Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Jag vet inte varför, resten är bara spekulationer men jag tror att det har varit så ända sen Super Mario RPG kom bara till USA... eller något.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Jag vet inte varför, resten är bara spekulationer men jag tror att det har varit så ända sen Super Mario RPG kom bara till USA... eller något.

Okej... Skumt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Är lite sugen på att köpa mig ett 3DS med Zelda carina Of Time. Är det läge att köpa nu eller vänta till prissänkningen? Få man inte med några extra spel om man köper ett nu?
  • 0
Citerar Boche64:
Få man inte med några extra spel om man köper ett nu?

1:a september får man 10 NES-spel, bland annat Super Mario Bros., Donkey Kong Jr., Balloon Fight, Ice Climbers och The Legend of Zelda. Vid årets slut får man också 10 GBA-spel, bland annat Yoshi's Island: Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion, Wario Ware Inc.: Minigame Mania och Mario vs. Donkey Kong.

GBA-spelen är exklusiva för "tidigköpare". Så du får känna om det är värt de extra hundralappar du betalar innan prissänkningen.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Kolla om du hittar en billig 3DS på tradera. Köpte ett för 1600kr innan jag kände till prissänkningen eller gratisspelen man får. Blev två flugor i en smäll för mid del.
  • 0
Om man ska köpa en 3DS så ska man göra det innan 12:te August och då ska man uppkoppla sig till Nintendo Eshop för att få det så kallade "Ambassador rewards"
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Alltså borde man införskaffa det nu innan de sänker priset för de där 20 spelen man får eller borde man vänta?
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=588115

1700:- från ClickOK eller Pixmania redan nu. Sen vet man ju inte om de sänker ännu mer men det där är ett bra pris.

MEN! Man måste besöka 3DS E-shop INNAN 12:e augusti så får man inte sin 3DS innan dess så får man inga gratis spel. Och då kan man lika gärna vänta lite till innan man köper den.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Lyckades fixa mitt igår bara 2 dagar från deadline. vilken tur. betalde 1699 kr på net2world och hämtade i butiken i malmö.
3DS Friendcode: 5198-2582-1395
  • 0
3DS äger
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Ser inte ett enda spel som är gratis på E-Shop.

Citerar Ridley:
1:a september får man 10 NES-spel, bland annat Super Mario Bros., Donkey Kong Jr., Balloon Fight, Ice Climbers och The Legend of Zelda. Vid årets slut får an också 10 GBA-spel, bland annat Yoshi's Island: Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion, Wario Ware Inc.: Minigame Mania och Mario vs. Donkey Kong.


Jaha, man får vänta till den 1 september då.
  • 0
Jag längtar till Mario Kart 7 och Super Mario 3D Land.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=588115

1700:- från ClickOK eller Pixmania redan nu. Sen vet man ju inte om de sänker ännu mer men det där är ett bra pris.

MEN! Man måste besöka 3DS E-shop INNAN 12:e augusti så får man inte sin 3DS innan dess så får man inga gratis spel. Och då kan man lika gärna vänta lite till innan man köper den.


Räcker det med att besöka E-shop alltså?
Gå in och spana vad de har i virtual console te.x?
  • 0
Citerar Masked monk:
Hemska? (Svara i 3DS-tråden)

Jag överdrev nog en smula. Jag bara ångrar mitt köp något extremt mycket iom att jag inte är kompis med 3D-effekten och att det inte finns några bra spel att lira än. Jag borde väntat på bättre spelsläpp och prissänkning.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Captain_Dracula:
Räcker det med att besöka E-shop alltså?
Gå in och spana vad de har i virtual console te.x?

Precis så, hoppas du hann igår. ^^
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag har varit inne på e shop många gånger innan natten till idag. Men jag läste på någon sida, IGN tror jag det var, att man skulle gå till "News" ikonen på e shop för att ha fått någon typ av bekräftelse att man är med i Ambassador programmet.
Jag gick in på den sidan men det stod inte någon sån notifikation att jag var med :o
Blir det inga spel för min del då?
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Om det är så, kommer jag bli väldigt, väldigt sur. Edit: Nu har jag tittat på min notification och det står tydligt att om man besöker Eshop minst en gång före 23:59 11 Augusti så är man med i ambassador.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Jag har inte fått någon notification/bekräftelse...

Men jag tror ändå jag är med, det måste jag vara.


I övrigt är det kul att det händer grejer på Nintendo Video, två grymma musikvideor. Och ett coolt trolleri. Och en ödla som jag inte orkar kolla på.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Bara så ni vet. (satan, fel länk)
May the ki be with you...
  • 0
Citerar Ridley:
Jag har inte fått någon notification/bekräftelse...


Det är ingen bekräftelse precis, så du kan vara lugn.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Meh, trodde deadlinen för Ambassador-programmet var den 1 September
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Nu vet jag som sagt inte om det är så, känns ju väldigt dumt i så fall.
There ain't no rest for the wicked
  • 0
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Läs

Det gäller Australien...
May the ki be with you...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!