Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Klarade av Mario 3D Land nyss.

Spoiler:Trodde att jag skulle vara helt klar. Men näe, man måste tydligen klara alla banor med Luigi också. Fan heller.

Börjar med Zelda snart, när som helst fick hem spelet idag. Lagom timing!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Trog
  • Trog
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=172381 Här är en sammanfattning av de spelen vi fick se och vad som sades om dem. Inget om de som hamnar på eShopen tyvärr.

Och redan idag kan ni ladda hem demo på Nintendogs + Cats! Fast Nintendo är väldigt snåla, det demot kan man bara starta tio gånger.


Nya Fire Emblem ser ut att kunna bli bättre än The Sacred Stones, som IMO är det bästa i serien (av de jag har spelat).

Och Kid Icarus multiplayer-läge kan bli en kul grej, speciellt om vi här i tråden skapar våra tremannalag, som alltid spelar tillsammans, och möter varandra.

Nu har jag klarat Streetpass Quest två gånger och har Streetpass Quest 2.

Vi GR-medlemmar med 3DS har även en Skype-grupp nu. Lägg till PokePain så lägger jag in er där. Skriv gärna något så att jag vet att ni hör hemma där, och inte tror att ni är någon annan jag känner som har addat mig.
I just dont know what went wrong
  • 0
MGS3D-dmot var så hemskt lackluster, usch fy! De har verkligen lyckats förstört hela jävla spelet. Med plaståbäket kanske det går att spela någurlunda, men jag vill inte ha den saken för att kunna spela en remake som är sämre än originalet.

Spoiler:BLÄ
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar ZchmeKko:
BLÄ


Och demot är som det färsiga spelet kommer vara.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Och demot är som det färsiga spelet kommer vara.


*Gråter*

Får väl hoppas att Kid Icarus blir något att ha, och Monster Hunter Tri 3DS.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar ZchmeKko:
Får väl hoppas att Kid Icarus blir något att ha, och Monster Hunter Tri 3DS.


Kid Icarus verkar ju bli bra. Och även om det kanske inte faller mig direkt i smaken, så gillar jag multiplayer-läget, och kommer köpa det. Och MH3G vet vi kommer bli bra, iaf vi som har spelat tidigare delar av serien eller bara MH3.
I just dont know what went wrong
  • 0
Finns det intresse här för en spelbytardag i södertälje?
PUNK IS NOT DEAD - Suda51
  • 0
Mario 3D Land Spoiler:Jag har äntligen låst upp spelets hemliga bana, S-Crown... och det var den värsta banan jag sett i ett spel! Om man ska klara den utan Tanooki Suit alltså. Fy fan!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Stor Pokémon-utannonsering nu på lördag:


På söndag står det för mig
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
På söndag står det för mig


Oh, läste fel
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ni har väll laddar ner demot på Bravely Default: Flying Fairy?


... Som släpps imorgon?
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Trog
  • Trog
Nån som vill spela Resident Evil?

Tillagt 2012-03-02 14:45:
Nu finns det ett demo på Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Alla olika 3DS som finns (utannonserade) idag


Gillar min vita bäst

Är det någon som lyckats med Street Pass? Jag har än så länge bara träffat 5 personer, varav 1 3 gånger. Vad behöver man göra, stå och vifta i ett köpcentrum i några timmar?

Jävla skogs/bondes-landskap.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar ZchmeKko:
Är det någon som lyckats med Street Pass?


vad menar du med lyckats?

Masachika Kawata, producentetn bakom Revelations, vill göra fler RE-spel till 3DS. Låter riktigt bra!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
vad menar du med lyckats?


Mött fler än fem personer och klarat någpt pussel/streetpass quest.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jag har mött 12 pers, tre av dem fem gånger och en fyra gånger. resten mellan tre och en gång. Klarat SPQ två gånger, och kör nu STQ2.

Men bara tre av dem har jag mött "ute på stan" (två en gång, och en fyra gånger) resten träffade jag på ett mindre spelkonvent.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Jag har mött 12 pers, tre av dem fem gånger och en fyra gånger. resten mellan tre och en gång. Klarat SPQ två gånger, och kör nu STQ2.


Se där.
Får väl ta med mig min 3DS oftare då I guess.

Om man förbokar Kid Icarus i vissa butiker i Sverige (bl.a. Game ) får man med ett booster-paket med AR-kort. Kul bonus för de som ska beställa från Sverige.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar ZchmeKko:
Om man förbokar Kid Icarus i vissa butiker i Sverige (bl.a. Game ) får man med ett booster-paket med AR-kort. Kul bonus för de som ska beställa från Sverige.


Fråga. Och när du ändå frågar, passa på att fråga om 3DS-stället. Jag gissar på att du får med korten, och att de ligger i spelfodralet.
I just dont know what went wrong
  • 0
Jag har strax över 10 encounters via street-pass, och då rör jag mig i Göteborg. Det verkar bero mycket på var man går, nära och kring spelbutiker hjälper, då butiker ibland har 3DS framme och går plus att 3DS-spelare dras till butikerna ifråga.
Gamer från vaggan till graven...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Kid Icarus fick 40/40 av Famitsu
I just dont know what went wrong
  • 0
Fick mitt Zelda limited edition 3Ds för en månad sen. Bra köp. Väldigt nöjd c:
In the end, a man isnt judged by the good things he did. But the good things he didn't do.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!