Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GAME - Hitta tomten tävling


Vafän, genom ledtråden så fattar jag ju att det är Borderlands 2 det handlar om, men sen när jag klickar in på spelet så får jag inte fram någon bokstav ändå..

Edit, nu fungerade det äntligen, nu har ni andra fått hjälp med dagens bokstav också
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Så "megaordet" är just nu TOMTEN HAR
eller hur?

i så fall... vad i hela fridens namn "HAR" tomten???
Några ideer?
  • 0
Argh, pga att folk skrivit så lite här glömde jag ju bort tävlingen Vad är dagens bokstav eller dagens ledtråd?
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Nej det var igår, dom har inte hunnit uppdatera sidan bara.

Edit: Och på din länk står det att dagens bokstav är K.. :s
Men när jag använder Qr läsaren så får jag fram en tjej som en ledtråd..
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
skumt, i morse var det ett R. det svär jag på

jag letade runt och det visade sig att K är bokstaven.
finns på resident evil revelations
konstigt att K dök upp på bordelandslänken också... måste blivigt något fel på games serversystem

http://www.game.se/acatalog/Resident_Evil_Revelations_3DS_Nint
endo_DS.html


Tillagt 2011-12-14 16:00:
Men trots allt krångel så är det en sak jag inte kommer ihåg...

Vad är vinstmeningens tillfäliga bokstäver totalt? snälla, hjälp!
  • 0
Det tar lite tid för Game att uppdatera "dagens". Kolla bara på vinnarna, när gårdagens vinnare står där så har även dagens tomte uppdaterats.

Idag är det den 14:e, har inte den som vann 13:e kommit upp på listan, så har inte heller den nya tomten, för den 14:e, kommit heller.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
var finns tomten idag?? kände inte igen spelet från qr ledtråden
  • 0
Gah, hittar inte dagens bokstav, vart är den...
~Baten Kaitos~
  • 0
  • Zime
  • Zime
SYNDICATE
  • 0
tusan också
hittade inte gårdagens och nu så har de inte uppdaterat hemsidan för idag
  • 0
Kinect Star Wars idag!
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Dagens bokstav var N
det betyder väl att det fullständiga ordet är TOMTEN HAR EN?

stämmer detta
ge gärna respons så att vi säkert vet Megavinstordet till den 24
  • 0
Citerar itzy53:
Dagens bokstav var N
det betyder väl att det fullständiga ordet är TOMTEN HAR EN?


Va? Hittills har jag fått fram T, O, M, T, E, N, H, A, R, K, O och sedan N nu idag.

Skulle jag lägga en gissning redan nu tror jag den slutgiltiga meningen blir tomten har kontroll.
  • 0
Det var ingen dålig gissning
  • 0
Är det... Kinect Star Wars idag igen?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Tydligen, knepigt..
Kan vara att dom inte är riktigt vakna där borta på Game.se
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Dagens bokstav är nog den ända jag har haft svårt för att hitta

Eller... den var kanske inte så svår..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Vad är dagens spel och bokstav???
  • 0
Meh, va konstigt. För den ledtrådsbild jag fick fram tyckte jag liknade Borderlands grafiken, och tänkte att det måste vara 2an de menar (fast det spelet redan haft en bokstav en gång, fast kanske inte samma format) och där fick jag också fram dagens bokstav, som då är R.

http://www.game.se/acatalog/Borderlands_2_Playstation_3.html
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Citerar Dark Xion:
Meh, va konstigt. För den ledtrådsbild jag fick fram tyckte jag liknade Borderlands grafiken, och tänkte att det måste vara 2an de menar (fast det spelet redan haft en bokstav en gång, fast kanske inte samma format) och där fick jag också fram dagens bokstav, som då är R.


Det var det förra r:et i meningen.

Citerar Aaandy:
Hittills har jag fått fram T, O, M, T, E, N, H, A, R, K, O och sedan N nu idag.


Som sagt så verkar inte Game ta bort de gamla bokstäverna, utan spara dem på spelet för att man ska kunna se dem i efterhand.

Vid senare efterforskning verkar de bara spara vissa av de gamla bokstäverna (läs: Game är dåliga). För letar man bland bilderna hos The Darkness II så hittar man bilden som var på QR-koden.
  • 0
Verkar som du har rätt Aaandy

Citerar Aaandy:
Skulle jag lägga en gissning redan nu tror jag den slutgiltiga meningen blir tomten har kontroll.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Ja, idag var ju bokstaven O och två ll är allt som behövs för att slutföra ordet
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!