Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Kommer Microsoft göra spel till oss som har den gamla boxen eller kommer dom bara göra spel till den nya?
  • 0
Citerar jonas900:
Kommer Microsoft göra spel till oss som har den gamla boxen eller kommer dom bara göra spel till den nya?


Den gamla xboxen har dem redan slutat göra spel till.

Och om du syftar på Xbox 360 Slim så är det samma konsol som vanliga, bara lite mindre och med små förbättringar.
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar anob:
tror nog att många utvecklare vill avakta angående kinect och se, blir det en stor succe lär vi få se fler hardcorde spel skulle inte förvåna mig alls om HaloKinect är under utveckling redan


Jag tvivlar på att vi får se spel helt baserade på Kinect utan kanske lite mer alternativ som i Forza Motorsport 4, tekniken verkade hursomhelst mycket lovande med bra känslighet.

Citerar daniel_1995:
Jag hoppas att hårdisken blir billigare... På mediamarkt så kostar 60gb hårdisk 1200kr


http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/tillbehor/minneskort/
  • 0
Det kommer bero mycket på vad priset på en Elite lär ligga på, annars kan man själv uppgradera till en 250 gigare!
  • 0
Jag skall lätt införskaffa slim. Tystare,svalare, snabb wifi-uppkoppling och så 250GB hdd. Kanske inte under lanseringen, men inom en mycket mycket nära framtid.
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag skall lätt införskaffa slim. Tystare,svalare, snabb wifi-uppkoppling och så 250GB hdd. Kanske inte under lanseringen, men inom en mycket mycket nära framtid.


Var får du dina pengar ifrån?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Var får du dina pengar ifrån?


Bill Gates.
  • 0
Jag får mina pengar från mamma!
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Men vafan det var tydligen sån här helg där silvermedlemmar får spela online har jag rätt!? Fick iallafall ett sånt mail av XBOX! Jag har haft min XBOX hos grannen. Dem har 52tums platt TV och ett av världens bästa seround ljud !
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar metroid_prime:
Det kommer bero mycket på vad priset på en Elite lär ligga på, annars kan man själv uppgradera till en 250 gigare!


Att uppgradera till 250 gig själv (utan att köpa den svinigt dyra i butik) är inget du kan göra som på PS3. Det är en specialgjord sak som hårddisken ligger i. Och om du nu skulle vara tillräckligt kunnig för att kunna byta ut den hårddisken i skalet och lägga in rätt filer på den så blir det ju dock klart mycket billigare.
We own your fucking dreams!
  • 0
Kommer nog köpa den nya xboxen när den kommer som en bundle med kinect.
  • 0
jo men det känns som att man inte behöver mer än 250 gb ändå så att uppgradera sig därefter känns orimligt
  • 0
Ska slänga iväg en bokning på xbox 360 slim nu. Ska sälja gamla till en polare. Skönt att få en tystare och lite mindre xbox 360. Snyggare också. Skönt också att få snabbt wifi inbyggt. Kommer flickvännen bli gladare när jag nu faktiskt kan flytta in 360:n till sovrummet när hon vill se nåt på tv i vardagsrummet, utan att jag ska behöva dra om internetsladdarna.
"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
  • 0
Citerar Rmad:
Men vafan det var tydligen sån här helg där silvermedlemmar får spela online har jag rätt!? Fick iallafall ett sånt mail av XBOX! Jag har haft min XBOX hos grannen. Dem har 52tums platt TV och ett av världens bästa seround ljud !


Japp, silver medlemmar fick spela online i helgen. Jag upptäckte det söndags kväll så jag han inte spela så mycket
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Verkar vara ett hyggligt pris på 360+, enligt Webhallen iallafall.

Med mer pengar lär detta helt klart bli ett köp, lär dock vänta tills efter det släpps för att höra folkets åsikter.
*gråter och skär mig i armhålorna med en träslev*
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Att uppgradera till 250 gig själv (utan att köpa den svinigt dyra i butik) är inget du kan göra som på PS3. Det är en specialgjord sak som hårddisken ligger i. Och om du nu skulle vara tillräckligt kunnig för att kunna byta ut den hårddisken i skalet och lägga in rätt filer på den så blir det ju dock klart mycket billigare.


Om man köper en Elite, säljer hårddisken för 500 kronor och sedan kan man lägga till 400 själv och så kan man köpa en 250 gigare från Webhallen.se!
  • 0
suit yourself...

Men jag har inte 100% förståt en sak... på den slimmade xboxen sitter ju main fläkten mitt på xboxens ovans sida (horisontelt) så om man har den i ett tv bord borde det inte bli väldigt varmt då...

Menar de nuvarane xboxarna sitter ju fläktarna på baksidan så de blåser bort luften men på denna så blåser dens snarare upp luften.

Menar hela designen verkar som att man ska ha den stående
  • 0
Om man recovrar gamertag till en ny HDD, kan man ladda om DLC på den hårddisken då?
  • 0
hej, Min xbox 360 garanti är slut. Hur mycket kostar det att fixa nytt garanti ?
Forza Inter <3
  • 0
Jag vill minnas att det kostade mig typ...700kr eller ngt. Men jag kan ha helt fel men vill minnas att det var ngt sånt för mig när jag gjorde det till min Xbox 360 för en tid sedan.
  • 0
Hur länge får man då ? alltså garanti ?
Forza Inter <3
  • 0
Ojj du, det minns jag däremot inte, ring xbox supporten dom vet
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!