Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Batman: Arkham City


FANTASTISKT SPEL! Ett av dem bästa spelen jag någonsin ägt! Kanske vågar jag till och med säga den bästa spelen jag någonsin spelat?

Som JÄVULENS FANSKAP är det här GAME OF THE YEAR!!!!

Ursäkta om jag låter som en troll. Jag är bara för överlycklig.
  • 0
Har hämtat spelet på Gamestop men väntar till senare ikväll med att spela det. Vill bygga upp stämningen ännu mer! Det kommer kicka ass!
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar Sparda:
Elgiganten säljer spelen för under inköps priset...


Tar inte Elgiganten 499 kronor?

Själv importerade jag Batman: AC och upplysningsvis så fungerar bara nedladdningen av Catwoman DLC via det amerikanska PSN-kontot. Även om det, när det väl är installerat, går att spela via min europeiska profil.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Jag spelade det igår. Mumsigt skojsigt! Men spelade inte så långt. Gjorde de 2 första inledande, små uppdragen. Endast. Sedan ångrade jag mig och väntar tills ikväll. Då har jag Catwoman koden. Vill ju spela med den bruttan i kampanjen också! Så jag får hela upplevelsen. Även om jag säkerligen spelar om det.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Jag spelade det igår. Mumsigt skojsigt! Men spelade inte så långt. Gjorde de 2 första inledande, små uppdragen. Endast. Sedan ångrade jag mig och väntar tills ikväll. Då har jag Catwoman koden. Vill ju spela med den bruttan i kampanjen också! Så jag får hela upplevelsen. Även om jag säkerligen spelar om det.


Hon är riktigt skoj att spela som!
  • 0
Citerar kraz:
Du behöver inte oroa dig tror jag, finns gott om saker att göra i spelet. Jag får nästan lite panik när jag flyger omkring i staden för att det finns så mycket att göra. Det är svårt att inte bli distraherad.


Mjo. Är inte direkt orolig. Blir bara förvånad över hur en del kör igenom spelet direkt. Liksom, väntar i ca två år och sedan nailar det på en dag. Trist

Eller ja, alla får ju spela på det sätt som dem själva föredrar, givetvis.

Men som gammal RPG fantast så tar jag tid på mig för att göra allt. Minns än idag hur jag t.ex. spelade FFVII och letade skattkistor runt varje hörn, gick omvägar bara för att jag var "tvungen" att titta. haha.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Måste bara säga att det här är det bästa spelet jag spelat på länge. Klarade huvud-storyn förut och den var minst sagt episk. Slutet var så sjukt bra och smart gjort, så jag fick gå in på youtube och kolla på det igen.

SPOILER:
För er som har varvat spelet så måste ni se den här videon: Spoiler: Spoiler:http://www.youtube.com/watch?v=Tc925bdlH8E&feature=channel_
video_title
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Hittills är jag sjukt nöjd med spelet. Jag blir upphetsad av tanken om hur många käftsmällar jag delat ut de senaste timmarna.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Klarade ut det nu. Ska fortsätta spela och låta det sjunka in, sen så säger jag vad jag tycker.

Men en sak säger jag redan nu: Jag avskyr radiostyrda batarangs!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag avskyr radiostyrda batarangs


Precis vad jag kände efter en video som visa dom.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Detta är ett underbart spel!
Pick a side!
  • 0
Otroligt! Spelet har en effekt där man ibland hoppar upp i taket! a'la Resident Evil.
  • 0
Utan att spoila något, hur fortsätter man vissa sidouppdrag? Om det exempelvis står "Find further leads to continue the investigation", innebär det att man självmant ska leta reda på fler ledtrådar eller kommer sidouppdraget få en tydlig fortsättning i samband med hur långt man kommit i huvudstoryn?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Utan att spoila något, hur fortsätter man vissa sidouppdrag? Om det exempelvis står "Find further leads to continue the investigation", innebär det att man självmant ska leta reda på fler ledtrådar eller kommer sidouppdraget få en tydlig fortsättning i samband med hur långt man kommit i huvudstoryn?


Du kan lämna sidouppdraget och återvända till det när du vill Exakt som du säger "Find further leads to continue the investigation" du får ett nytt mål i just den uppdragen. Det är som små pusselbitar som går ihop. Men om du däremot dör i mitten av nån uppdrag utan att det har blivit save eller om du inte har fått något nytt mål i just den uppdragen så börjar du från början.
  • 0
En sak till:
"Augmentet Reality Training Failed"
Morr!!

Klarade alla som tur var, annars hade jag kastat ut Xboxet genom fönstret..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
En sak till:
"Augmentet Reality Training Failed"
Morr!!

Klarade alla som tur var, annars hade jag kastat ut Xboxet genom fönstret..


Jag är fast på fyran! Måste klara det. Är det stor skillnad på uppgraderingen av grappel boosten?
  • 0
Citerar Kaiser:
Jag är fast på fyran! Måste klara det. Är det stor skillnad på uppgraderingen av grappel boosten?


Menar du att nu som att låsa upp den första gången eller att uppgradera uppgraderingen? För om du menar nummer två så fick jag ingenting annat än en achievement och extramaterialtjoffs typ.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Holy Crap
Det är ju Nolan North som ger röst till Penguin. Det kunde jag varken ana eller höra. Jag visste att han gjorde rösten till några thugs för det hörde man direkt, men jag förväntade mig verkligen inte att se Penguin på hans rollista när jag kollade imdb.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Måste verkligen ta och köpa detta spel imorgon. Grymt sugen efter att ha sett första kvarten typ. Limited edition på webhallen får det bli.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar Humanisten:
En sak till:
"Augmentet Reality Training Failed"

Morr!!

Klarade alla som tur var, annars hade jag kastat ut Xboxet genom fönstret..


Verkar vara många som har grova problem med AR träningen. Själv snittade jag kanske 4-5 försök på advanced. Känns bra då jag började känna frustration redan då och vet att jag inte hade kunnat fortsatt med storyn utan att klara dom:p
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Vad är Joker-edition?
Stay out of my shed
  • 0
Hur kommer man in i museet? Jag vet att man behöver nån hacker-sak men vart får man den?
  • 0
Citerar Mc Gregor:
Vad är Joker-edition?


Steelbox-version med Jokern på baksidan typ.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Införskaffade spelet igår och skippade skolan för att sedan spela tills ögonen sved. Helt överjävligt superbra spel. Har inte färdigställt huvudstoryn ännu (jag varvar mina Batman-pass med andra spel för variation ) men så långt älskar jag det.

Det är svårt att inte älska sidouppdragen, slagsmålssystemet, catwoman, bossfighterns och att helt enkelt glida omkring i staden och mest..chilla.
  • 0
Nyss skaffat spelet och inte börjat spela. En fråga bara. Var/hur laddar man ner catwommen?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!