LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Xbox One - Officiell tråd


      https://www.youtube.com/watch?v=1bQ_oExgYbA

      Finns en preview på mars uppdateringen. Screenshots!

      Tillagt 2015-02-19 08:54:
      Dom kalla den för "Huge update"... Naä så mycket nytt var det ju inte. Hoppas bara Upload funkar bättre
      • 0
      Köpte en X1 idag, var hittar jag ultimata game sale?? På 360 dök ju allt upp- förvirrad gosse
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Jag har själv nyligen köpt en one och jag tycker att allt är mycket rörigt. Slutade med att jag besökte xbox.com
      • 0
      Citerar Luke:
      Jag har själv nyligen köpt en one och jag tycker att allt är mycket rörigt.


      Det är mycket rörigt till en början. Sen lär man sig snabbkommandon, att lägga saker till framsidan etc som gör det smidigt.
      • 0
      Idag köper jag GTA5 till Xbox One. Nu är jag trött på att vänta på PC versionen som aldrig kommer att komma. GTA är konsol spel punktslut
      • 0
      Är det någon mer än mig som har svårt att just nu att få fullt lag på evolve? känns som att man spelar evacuation så är det dels svårt att hitta spelare och sen så droppar spelare ut ur matchen, är det så få spelare på xbox one versionen kontra playstation 4 versionen?
      ska man köra det på ps4 istället? är det någon aom har kört det på ps4 och kan jämföra?
      • 0
      Skaffade Sniper Elite 3 nu på rean. Kom till 5e uppdraget och slutet(antar jag) på uppdraget. Där lyckas jag komma in i en bugg. Ens uppgift är att inte bli upptäckt (mer spoilar jag inte). Efter en stund ska man mörda en person. Jag misslyckades, men det är inte problemet. Problemet är när jag kommer tillbaka till "last save" så blir jag upptäckt på 0,5 sekunder... alltså misslyckas uppdraget igen och jag blir om och om igen tvungen att ladda om till last save . Jag sitter fast, kan inte göra nått

      Blir bara att börja om från början, men bara onödigt att 1-2 noggranna timmar med det uppdraget gick åt fanders
      Men annars ett riktigt bra spel
      • 0
      Ser sjukt mycket fram emot Ori!
      "Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
      • 0
      Har köpt mig en WD 4 TB extern hårddisk till Xbox One men det finns en grej som irriterar mig och det är att när man stänger av Xboxen helt så står hårddisken och blinkar, är det någon som vet hur man ska gå tillväga så att hårddisken också stängs helt när man stänger av Xboxen? tacksam för svar
      • 0
      Citerar alex77:
      Har köpt mig en WD 4 TB extern hårddisk till Xbox One men det finns en grej som irriterar mig och det är att när man stänger av Xboxen helt så står hårddisken och blinkar, är det någon som vet hur man ska gå tillväga så att hårddisken också stängs helt när man stänger av Xboxen? tacksam för svar


      Antar att det är en My Book? Den har hur som helst en egen strömkälla och kommer dra från den oavsett om Xboxet är på eller av. Så om du vill att den inte ska blinka får du strypa strömmen eller helt enkelt sätta en lapp över lampan.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Citerar alex77:Har köpt mig en WD 4 TB extern hårddisk till Xbox One men det finns en grej som irriterar mig och det är att när man stänger av Xboxen helt så står hårddisken och blinkar, är det någon som vet hur man ska gå tillväga så att hårddisken också stängs helt när man stänger av Xboxen? tacksam för svar

      Antar att det är en My Book? Den har hur som helst en egen strömkälla och kommer dra från den oavsett om Xboxet är på eller av. Så om du vill att den inte ska blinka får du strypa strömmen eller helt enkelt sätta en lapp över lampan.


      Jo det är faktiskt en My Book! Tack för informationen, jag får helt enkelt strunta i att den blinkar när jag stänger av Xboxen!
      • 0
      Citerar alex77:
      Jo det är faktiskt en My Book! Tack för informationen, jag får helt enkelt strunta i att den blinkar när jag stänger av Xboxen!


      Har också en 4TB My Book och funderade själv över detta i början
      Riktigt fin hårddisk att ha till boxen. Bra pris per GB och är inte slö. Önskar att jag kunde skaffa en likadan till min Ps4.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Citerar alex77:Jo det är faktiskt en My Book! Tack för informationen, jag får helt enkelt strunta i att den blinkar när jag stänger av Xboxen!

      Har också en 4TB My Book och funderade själv över detta i början
      Riktigt fin hårddisk att ha till boxen. Bra pris per GB och är inte slö. Önskar att jag kunde skaffa en likadan till min Ps4.


      Tyvärr så var jag tvungen att lämna in min 4 TB My Book p.g.a. defekt disk, det roliga var att jag fick en ny och den var likadant! massa oljud i form av högt klickande ljud och ibland hängde sig disken mitt i spel!

      Läste lite på nätet och fick tips om att jag skulle satsa på en WD Elements Portable 2 TB så det gjorde jag och åkte till webhallen och köpte mig 2 st och jag är supernöjd! de tar mindre plats och tyst och fungerar som det ska!
      • 0
      Citerar alex77:
      Tyvärr så var jag tvungen att lämna in min 4 TB My Book p.g.a. defekt disk, det roliga var att jag fick en ny och den var likadant! massa oljud i form av högt klickande ljud och ibland hängde sig disken mitt i spel!

      Läste lite på nätet och fick tips om att jag skulle satsa på en WD Elements Portable 2 TB så det gjorde jag och åkte till webhallen och köpte mig 2 st och jag är supernöjd! de tar mindre plats och tyst och fungerar som det ska!


      Tråkigt att höra att den krånglade :0
      Min har inte krånglat än (haft sedan december) som tur är.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Jag använder 2TB My Book, fungerar klockrent.
      "Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
      • 0
      Hallå där kära vänner!

      Det råkar inte vara någon här som lirar Diablo 3 på Xbox One (gärna HC, men SC fungerar också)?

      Lägg till Whe på Live i så fall!
      Finally, in conclusion, let me just say this.
      • 0
      Har funderat på att köpa en hårddisk. Är det bara vissa som funkar? Och vad brukar vara ett bra pris beroende på storlek? Tänker mig runt 1-2TB
      • 0
      nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?
      • 0
      måste Fan bli klar med studiet och börja jobba. Har ps4 men skulle vara tipptopp att ha x1 också!
      Gamertag: WirreXx
      • 0
      Citerar kent23k:
      nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?


      Jag har gjort det 3 gånger. Funkar utan problem!
      • 0
      Citerar williamcool:
      Har funderat på att köpa en hårddisk. Är det bara vissa som funkar? Och vad brukar vara ett bra pris beroende på storlek? Tänker mig runt 1-2TB

      Hårddisken måste vara USB 3.0

      Citerar kent23k:
      nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?

      Nej då det fungerar utan problem, jag har gjort de ett tag nu.
      "Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
      • 0
      Citerar kent23k:nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?
      Nej då det fungerar utan problem, jag har gjort de ett tag nu.</quote>

      När du då köper gift cards aura vad använder du för billing adress? Ett fejk US adress eller din egen?
      • 0
      Citerar Mouthyblackwolf:
      Citerar kent23k:nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?
      Nej då det fungerar utan problem, jag har gjort de ett tag nu.


      När du då köper gift cards aura vad använder du för billing adress? Ett fejk US adress eller din egen?</quote>

      Man måste ha US adress för att köpa gift cards
      • 0
      Citerar williamcool:
      Citerar Mouthyblackwolf:Citerar kent23k:nån som provat köpa kod från amazon typ 60 dollar och använt de på xbox store med us konto på xbox one? har hört att du kan bli bannad för de men äre nån som tästat äre säkert göra de kommer dom veta ?
      Nej då det fungerar utan problem, jag har gjort de ett tag nu.

      När du då köper gift cards aura vad använder du för billing adress? Ett fejk US adress eller din egen?


      Man måste ha US adress för att köpa gift cards</quote>

      Jag köpte ett 10$ gift card via amazon idag med en helt fejk US adress. Namn och nummer m.m Och det gick igenom. Fick pengarna och köpte ziggurat (väldigt roligt spel med mycket replayability). Det enda jag var orolig för var om de kommer att kontakta en alls. Har aldrig blivit kontaktad av någon säljare/företag innan när jag köpt. Och det jag köper är såklart digitala koder så det skickas ju inte till min fejkadress men vill ändå vara på den säkra sidan
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!