Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Portal 2


Citerar The Sheriff:
Spoiler:


Spoiler:Det verkar inte så. "Now little Caroline lives in here to" tyder väl på att hon inte gjorde det.

Spoiler:Men är det bara jag som kan tänka mig ännu ett Portal? Nej, såklart det inte är! Jag kan se det framför mig hur man är en av de första försökspersonerna och istället för GLaDOS så är det Cave eller Caroline som "är med" i testkamrarna. På slutet dör både Cave och Caroline. Det sista man får se är när de startar upp GLaDOS för första gången. "Oh, hello, we're going to have a lot of fun" som sista replik. Helt otroligt episkt det skulle vara!
Semper fidelis
  • 0
Men blä att mina Steam achievements inte blir PS3 trophies men mina PS3 trophies blir Steam achievements.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Såg just ett otroligt coolt screenshot på Halo reach. En kille hade återskapat The parts where he kills you
Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting a tomato in a fruit salad.
  • 0
GOTY 2011... just sayin'...
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Insider:
Såg just ett otroligt coolt screenshot på Halo reach. En kille hade återskapat The parts where he kills you


Länk?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
För er som har Iphone, ladda ner Portal 2 Pro - appen. Riktigt bra gjord, med historien bakom typ... allt och alla. Finns även guider för den som är intresserad.
Brum Brum!
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
GOTY 2011... just sayin'...

Indeed.
  • 0
En kort fråga bara... Jag har endast klarat Portal 2 när jag spelar co-op.
Är det någon skillnad om man spelar single player?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
En kort fråga bara... Jag har endast klarat Portal 2 när jag spelar co-op.
Är det någon skillnad om man spelar single player?


I spelstil nja även om det såklart blir skillnad då man har dubbelt så många portaler i co-op. Men du borde verkligen spela igenom sp, humorn är totalt underbar
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar ICApåse:
Är det någon skillnad om man spelar single player?


Singleplayer och multiplayer är helt olika spel egentligen. Handlingen är helt annorlunda. Spela!
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Håller på och spelar igenom single player och wow... MÅSTE få en chans att skaka hand med nån från valve nån gång i mitt liv för haha det är både roligt och hemst, vilka vändningar i storyn alltså... Glad att jag inte spoilade upplevelsen för mycket genom youtube-videor osv för det har jag en tendens att göra med nästan allt.

Tillagt 2011-06-04 19:22:
Nämnde jag att spelet är awesome...
  • 0
Vill ha nu multiplayer är underbart!!!
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Beställde just till PS3 från Amazon.uk. 270 kr inklusive frakt! Jag är mycket förväntansfull, räknar med att få njuta många timmar med både SP och co-op.
  • 0
Behöver hjälp me co-op trophies, nån som kan tänka sig hjälpa?
PSN:Meckham
  • 0
Köpte Portal 2 till pojkvännen i födelsedagspresent, då var jag inte särskilt insatt alls. Men nu är jag riktigt sugen på att testa det själv, ska ta och lira igenom ettan med! (:
Bunny
  • 0
Spelade ut det för nån vecka sedan och det var verkligen asbra. KÖP.
  • 0
Vilket slut! . Så in i helvete bra (som hela spelet)! Sånt gör en lycklig .
  • 0
Skulle behöva hjälp av någon med trofén "Vänlista med bonus". Det som krävs är att man skall "krama" 3 personer i spelet som finns på ens vänlista.

Vid intresse, lägg till "Schylen" till eran PSN-lista. Är tillgänglig större delen av dagen idag. Jag hjälper även till med andra co-op-trophies för den som är intresserad.
PSN: Schylen
  • 0
Är spelet köpvärt? Finns det något omspelningsvärde alls? Det är det som hindrar mig ifrån att köpa det, 600 penningar för ett pusselspel är väll lite mycket. Rätta mig om jag har fel.
Cause I need to watch things die...from a distance, Vicariously I live while the whole world dies You all need it too, don't lie / Maynard James Keenan
  • 0
Citerar MozBach:
Är spelet köpvärt? Finns det något omspelningsvärde alls? Det är det som hindrar mig ifrån att köpa det, 600 penningar för ett pusselspel är väll lite mycket. Rätta mig om jag har fel.


Jag tycker det är klart köpvärt, du har ju två separata kampanjer att se framemot, både singleplayer och co-op. Många timmars spel.

För mig kan det mycket väl bli årets spel, det är det i alla fall hittills.
PSN: Schylen
  • 0
Klarat! Älskat detta
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Har idag klarat ut singleplayerdelen av Portal 2 för andra gången på mitt Xbox 360 och har nu hittat alla "SP Achivements" och "Secret rooms". Grymt bra spel!

Dock så var jag ovetande att man måste ha "vänner" när man ska spela Co-op och det går inte att bara sätta sig att spela multiplayer delen. Därför hoppas jag att jag kan hitta någon (eller några) vänlig, Xbox 360 spelande, själ som vill köra Co-op med mig i detta fantastiska spel. Min Gamer-Profile är, precis som här, Rahelon och vill mer än gärna hitta några svenska spelare, som samtidigt är inne på Gamereactor då och då!
Om någon är intresserad så kan ni först skriva på profilen här så att vi båda är redo för en viss tid eller så.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
går inte att bara sätta sig att spela multiplayer delen


Jo, det går alldeles utmärkt I alla fall på PS3.
Brum Brum!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!