LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Playstation 4 - Officiell tråd


      Citerar Mr_Berndtsson:
      Men problemet är då kommer inget ljud..... högtalarna måste va synkade till ps4an på något sätt ?


      Det absolut enklaste är att helt enkelt koppla in högtalarna direkt i PS4-handkontrollen. Visserligen blir handkontrollen inte direkt trådlös längre men det kommer att fungera (en skarvsladd kan dock vara bra att ha). Annars är lösningen att fixa högtalare med optisk eller HDMI-ingång.
      The smell of strange colours are heard everywhere.
      • 0
      Citerar Mr_Berndtsson:
      Har alltså 1 ledigt uttag i skärmen just nu och det är hdmi. Där tänker jag sätta i ps4an men det blir ju inget ljud då eftersom ljudet kommer från externa högtalare

      Tillagt 2013-10-27 22:59:
      Fattar jag de rätt nu. Kmr det gå köpa sån optisk kabel sätta i ps4an sen sätta i hörrlursuttaget på högtalarna ?


      Du behöver en sån här mellan högtalarna o ps4an om du använder optiskt från ps4 (digitalt) till dina högtalare (analogt)

      http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/rca-audio/
      signalomvandlare/dac-ljudomvandlare-p68907
      • 0
      Kan ingen tipsa om högtalare som hade funkat direkt ba koppla till ps4an utan krångel ? så de blir ljud även om datorskärmen inte har inbyggda högtalare
      • 0
      Imma happy. Säkrad en Ps4 på releasedagen nu tydligen. Ser fram emot det så jävla mycket
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Imma happy. Säkrad en Ps4 på releasedagen nu tydligen. Ser fram emot det så jävla mycket


      Najs man!
      • 0
      Citerar Evy_91:
      Jag bokade min den 16 juni på webhallen och jag har inte hört nått så jag hoppas att det finns en till mig Har inte hört något från dom.

      Om du inte fått nått mail så kommer du få en PS4 på release. De skickar bara ut mail till de som inte kommer få!
      It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
      • 0
      via mobil

      provde kz3 och driveclub idag, ds4 känns mycket bättre än ds3 men rent ergonomiskt gillade jag xbox one kontrollen mer... Efter att spelat xbox i 10 år nu är fingrarna alltför konservativa. Hoppas på en 3part kontroll med xbox layout för ps4
      • 0
      Skall bli intressant att se när man kan komma över en PS4'a i butik
      I live...again.
      • 0
      Citerar Danny 217:
      Citerar Evy_91:Jag bokade min den 16 juni på webhallen och jag har inte hört nått så jag hoppas att det finns en till mig Har inte hört något från dom.
      Om du inte fått nått mail så kommer du få en PS4 på release. De skickar bara ut mail till de som inte kommer få!


      jag bokade min den 14 augusti och har inte fått något mail ännu Hoppas på det bästa
      i'll Be Back
      • 0
      Citerar felixen:
      jag bokade min den 14 augusti och har inte fått något mail ännu Hoppas på det bästa

      Då hade du tur! Har en kompis som bokade 25 augusti och han fick mail om att han inte kommer få på release
      It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
      • 0
      Ny Killzone MP gameplay video, där de verkligen visar vad spelet går för... och det är banne mig otroligt snyggt! Dock, för att kunna se detta så måste man ladda ner videon.

      http://www.killzone.com/kz3/sv_SE/blog/news/2013-11-04_new-hq
      -footage.html
      Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Citerar Evy_91:Jag bokade min den 16 juni på webhallen och jag har inte hört nått så jag hoppas att det finns en till mig Har inte hört något från dom.

      Jag skulle säga att du är garanterad en. Det är de som bokat i augusti och framåt som ligger risigt till.

      Citerar Mr_Berndtsson:Fattar jag de rätt nu. Kmr det gå köpa sån optisk kabel sätta i ps4an sen sätta i hörrlursuttaget på högtalarna ?

      Om din reciever har optisk ingång är det möjligt. Vad har du för tv och högtalarsystem?

      Ja, borde ju vara det Nu är det inte långt kvar
      • 0
      Citerar dimentio:
      http://video.wired.com/watch/gadget-lab-playstation-4-unboxing-th
      e-new-game-console

      För er som vill ha en titt inuti maskinen.


      Imponerande bygge
      • 0
      Hur ska man orka vänta i 3 hela veckor till? Jobbigt jobbigt...
      Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
      • 0
      Citerar Dragon_Reborn:
      Hur ska man orka vänta i 3 hela veckor till? Jobbigt jobbigt...


      Speciellt med tanke på att jänkarna får nästa fredag.
      @skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
      • 0
      Bokade 14 augusti och idag sa webhallen att mitt ps4 är säkrat jippppppie!
      i'll Be Back
      • 0
      Någon som vet hur apparna kommer fungera ? måste man ha Playstation Plus ? elr måste man ha nån sorts månad prenumeration på vissa appar tex ? och vad för appar får Ps4a i Europa ?

      Tillagt 2013-11-08 13:51:
      och en till fråga. Någon som vet vilka gratistitlar man kommer kunna ladda ner på Ps4an genom Playstation plus ? vilka finns på release och vilka är kommande titlar ?

      och fråga 3. Kommer jag kunna stoppa i ett vanligt USB minne i ps4an och kolla film ? klarar den av bluerayfiler mkv ??
      • 0
      Citerar Mr_Berndtsson:
      Någon som vet hur apparna kommer fungera ? måste man ha Playstation Plus ? elr måste man ha nån sorts månad prenumeration på vissa appar tex ? och vad för appar får Ps4a i Europa ?


      Playstation plus krävs enbart för onlinespelande och för att ta del av gratisspel t.ex.
      Appar och många free to play spel kommer ej att kräva något Plus..
      Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
      • 0
      Citerar Mr_Berndtsson:
      och en till fråga. Någon som vet vilka gratistitlar man kommer kunna ladda ner på Ps4an genom Playstation plus ? vilka finns på release och vilka är kommande titlar ?


      Det senaste jag hörde om saken:
      http://www.polygon.com/2013/10/31/5051886/playstation-plus-nov
      ember-2013-ps4-ps3-ps-vita


      Har läst någonstans att Outlast kanske blir ett spel man får med Playstation + när det spelet släpps eller däromkring, men jag kan ha läst fel.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      http://www.engadget.com/2013/11/08/sony-gifts-ps4-owners-store
      -music-credit/


      Trevligt, minst sagt. Jag blir mer och mer sur över att jag inte bokat PS4 för var dag som går nu. Men jag måste försöka hålla mig ifrån det ett tag till Förhoppningsvis säljs allt slut vid release och så går det inte att få tag på den fören början av nästa år!
      Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
      • 0
      Citerar Playarn:
      http://www.engadget.com/2013/11/08/sony-gifts-ps4-owners-store
      -music-credit/

      Trevligt, minst sagt. Jag blir mer och mer sur över att jag inte bokat PS4 för var dag som går nu. Men jag måste försöka hålla mig ifrån det ett tag till Förhoppningsvis säljs allt slut vid release och så går det inte att få tag på den fören början av nästa år!


      Hoppas vi får gratisgodis också!
      • 0
      Citerar felixen:
      Bokade 14 augusti och idag sa webhallen att mitt ps4 är säkrat jippppppie!

      Mailade dom dig? Jag bokade långt innan och har inte fått nått mail om det
      It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
      • 0
      Citerar Danny 217:
      Mailade dom dig? Jag bokade långt innan och har inte fått nått mail om det


      Samma här.
      @skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
      • 0
      Citerar skogis_psp:
      Citerar Danny 217:Mailade dom dig? Jag bokade långt innan och har inte fått nått mail om det

      Samma här.


      Ringde dom och frågade hur jag låg till och de sa att min var säkrad om jag inte fått mail om att jag inte skulle få någon, vilket jag inte fått. Happyface!!
      i'll Be Back
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!