Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


  • over
  • over
Citerar Kaliber:
Dina spel försvinner inte om du inte avinstallerar dem, dock kan du inte starta dem förens du har PS plus.

Även om du väljer att avinstallera spelen så kan du ladda ner alla ps plus spel som du tidigare "köpt" när du igen har playstation plus!

K, tack då var det som jag trodde
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
När man skall streama spelsessioner från sin PS4, vilken tjänst tycker ni funkar bäst..Twitch?
I live...again.
  • 0
Bara jag som sedan cirka 2månader sen tillbaka har problem med party-chatt och att ansluta till partyn pga Nat-typ? Började runt Jul för mig..funkade prima innan. Har haft mitt PS4 sen release.
  • 0
Läste att några har fått tag på The Order redan idag på Medimarkt? vet inte om det är tillåtet att diskutera detta här men jag undrar om någon person skulle kunna skicka mig ett PM då jag är enormt sugen på att köpa det idag ^^
  • 0
Uppdatering angående mitt defekta PS4 som skickades in för service....

Det lagades inte, det enda dem gjorde var att rensa min hårddisk... Samma problem (konsolen spottar ut skivorna) kvarstår.... Lagom förbannad nu då jag betalar för PS plus och konsolen var inne 1 månad och jag fick ingen ersättning. Nu ska den skickas in igen en månad, jag kommer inte få någon ersättning och jag vet inte om dem kommer fixa problemet den här gången heller.

Jag har alla playstation konsoler (inkl psp och vita) och har spelat på Playstation i snart 20 år, alltid varit nöjd men det här är rent för jävligt. Supporten rent ut sagt suger! Sen har det varit massor krångel med PSN som varit nere långa perioder och pengar som dragits från mitt kort från PS store utan att jag köpt saker. Riktigt irriterad! Kommer konsolen tillbaka en gång till utan att ha fixats så kommer jag returnera den och köpa en ny gaming PC istället.
  • 0
Oj oflyt, min uppfattning om supporten är god, har fått bra hjälp av den varje gång och är väldigt nöjd.
  • 0
Hur stor är chansen att externa hårddiskar kommer att fungera framöver? Är det på gång?
  • 0
Citerar zamorano16:
Hur stor är chansen att externa hårddiskar kommer att fungera framöver? Är det på gång?


Kommer kanske släppas en i sommar endast till PS4 med 2 TB billig en som kommer ligga mellan 400-600kr
  • 0
Citerar OnlyDennisHotSwe123:
Citerar zamorano16:Hur stor är chansen att externa hårddiskar kommer att fungera framöver? Är det på gång?

Kommer kanske släppas en i sommar endast till PS4 med 2 TB billig en som kommer ligga mellan 400-600kr


Hade varit grymt. Hur sannolikt är det?
  • 0
Kanske offtopic men såg ingen tråd för battlefield hardline.

Tänkte bara kolla om någon vill lira lite multiplayer med mig. Spelar mest Heist, men spelar annat också. Psn id: Drugs_bunny89 Jag har mic och pratar gärna.

Hoppas vi ses online.
  • 0
Kan jag använda min gamla PS4 HDD i en ny PS4 konsol och allt är kvar? Eller måste jag initiera min nya ps4 på nytt och ladda ner allt igen?
  • 0
Hur är hypen kring Mortal Kombat X?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar free_mountain:
Hur är hypen kring Mortal Kombat X?

Väldigt, väldigt, väldigt låg för min del
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
hög hämtar ut mitt imorgon!
Gamertag: WirreXx
  • 0
Citerar Krysslåda:
Citerar free_mountain:Hur är hypen kring Mortal Kombat X?
Väldigt, väldigt, väldigt låg för min del
  • 0
Sitter och testar Spotify på Ps4'an och är förskräckt. Det blir oerhört dovt så fort det bjuds på minsta motstånd i låten. Oerhört irriterande, finns det något fix för detta som någon vet om?
Brum Brum!
  • 0
Någon som vet hur man låser upp story mode i MK X?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Någon som kan franska? Fick ett meddelande efter att ha vunnit ganska enkelt på MKX. Har en känsla av att han blev förbannad, kan lista ut att det handlar om mina morföräldrar i alla fall

https://pbs.twimg.com/media/CDWeNffVEAATu_A.jpg:large
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Någon som kan franska? Fick ett meddelande efter att ha vunnit ganska enkelt på MKX. Har en känsla av att han blev förbannad, kan lista ut att det handlar om mina morföräldrar i alla fall

https://pbs.twimg.com/media/CDWeNffVEAATu_A.jpg:large


  • 0
Min hårddisk är helt full nu och jag har inget spel jag vill ta bort. Är ngn lösning för extern hårddisk på gång snart? Är det enkelt att installera en intern annars? jag köper färre spel pga detta bekymmer och det borde väl inte Sony gilla?
  • 0
Tänkte köpa mig ett PS4, sen kom jag att tänka lite på om det kommer ut en slimversion under året?

Försökte hitta nåt om det men kom inte fram till något. Menar inte att ni vet exakt, vet att det inte är bekräftat än men ungefär. Hur lång tid efter släppen av första versionen brukar det ta innan ett slim kommer? Om man tänker på generationerna innan.

Kommer en förbättrad version kanske det är värt att vänta. Eller är det någon större skillnad förutom storlek? Prestandamässigt är det väl inget kanske men större hårddisk och tystare kanske?
  • 0
Tänkte passa på o informera er om att det pågår en sjukt bra deal på Electroworld om ni köper en PS4 (både vit och svart). Det är ett erbjudande man inte kan se förens man lägger varan i kundvagnen, då läggs automatiskt en kassarabatt. Den går från ca. 3790 SEK till 3490 SEK. Ni sparar 300 spänn! Enjoy!
  • 0
Citerar Hauta:
Tänkte köpa mig ett PS4, sen kom jag att tänka lite på om det kommer ut en slimversion under året?

Försökte hitta nåt om det men kom inte fram till något. Menar inte att ni vet exakt, vet att det inte är bekräftat än men ungefär. Hur lång tid efter släppen av första versionen brukar det ta innan ett slim kommer? Om man tänker på generationerna innan.

Kommer en förbättrad version kanske det är värt att vänta. Eller är det någon större skillnad förutom storlek? Prestandamässigt är det väl inget kanske men större hårddisk och tystare kanske?


Oftast är det bara storleken som förändras, i Ps3:ans fall hade den förlorat lite funktioner när Slim släpptes. Kanske sänks priset.

Mitt råd är att vänta till E3, där bör de om något utannonsera något.
  • 0
Köp hem en Ps4 med 3 spel och 3m PSN för ca 3 200 kr via Amazon UK. Kolla in bloggen.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!