... DET är oljud.

Fy fan.
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
  • 0
Citerar Sensuella Sven:
Då ska du höra när en Dreamcast läser av sina skivor... DET är oljud.

Fy fan.


Gamecube hade också några ljud.
  • 0
Hur gör man counterattacks eller hur vet man när man ska göra vad för att få till en bra counerhit i doa 4?
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Hur gör man counterattacks eller hur vet man när man ska göra vad för att få till en bra counerhit i doa 4?


Jag har inte kört DoA mycket alls, men det är väl bara att slå precis efter att man blockat motståndarens slag? Eller har jag fel?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Eller har jag fel?


Ja. Det han borde göra är att gå i training mode och där öva upp att använda kryss(blå knapp) och åt olika håll för att kontra olika slags slag och sparkar.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Hur pass mycket låter Elite när man spelar? Har hört att den låter lika mycket som vanliga 360 fast vid dashboarden.
  • 0
Citerar Tramblin:
Hur gör man counterattacks eller hur vet man när man ska göra vad för att få till en bra counerhit i doa 4?


Om jag minns rätt är det snett uppåt/bakåt + X för höga attacker, bakåt + X för mid slag, framåt + X för mid spark, snett nedåt/bakåt + X för låga.

Bästa sättet att lära sig när man ska använda dem är antagligen att lära sig de olika karaktärernas combos. Om man t.ex. vet att en combo slutar med en låg attack kan man göra en låg counter efter att motståndaren gör näst sista attacken i combon.

EDIT: vänta förresten, nu förväxlar jag kanske holds och counters?? Äh, bäst att någon som faktiskt kan DOA svarar tror jag
  • 0
Ett stycke Xbox 360 Aracde + GTAIV beställt!
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Ett stycke Xbox 360 Aracde + GTAIV beställt!


Good for you.
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Om du kopplar den direkt in i bredbandsmodemet men inte får det att fungera med standardinställningarna (DHCP) finns tre möjligheter.

1. Har du tur krävs bara en omstart av modemet.
2. Används PPPoE kan du behöva skriva in loginuppgifter (kan behöva kombineras med punkt 1).
3. Har du lite mindre tur behöver du klona datorns MAC-adress till 360n (kan behöva kombineras med punkt 2).


Något som jag måste tillbringa kvällen med, är teknisk som...en oteknisk jävel så allt ovan nämnt är rena Grekiskan för mig...men men
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Här skrivs det inte mycket.
  • 0
Ahh, hur fasiken loggar man ut från MSN?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Ahh, hur fasiken loggar man ut från MSN?

Stäng av MSN som autologin. Och sen logga ut och in på XBL-profilen.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Stäng av MSN som autologin.



Var?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Caleb:
Ahh, hur fasiken loggar man ut från MSN?


Jag tror det ligger på "Chat" i Xbox Dashboard. Där finns både chat via Xbox live och MSN.
Jag lagar mat, hej hopp!
  • 0
Citerar Ribcage:
Var?


Via din GT hittar du "Auto Sign-in". Alltså inte via Personal Settings (d.v.s när du trycker på guide knappen).
  • 0
Citerar Th3 End:
Via din GT hittar du "Auto Sign-in". Alltså inte via Personal Settings (d.v.s när du trycker på guide knappen).


På det viset. Har inte orkat leta men ska nog stänga av auto när jag kommer hem igen. Tjejer tycker inte om när man spelar och det är fint väder ute
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Tjejer tycker inte om när man spelar och det är fint väder ute


Känner igen mig där. Säger bara att det är min "syrra" som spelar.
  • 0
Citerar Th3 End:
Känner igen mig där. Säger bara att det är min "syrra" som spelar.


Min syster bor ju då inte i min lägenhet så det går inte så bra. Sen brukar tjejer inte förstå att man spelar så de skriver och frågar var man gör med mera. Typiskt.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
På det viset. Har inte orkat leta men ska nog stänga av auto när jag kommer hem igen. Tjejer tycker inte om när man spelar och det är fint väder ute


Gör en ny GT.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Gör en ny GT.


Skaffa en ny hund.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Citerar metroid_prime:Gör en ny GT.

Skaffa en ny hund.


hah jokes on you... vi köpte en förra veckan.
  • 0
Citerar metroid_prime:
hah jokes on you... vi köpte en förra veckan.


Damn it!
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Har en fråga angående Xbox Live, kan man Recovra ens GT på en annan Konsoll och fortfarande ha kvar sitt Gold Account?
Jag lagar mat, hej hopp!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!