Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty Modern Warfare Reflex (Wii)


Jag vet inte om det finns en tråd om detta redan (har letat och hittar inte så om det finns, länka den och lås denna) men jag har precis börjat spela CoD: MWR till Wii och undrar om någon vill spela lite?
Skulle vara skoj, min fc är 1186-8269-1386.
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
Jag och min bror funderar på att skaffa spelet, rekommenderar du det? Egentligen skulle vi vilja ha ett med splitscreen-stöd, men tyvärr är det lite brist på sådana.
We don't see things as they are, we see them as we are - Agathodaimon
  • 0
Det är typ det bästa spelet till Wii, förutom 5:an.
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
Citerar Patman:
Det är typ det bästa spelet till Wii, förutom 5:an.


hmmm, dem flesta verkar tycker att Mwr är bättre än world at war

kan någon säga ett betyg, jag ska nog köpa det då jag älskar Fps på wii.
Ett ord säger mer än tusen bilder.
  • 0
Citerar killer wiizard:
Citerar Patman et är typ det bästa spelet till Wii, förutom 5:an.



hmmm, dem flesta verkar tycker att Mwr är bättre än world at war



kan någon säga ett betyg, jag ska nog köpa det då jag älskar Fps på wii.




MWR är jävligt skoj, jag gillar 5:an pga nazi zombies.
Annars tror jag att MWR är bättre. 5:an har split screen co-op fast den är helt åt helvete om man inte har en någorlunda stor tv.
Jag kan inte sätta några betyg då jag bara spelat nazi zombies från 5:an och 5 min på co-op "single player".
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
nu är det ju så att det inte fanns nazi-zombie i wii versionen, inte splitscreen heller. Mwr har heller inte splitscreen. men internetläget har istället för 8 spelare 10 spelare online.
Ett ord säger mer än tusen bilder.
  • 0
Citerar killer wiizard:
nu är det ju så att det inte fanns nazi-zombie i wii versionen, inte splitscreen heller. Mwr har heller inte splitscreen. men internetläget har istället för 8 spelare 10 spelare online.



Det visste jag inte.
Det var en besvikelse.. Då är det ju inget att ha ju.
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
Skulle bara vilja säga att jag köpte spelet för ett tag sedan och det är fan något utav det bästa jag spelat, tycker att det är roligare än 360 versionen. om någon vill spela så Pm:a eller fråga här om min friend code, eller om ni bara vill ha upplysningar om spelet.
Ett ord säger mer än tusen bilder.
  • 0
Citerar killer wiizard:
Skulle bara vilja säga att jag köpte spelet för ett tag sedan och det är fan något utav det bästa jag spelat, tycker att det är roligare än 360 versionen. om någon vill spela så Pm:a eller fråga här om min friend code, eller om ni bara vill ha upplysningar om spelet.



Jag säger till när jag fixat internet till min wii igen.
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
Jag och min brosa köpte Call of duty modern warfare: reflex edition. Vi spelar mycket online men vi har inte så många vänner... så om jag lägger upp min FC här så kan ni väll adda Skulle vilja spela med någon 4434-2570-7427
  • 0
Adda gärna mig
Fc: 2155-9442-477
Namn: Dark|Link
  • 0
Du kan Adda mig Min friend code: 513-539-445-768
Jag har vart här! Du kommer inte undan
  • 0
Citerar Metal Mario:
Adda gärna mig
Fc: 2155-9442-4770
Namn: Dark|Link
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!