Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


  • Missing Avatar
  • Luke
Någon mer som har problem med att ladda ner project cars denna månad?
  • 0
Funderar på att köpa en Xbox One X men undrar ett par saker först. Kan man (som till PS4-dosan) koppla vanliga hörlurar rakt in i XB-kontrollen? Och måste man köpa batterier till handkontrollen, eller finns det batterier eller någon laddningskabel i paketet?
  • 0
Citerar Jim128:
Funderar på att köpa en Xbox One X men undrar ett par saker först. Kan man (som till PS4-dosan) koppla vanliga hörlurar rakt in i XB-kontrollen? Och måste man köpa batterier till handkontrollen, eller finns det batterier eller någon laddningskabel i paketet?


Hörlurar med 3,5mm-kabel går att ansluta, ja. Två AA-batterier finns följer med i förpackningen, dock ingen laddningskabel till handkontrollen, tyvärr.
The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.
  • 0
Citerar Jim128:
Funderar på att köpa en Xbox One X men undrar ett par saker först. Kan man (som till PS4-dosan) koppla vanliga hörlurar rakt in i XB-kontrollen? Och måste man köpa batterier till handkontrollen, eller finns det batterier eller någon laddningskabel i paketet?

Det finns hyfsat billiga batteripack att köpa som är laddningsbara.

Tillagt 2019-03-05 12:26:
Citerar zamorano16:
Jag är uppenbarligen dum i huvudet. Men hur hittar man id@xbox-spelen enklast? Sorterade "för sig själva" typ?

Jag tror tyvärr inte att de sorteras för sig. Själv hittar jag aldrig månadens Gold-spel sedan de slutade komma upp som direktlänk på min dashboard ????
Wort, wort, wort!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!