Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Jag är ju inte 100% säker. Så det är upp till dig själv Men jag har använt den metoden ett flertal gånger under det senaste halvåret utan problem
  • 0
Jag har en vän som bor i USA så jag använder hennes adress, men sett flertal som använder fejk adress utan några som helst problem. Så du kan nog vara lugn.
"Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
  • 0
Fick ett meddelande på live i natt.

"Due to your conduct on Xbox Live, your communications privileges have been temporarily suspended. For more information, please check the email address attached to your Gamertag, or visit enforcement.xbox.com"

Jag bara "va?*?!?*"...
  • 0
Citerar williamcool:
Jag bara "va?*?!?*"...


Du har aldrig sagt eller skrivit något dumt på Live? Eller betett dig dåligt i övrigt?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Citerar williamcool:Jag bara "va?*?!?*"...

Du har aldrig sagt eller skrivit något dumt på Live? Eller betett dig dåligt i övrigt?


Jo det har nog hänt några gånger
Men blev förvånad över att jag inte kan se hur länge jag är bannad.
  • 0
oj fan! jag som ibland skriker väldigt dumma saker i frustration, oftast för att jag blir arg på mig själv :-S få försöka lugna ner mig
  • 0
Citerar iceblood:
oj fan! jag som ibland skriker väldigt dumma saker i frustration, oftast för att jag blir arg på mig själv :-S få försöka lugna ner mig


Det krävs också att någon anmäler dig

Blev dock bara 2 veckor för mig så de va inte farligt
  • 0
ok skönt konstigt ingen anmält mig redan? kanske inte spelat mot nån svensk
  • 0
Citerar iceblood:
ok skönt konstigt ingen anmält mig redan? kanske inte spelat mot nån svensk


Folk brukar nog inte ta det allt för seriöst med att anmäla folk heller, om dom då inte stör sig extremt mycket på någon
  • 0
Citerar zZSunTripZz:
Citerar p6jkf6tt6n m man nu byter region ifrån UK till US är det då lugnt att köpa Live kod på tex amazon.com?

Kör i dagsläget på liven som man har på 360'n sen stenåldern och pyntar ~70 spänn i månaden, känns ju lite trevligare att kunna köpa 12månader för ~60dollars.

Jag brukar köpa från Maximuscards.com och betalar 300 något om året. Jag har det aldrig på autogiro vilket jag inte tycker någon borde ha. Dom är lite väl dumma som tar högre priser på Live än i butik. Helt ologiskt för det borde vara tvärt om.
Såg en annan sida som jag inte testat som heter

http://cheapestgamecards.se/?gclid=CI6t74uP-LsCFQkd3godHGgA
Aw

Här kostar det 330:- och fungerar nog som på maximuscards och det är att du får en reedem code i mailen på någon sekund. 1 gång bara har det tagit 30min men då var där kanske någon störning men jag har alltid fått grejorna. Letar man och använder sig av rätt saker så är Live och spel en riktigt prisvärd sak på xbox. Om spelen går att köpa med dollar på 360 vet jag inte den är ju regions låst?

Tillagt 2014-01-12 08:37:
På maximuscards ska det tilläggas att det finns 3 12års kort att köpa det är EU, Canada och USA så där väljer du klart EU


samma här jag också INKÖP det från 4SaleUSA USA butiken. Inga problem uppstår
  • 0
Hur bra/dåligt fungerar multiplayer på delad skärm i The Master Chief Collection i dagsläget? Funderar nämligen på att sälja mitt 360 (som enbart används till att spela Halo) och köpa en Xbox One istället.
  • 0
Menar du lokal multiplayer? För det är det nog inga större problem med. I övrigt är online lite som det är. Sist jag testade var det rätt segt att hitta match men det ska väl vara rätt fixat nu. Men jag har inte testat det själv direkt.
Wort, wort, wort!
  • 0
Citerar baby luigi:
Hur bra/dåligt fungerar multiplayer på delad skärm i The Master Chief Collection i dagsläget? Funderar nämligen på att sälja mitt 360 (som enbart används till att spela Halo) och köpa en Xbox One istället.


Jag testade att köra splitacreen på forge. Sjuk låg fps blev det. Me. Funkar nog bättre på vanliga banor och kampanjerna
  • 0
Idag köpte jag Forza Horizon 2, Dead rising 3 och Sunset overdrive. Bara hunnit med horizon hittills. Riktigt kul spel! Min gamertag är NingJare om någon vill spela något av dom. Har även halo och diverse f2p spel =)
  • 0
Citerar itunesadda:
samma här jag också INKÖP det från 4SaleUSA USA butiken. Inga problem uppstår


Som din rekommendation hemsida Jag har sökt 4SaleUSA.com och recenty jag köpte Xbox Live 12 Månader Live Teckning från dem. De hade ge mig mer än 20% rabatt på det. Anywany tack för ditt förslag.
  • 0
Med xbox appen på windows 10 ser det ut som man kommer kunna recorda in upp till 2 timmar direkt till datorn eller nått liknande!
  • 0
Jag äger nu en egen server inom BF Hardline för Xbox One. Och söker även efter 1-2 admins som vill driva den med mig
  • 0
Tänkte köra GTA heist i helgen om nån är sugen så finns det plats för 1 till
  • 0
Så här ser Witcher 3 ut på Xbox one om nån har undrat : https://www.youtube.com/watch?v=HGG9yXmRCyQ
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
Kan någon snälla förklara varför varenda spel i Xbox Store är dyrare än till Playstations motsvarighet? The Witcher 3, Far Cry 4, Telltales-spelen (vars collection är 300 kronor dyrare på xbox än på PS4) är alla dyrare på min xbox och det retar mig som fan.
  • 0
bra fråga. tycker det är konstigare att spelen överlag är dyrare där, än va dom kostar på skiva i butik.
  • 0
någon som vet hur och var jag kan köpa gift card med dollar ?
  • 0
säker? 299 står det för mig iaf.?
  • 0
Citerar anktejp:
Kanske helt fel tråd men vill bara tipsa om att elgiganten.se har Sunset Overdrive för 29 kr och är icket digitalt

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/xbox-one-spel/XO
NESUNSETOD/sunset-overdrive-xone


fan va schysst, tack för tipset. där fick man ett bra spel för en liten summa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!