Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Citerar Spalak:
Killer Instinct

Killer instinct är inte så värst bra. Första Tekken eller Soul calibur som kommer till konsolen kommer att vara typ hundra gånger bättre.
Yeah!
  • 0
Citerar Spalak:
Citerar torbli79:Man kan väl ändå hoppas på ett par tunga release-titlar. Såhär rent spontant (visserligen en söndagskväll) kan jag inte komma på något värt att nämna. BF4 är trasigt, AC IV och CoD Ghosts mediokra. Big ol' meh!

Forza 5, Dead Rising 3 och Killer Instinct. Tre bra release spel.


Det märks mycket väl att du ibte har spelat så mkt på konsollen, killer instinct kan vara bland det sämsta som gjorts 2013, forza lider av down syndrome på splitscreen, kör man själv är det bra, riktigt bra till och med. Men ett bilspel som du inte kan köra med folk är bara efterblivet.
  • 0
var kan jag importera en xbox one ifrån , typ alla microsoft store , står det att det inte är i lager....
  • 0
Citerar Spalak:
Forza 5, Dead Rising 3 och Killer Instinct. Tre bra release spel.


Snälla! Det enda som är bra av de 3 är Dead Rising. Men då är det långt ifrån något "woow". Det finns med andra ord inget storspel som kommer att nämnas efter 1 år.
Att du ens nämner skräpspel som Killer Instinct säger väl egentligen allt.
The fuzz is here!
  • 0
Xbox One i lager igen!

http://www.amazon.com/gp/product/B00CMQTVUA/ref=as_li_ss_tl?
ie=UTF8&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B00CMQTV
UA&linkCode=as2&tag=sweclockersco-20


4400:- (inkl tull och moms, amazon räkar redan in det) samt UPS frakt.

Glöm inte adaptern heller då xbox one nätdel är 120v enbart.

http://dx.com/p/12v-1a-eu-plug-ac-po...00-240v-254881
  • 0
Tjena. Ni som har beställt ett xbox one från Microsoft utomlands, hur har det funkat med leveransen från ups?
  • 0
Citerar sofftish:
Tjena. Ni som har beställt ett xbox one från Microsoft utomlands, hur har det funkat med leveransen från ups?

Dom dyker upp helt utan förvarning. Hade tur att jag var hemma när dom kom.
Yeah!
  • 0
Med dessa rykten om att Xbox One släpps här först hösten 2014, så är jag glad att jag köpt min på Import. Ska hämta ut den idag och det blir gaming till
helgen - nästa generations TV-spel startar nu för min del...
  • 0
Gratulerar!
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Skulle beställa igår från Amazon.com. Hade allt ifyllt och skulle egentligen bara trycka på köp.. Väntade tills idag, ville sova på saken. Givetvis är den slut nu.

Hur ska jag gå till väga för att få tag på en så fort som möjligt? Dela gärna med er av tips.
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Var och hämtade min maskin idag - yeeez vad paketet vägde - stod 15 KG, undrade vad shopTo.net stoppat i paketet - två Xbox One månne?

När jag kom hem och packade upp låddan, så var det Kinect som vägde som...tja en tegesten. Det som skulle vara en "Day One"-låda var "bara" en sleeve över den vanliga kartongen.

Några intryck : Maskinen känns bastant och väger absolut mer än Xbox 360 - hoppas att den vikten betyder bra bygge och muskler under huven.

HDMI 2.0 kabeln verkar det vara helt ok byggkvalite´ på.


En trevlig överraskning var att man får 14-dagars trial till Xbox Live - jag hade i.o.f.s beställt 12 månader med maskinen men ändock - en kul överraskning

Handkontrollen tycker jag sitter bra i händerna. Gillar att de har "gröpt" ur analogspakarna mer något som gör fingrarna inte glider av spakarna.


Overall så är jag nöjd med köpet.

Nu sitter jag här occh väntar på att system-uppdateringen ska bli klar, är det andra som det har gått/ går slött med att laddat/laddar ned den?
  • 0
Fanns i lager på Amazon.com igen. Blev en beställning

Förväntad leverans 18-20 dec!
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Jag bokade min Xbox One från tyska Microsoft store den 30 nov. Ända sedan dess har ordern stått som "BackOrdered". När jag har chattat med supporten har de sagt att jag får den innan jul. Men idag när jag chattade med dem, sa de att de hade "problem" med ordrarna som lades den 30 nov och 1 dec. Nu håller de på att hjälpa de tyska kunderna med deras ordrar, och väntar på info från Microsoft angående de utländska ordrarna, och att jag ska förvänta mig ett samtal inom de närmsta dagarna. Är det någon annan som bokat därifrån runt den tiden? Har ni som bokat därifrån fått er Xbox? Är det någon som råkat ut för det här? Som vet vad de egentligen menar? Är lite orolig nu att jag inte ska få boxen förrän nästa år.
  • 0
Citerar Tramblin:
Killer instinct är inte så värst bra.

Citerar mommo:
killer instinct kan vara bland det sämsta som gjorts 2013

Citerar gameplayer:
Det enda som är bra av de 3 är Dead Rising

Oj, wow. Nog för att jag inte har spelat Killer Instinct men det ser förjävla bra ut. Fightingspelskanaler på Youtube älskar KI och säger att det är anledning nog att skaffa en Xbone. Det spelet har fått kritik i recensioner är att det lite klent på innehåll, men det som finns där är svinbra.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
men det som finns där är svinbra.

Det vet du utan trots att du inte ens spelat spelet? Tror inte att spelet hade varit i närheten av 90 på metacritic oavsett hur mycket innehåll det hade haft.
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Det vet du utan trots att du inte ens spelat spelet?

Citerar Tom 2mat:
Nog för att jag inte har spelat Killer Instinct men det ser förjävla bra ut.

Som jag skrev, det som spelet har fått kritik för är att alla tycker det är lite lite innehåll, men att det som är där är bra. Kanske jag överdrev med svinbra, men till exempel IGNs recension säger det ganska precis. Svinbra måste ju inte heller betyda 10/10, det kan vara 8.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar gameplayer:
Snälla! Det enda som är bra av de 3 är Dead Rising. Men då är det långt ifrån något "woow". Det finns med andra ord inget storspel som kommer att nämnas efter 1 år.
Att du ens nämner skräpspel som Killer Instinct säger väl egentligen allt.


Jag tycker att Killer Instict ser grymt ut. Bara hört bra om det.
  • 0
Läge att skapa en tråd gamertags, för oss som spelar Xbox One?
  • 0
Adda mig: TrueNeostar
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Adda mig: SneakingApple
Yeah!
  • 0
Adda mig: tussee

Får boxen om en vecka ca.
Vilka spel är bäst? Tänker Forza 5, DR3 och FIFA so far.. Sugen på Madden 25 också. Amerikansk fotboll har jag aldrig spelat men tycker det är trevligt att titta på.

Vad rekommenderar ni?
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Citerar tussii:
Adda mig: tussee

Får boxen om en vecka ca.
Vilka spel är bäst? Tänker Forza 5, DR3 och FIFA so far.. Sugen på Madden 25 också. Amerikansk fotboll har jag aldrig spelat men tycker det är trevligt att titta på.

Vad rekommenderar ni?

Madden brukar väl vara bra för dom som kan alla regler. Fifa är ganska bra spel, köpvärt om du gillar fifaserien. Är lite besviken på Forza 5 p.g.a att det tar för lång tid att låsa upp dom bästa bilarna, att multiplayern är sammanlänkad med singelplayern och jämfört med dom bilarna jag hittills testat så tycker jag det är bättre känsla i NFS Rivals.
Yeah!
  • 0
någon som värt vart man kan få tag på xbox one innan jul?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!