Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed III - Officiell tråd


Spelar Revelations nu men tror inte att jag klarar att spela klart detta. Älskade 2an, gillade brotherhood även om det var precis samma som 2an.. men jag orkar inte med samma sak en gång till. Det är verkligen exakt samma sak med fighterna och dina lönnmördare som du rekryterar. Funderar på att youtubea slutet istället för att slöa 10+ timmar på detta.

Hoppas på förbättring i 3an. Men det jag just läste om fiender får mig att bli orolig för att det kommer vara LIKA JÄVLA ENKELT som tidigare. Finns inget lättare spel då man praktiskt taget är odödlig. Väldigt synd.

Låter kanske som jag bara hatar men är bara trött på att dem gör samma sak i 3 spel.
  • 0
Så storyn betyder inte ett smack då? Ska man gnälla över det när man vill veta hur man ska rädda jorden?! Jösses!
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar gurage:
"Enemies won't attack while waiting "in line" until your character will fight with each individually."
Alltså som i de gamla spelen..?


Trååkigt
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Nooboo:
Så storyn betyder inte ett smack då? Ska man gnälla över det när man vill veta hur man ska rädda jorden?! Jösses!

Haha jo det är ju därför han vill titta på Youtube. Nu vet jag inte hur pass seriös du var men du verkar.inte gilla när man pratar om de negativa delarna i Ac.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar Aaandy:
Liten smygtitt.


Såg riktigt trevligt ut. Dock kan jag tycka att det känns väldigt överdrivet med att behöva rekrytera vänner, tweeta och posta på Facebook för att få se Gameplay-premiären. Men det är ju ett försäljningsknep i sig.
  • 0
Citerar Aaandy:
Här är den fulla trailern. Må innehålla spoilers.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GJU
MoqclnnM


... Jag vill ha det äckligt mycket!!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Den nya trailern var grym. Gillar att man kan gena igenom husfönster, skulle vara ballt om man kunde gå runt där inne också. Antar att det funkar mer som blomkrukorna man svingade sig i på AC2.
I believe in this and it has been tested by research, that he who fucks nuns will later join the church.
  • 0
Coolaste i trailern är när Connor står på en trädgren dödar en amerikansk soldater kastar sig ner åt och dödar en annan.
Evil Is Back
  • 0
  • kraz
  • kraz
Fräsch trailer. Känns nytt och spännande samtidigt som det fortfarande känns som ett AC-spel. Blir spännande att se hur det blir spelmässigt. Jag låter inte förväntningarna flyga iväg.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Bawstawn:
Gillar att man kan gena igenom husfönster, skulle vara ballt om man kunde gå runt där inne också.


~

Citerar Bawstawn:
Antar att det funkar mer som blomkrukorna man svingade sig i på AC2.


Let's hope not. Jag har alltid velat kunna gå in i fler byggnader än man kunnat hittills.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Måste-köp. Det ser riktigt atmosfäriskt ut i städerna och när vi har så mkt lekplats som i två städer och en enorm vildmark kommer vi nog aldrig tröttna.

Börjar bli nyfiken vad som händer med Desmond.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Connors klädsel är verkligen ingenting att hurra för i mitt tycke.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar mickemilanista:
Let's hope not. Jag har alltid velat kunna gå in i fler byggnader än man kunnat hittills.


Jo, håller med. Skulle ju vara perfekt om man kunde gömma sig från förföljare genom att gå in i ett hus
I believe in this and it has been tested by research, that he who fucks nuns will later join the church.
  • 0
Hoppas verkligen att de har rustat upp combat systemet. Vill verkligen inte att fienden står och väntar som fån på att du ska attackera.
  • 0
Ang. Det där med att några tror att vi kommer kämpa på USA-sidan enbart; I trailern säger han ju "I will fight the enemy regardless of their allegiance." Vi kommer alltså både få döda jänkare och rödrockar. If you still had your doubts.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar Inarion:
Connors klädsel är verkligen ingenting att hurra för i mitt tycke.


Ezios dräkt i tvåan håller jag fortfarande högst. Connors glider in på en delad andraplats med Altairs.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Tyckte Brotherhood dräkten var snyggare än 2:ans.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar Bawstawn:
Citerar mickemilanista:
Let's hope not. Jag har alltid velat kunna gå in i fler byggnader än man kunnat hittills.


Jo, håller med. Skulle ju vara perfekt om man kunde gömma sig från förföljare genom att gå in i ett hus

Ja, t.ex. I en smedja lr liknande. Typ att man får gå in i affären och köpa grejer där. Men om man blir jagad kan man försöka gömma sig. Sedan om man inte har en så bra relation med smeden kanske han berättar för vakterna vart du är, men om man är en stamkund hos den speciella smeden, alltså köper alla ens vapen där, kanske han hjälper dig och ljuger för vakterna!
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Jo, håller med. Skulle ju vara perfekt om man kunde gömma sig från förföljare genom att gå in i ett hus
Ja, t.ex. I en smedja lr liknande. Typ att man får gå in i affären och köpa grejer där. Men om man blir jagad kan man försöka gömma sig. Sedan om man inte har en så bra relation med smeden kanske han berättar för vakterna vart du är, men om man är en stamkund hos den speciella smeden, alltså köper alla ens vapen där, kanske han hjälper dig och ljuger för vakterna!


På tal om smeder: Om de nu ska behålla det systemet hoppas jag de ser till att man själv inte är den enda kunden som någonsin går dit och handlar. Känns som att Ubisoft har en hel del AI att jobba med.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Ok, för att hålla tråden levande hehe: Vilket var ert favorituppdrag från valfritt spel i serien?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Ok, för att hålla tråden levande hehe: Vilket var ert favorituppdrag från valfritt spel i serien?


Skulle egentligen vilja säga Leonardos flygmaskin i tvåan. Demot som visades på E3 innehöll ju det uppdraget, fast lite annorlunda. Hade uppdraget varit likadant i spelet som det var på E3 hade det varit min solklara favorit.

Nu blir det värre. Vilket tycker du?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!