Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Endast en och det är på Resistance till Vitan
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
21 stycken har jag lyckats skrapa ihop.
  • 0
Det blev spm jag trodde innan.

Ferrari: The race experience blev min 41 platinum och den 28:e detta året!

Nästa vet jag varken vilket spel eller när jag tar den...
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Nu vet jag det!!

#42 blev Tomb raider: Anniversary och #43 blev F1 2011
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Hinner du njuta nåt av spelen då?
  • 0
japp, varje gång... om de nu är något att njuta över... Tomb raider var ingen höjdare. Men F1 spelen är bra, Rockstars Max Payne, Gta och RDR är väldigt kul att spela oxå
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Har du ps4? För infamous second son är väldigt enkelt att få platinum till och du har ju klarat tidigare infamousspel walking dead är ju att rekommendera också, både för spelen och för enkel platinum, men du kanske redan kört wd? LA Noire har jag för mig var hyfsat enkelt också.
  • 0
Ne, har inte Ps4 än. men har oxå hört att de är enkla.. och Walking dead är inget för mig, Gilla inte zombies, och jag köper bara spel på skiva..

La Noire har jag, och har platinum oxå, men var ingen höjdare enligt mig..

Jobbar på DOOM 3 BGF Edition just nu, Ska klara DOOM 3 och RoE på det svåraste
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Ok, i prototype 2 tog jag platinum ganska lätt också har jag för mig, det påminner ju lite om infamous dessutom, första spelet har jag ingen aning hur det är
  • 0
21 men det är flera till på gång! Ibland blir det perioder när jag verkligen spelar bara för trophies och kämpar tills jag får dem... Men ibland slås jag av tanken att de egentligen är så extremt meningslösa och dessutom tar bort spelglädjen i vissa fall...
Kluven!
  • 0
#44 kom nu för 30 min sedan och det blev DOOM 3 BFG Edition

https://www.youtube.com/watch?v=3xCiIgjVU24&feature=youtu.be

och denna är jag riktigt stolt över, för när jag köpte spelet hade jag ingen tanke på ens fösöka mig på att ta platinum, utan jag var mer intresserad av 1an och 2an.

#45 blir nog Tomb raider: Legend, Spec ops: The line eller så ska jag försöka ta de sista på gta 5..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
#45 blir nog Tomb raider: Legend, Spec ops: The line eller så ska jag försöka ta de sista på gta 5..


Vilka har du kvar på GTA 5? Kändes hyfsat okej på femman, vet inte om det bara är jag men trophysarna på IV var grymt jobbiga....
  • 0
Citerar Maximilian-R:
Citerar cooltedan:#45 blir nog Tomb raider: Legend, Spec ops: The line eller så ska jag försöka ta de sista på gta 5..

Vilka har du kvar på GTA 5? Kändes hyfsat okej på femman, vet inte om det bara är jag men trophysarna på IV var grymt jobbiga....


spelet har buggat lite och jag har inte fått de 2 sista uppdragen av han papparazzin, men som tur är har jag en annan spar-fil där jag har sparat innan jag klarade storyn, men det blir ganska mycket ändå att göra alla stunthopp, knife flight, nuclear avfallen.....

sen är det... de här kvar: http://psnprofiles.com/trophies/2093-Grand-Theft-Auto-V/Coolteda
n?trophies=unearned#content


Han taxigubben vägra ringa mig
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
sen är det... de här kvar: http://psnprofiles.com/trophies/2093-Grand-Theft-Auto-V/Coolteda
n?trophies=unearned#content

Han taxigubben vägra ringa mig


Jag förstår, inte alls kul när buggarna förstör. Har nog haft ganska tur för den enda buggen jag stött på är att jag har klarat -7 stunts jumps, alltså 57 styckan fast det bara finns 50...

A Lot of Cheddar kanske du vet hur du ska fixa? Hur som helst är den riktigt enkelt, om vi säger att du har 30,000,000 på Michael så investerar du allihopppa i aktier. Direkt efter plockar du ut dem igen och de kommer inte hunnit ha förändras något men spelet räknar det som att du spenderat 30 miljoner. Gör om det ett par gånger så är du strax uppe i $200 miljoner
  • 0
japp, har oxå läst det

men har snart 150 miljoner med Michael, och då tänkte jag köpa golfbanan
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
japp, har oxå läst det

men har snart 150 miljoner med Michael, och då tänkte jag köpa golfbanan


Hur har du fått tag på så mycket pengar??
  • 0
Jag gjorde Kifflom-uppdragen, och sen köpte jag akteier billigt, och sedan sålde dyrt. Fick ihop många sköna slantar där Sen har jag även tagit alla avfall som är i vattnet, och då får man en summa varje gång oxå..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
23 och går framåt! =D 5 senase två veckorna
  • 0
Fick #45 alldeles nyss!! Tomb Raider: Legend Så nu har jag platinum på de 3 spelen från trilogin .

Nästa spel blir nog bilspelet Blur
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
WHOO HOO!! #46 blev nyss bara för några minuter sedan Gran Turismo 5

Efter ha kört Alfa 8C challenge på Grand Tour i timmar och ännu mera timmar, klarade jag äntligen det. och när jag gick tillbax till menu:n dingade det till!! Otrolig skön känsla
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
fick nyss min 50 platina. kör ps4. väntar nu på wolfenstein och watch dogs?
Rung83
  • 0
Har äntligen fått Min #47 platinum på Grid: Autosport och 2 dagar senare fick jag #48 på Spec ops: The line
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Inte en enda.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Tog idag Plat #49, Back to the future: The game
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Förra veckan fick jag nr50 Gran Turismo 6 Men nu kommer det nog ta ett tag, Håller på att spela Defiance, som är gratis på Ps Store ;)
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!