Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets spel 2010!


Citerar Vipraxay:
Diablo III, om det kommer ut i år...


Det gör det inte. Det ska släppas två spel från Blizzard i år; SC2 och Cataclysm.

Jag gissar på att GoW3 blir årets spel... eller ME2... eller Bioshock 2... ellerellerellerellerellereller...
Fuck yeah!
  • 0
  • Rash
  • Rash
Det lär bli Heavy Rain troligen ^^
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
det är the saboteur,mafiaII eller final fantasy XIII
  • 0
Citerar hate panfu:
det är the saboteur,mafiaII eller final fantasy XIII

the sabotuer är ju redan släppt år 2009...

Anyway, själv tror jag på Mass Effect 2 som så många andra
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Årets spel: Mass Effect 2 eller Mafia 2

Årets multiplayer: AvP3

Årets överskattade: God of War 3, de två första spelen är överskattade och trean ser ut att bli likadant.
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Jag gissar på att Mass Effect 2 blir årets spel eller Zelda Wii om det kommer.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Jag hoppas innerligt, att spel som Yakuza 3 eller Heavy Rain kniper den platsen.
XBL - Quezcotl // PSN - Quezcatol - don't eat yellow snow...
  • 0
Mafia 2, Red Dead Redemption, Gears of War 3, God of War 3 och Heavy Rain kommer nog kämpa om priset i slutändan.
  • 0
om inte gta v kommer 2010 då blir nog gow 3 årets spel.
  • 0
Jag tror att Mafia II kommer bli årets spel
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Hoppas innerligt på att Bioshock 2 blir det, men det blir säkert inte det bara för att jävlas.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Mafia 2, Bioshock 2, Battlefield: Bad Company 2, Mass Effect 2, StarCraft 2, Just Cause 2, Crysis 2. Många tvåor.
  • 0
Super Mario Galaxy 2 eller Sonic needlemouse eller Metroid other m eller nya zelda?
om det kommer 2010, jag skriver vad som kan vinna på Nintendo Wii
  • 0
För mig personligen så lutar det (ganska kraftigt!) åt Mass Effect 2.

Överlag (VGA, tidningar etc) så skulla jag tippa GoW3, Halo:Reach, SMG2 kommer ta mest priser.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
För dig eller för någon större tävling du tänker på?


När jag skrev det tänkte jag på VGA men nu när du frågar är det nog båda.

Du hade nog rätt angående spelet. Väldigt synd.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar Dagon:
Årets överskattade: God of War 3, de två första spelen är överskattade och trean ser ut att bli likadant.



Är du seriös!? GoW 3 kommer bli GOTY eller typ Bioshock 2, Dead Space 2 om det släpps i år...
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Citerar Dagon:
Årets överskattade: God of War 3, de två första spelen är överskattade och trean ser ut att bli likadant.



Är du seriös!? GoW 3 kommer bli GOTY eller typ Bioshock 2, Dead Space 2 om det släpps i år...
ja. gow spelen är inte överskattade dom är ju bra gow 3 kan bli goty.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Mafia II kommer bli fantastiskt annars tror jag att Heavy Rain kan vara överaskande bra.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Tots alla stortitlar nästa år, är jag är redan nu övertygad om att det kommer bli Mass effect 2.
  • 0
Mafia II, Red Dead Redemption eller The Last Guardian är mina gissningar
PSN: Teizen
  • 0
När det gäller FPS ser Battlefield: Bad Company 2 helt fantastiskt ut och ser betydligt mycket bättre än Call of Duty 6: Modern Warfare 2.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Jag hoppas på ett Uncharted 3.
''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
  • 0
Antingen Mass effect 2 eller God of War III. eller kanske Mafia II, svårt att säga.
  • 0
Mass Effect 2 och Halo Reach. Sen hoppas man ju på att Medal of Honor ska överraska och att Dantes Inferno ska vara så grymt (i flera bemärkelser) som det verkar.
  • 0
Personligen tror jag att Halo Reach kan komma att bli min absoluta favorit detta år.
Från GR tror jag dock att Mass Effect eller FF XIII kan komma att knipa titeln. Möjligtvis GoW 3 också.
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!